exbikerman - Ale kolega nie pyta się o Sunday, tylko o to, co ma do kupienia w atrakcyjnej cenie.. Sunday'a sprzedaje MareKambo i tajemnicą to nie jest..
Zresztą, za dużo już tych IH w Polsce
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl
e gdzie tam IH za dużo... na palcach jednej ręki ciężko wyliczyć.
Poza tym to chyba nie jest wyznacznik zajebistości ramy ? heh
Jak już tak patrzysz ile ramek jest w Polsce, to zobacz ile jest Sant...
exbikerman - ehh.. Nie traktujmy PB i MTBr jako wyroczni... Ja tam wolę zapytać krajowych użytkowników, bo na PB to już różne cuda widziałem..
Nasze krajowe trasy, nie są tak wymagające.. Chyba, że chcesz używać DHR'a do FR
btw:
GÓRNIK - zadziorny jesteś jakiś, czy coś ?? Że się tak "czepiają" Twoich wypowiedzi ludziska ?? Czy po prostu za długo jesteś na tym forum
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl
to że mi wysłałeś takie zdjątko "lower pivotu" nie oznacza, że pęka rama
pokaż mi fotki pękniętych DHRów
nie jestem fanem marki ale mam DHR'a i nie narzekam
ave na przetrwanie/amen!
edit: jak ujebiesz karbonowy błotnik w v10, który teoretycznie jest elementem tej ramy, to też napiszesz, że v10 pęka? bynajmniej nie jestem fanem santy hahaha
1nVALID ale to na nie fabryczne zamieniasz i juz nie ma luzów. Ew. robisz je u tokarza jak umiesz zrobic rysunek techniczny tego co z ramy wyjmiesz i masz to znacznie ponizej 400zl. Trzeba po prostu chcieć. Luzował mi sie stary Rock Machine to problem sie rozwiazało.
exbikerman dokładnie to samo. Turner akurat mocna rama. To, ze gdzies znajdziesz peknieta to nie wiele mówi bo wszystko peka (glory, faith, dare widzialem popekane, a ramy mocne).
BTW. Ty tego sundaya sam nie sprzedajesz? Ze tak na DHRa najeżdzasz?
Zaborowski1 - no... Powiedział świeżo upieczony właściciel M3.. Po raz kolejny potwierdza się, że jednak trzeba być obiektywnym, szczególnie kiedy temat dotyczy konkretnego modelu/modelów ...
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl
Exbikerman - jezdziłes kiedys w gorach na ktorymkolwiek z tych rowerow ze tak piszesz? Pozatym fota peknietej osi wachacza jaka przytaczasz z pinkbike'a to jedyna rozwalona czesc jaka udało mi sie znalesc z dhr'a . Ogolnie rzezc biorac nie łyszałem zeby ktokolwiek połamał ta rame . Rama naprawde jest dobrze powzmacniana( wielkie gussety przy głowce , wielkie elementy cnc na wachaczu , wszytko przemyslane). Co do osi wachacza raz mi sie rozkreciła jednak po dokreceniu problem ten sie wiecej nie pojawił( zapobiegawczo sprawdzam po kazdej jezdzie czy wachacz sie nieodkreca - ale to nie boli , nic nie kosztuje i trwa 30 sek). Gdy kupowałem rame szukałem opini na temat tego sprzetu , i ku mojemu zdziwieniu wszytkie były pozytywne , kazdy uzytkownik pisał ze rama cudownie wchodzi w zakrety . Rama niewatpliwie dobra do racingu ,a przy tym robiona recznie w stanach a nie na tajwanie jak wiekszosc sprzetu.
Mam małe pytanie do posiadaczy dhr'ow - jaka macie oske z tył? ja mam 12x 150 i zdziwiłem sie ogladajac aukcje na allegro gdzie koles pisze ze jest 12x132?
dr madej : w turnerach starych 06 i wcześniej jest 12x135mm. Nowy może mieć 150mm.
Spaced : Tuleje tak właśnie sobie zrobiłem. Ale oczywiście z materiałami ciężko. Stali dorwać nie mogłem jakiejś porządnej ( ŁH 15 bodaj łożyskowa jest) wiec z narzedziowej miałem ale to jeszcze nic. Dostałem dorobione ale oczywiście tolerancje na to nadane były z kosmosu i musiałem jeszcze cam jechać papierem aby się do łożysk zmieściły (stal narzedziowa i papierścierny - słodko jednym słowem). Tyle odnośnie tulejek.
Łożyska to inna historia, ani u nas otwartych igiełkowych (uzywane w połączeniu wahacz-damper-przedni trójką) ani łozysk Enduro ze skośną wewnętrzną bieznią. Plus FAG zamienników też nie dostaniesz.
Osadzenie łozysk turner skopcił (sami mi to przyznali) i wysyłali ludziom po świecie takie dwie podkładki aby luzy likwidować, jeśli powstawały. I nowośc kolejna, nie wiele ludzi o tym wie; łozyska mają być osadzane uzywając Loctite "bearings retaining component" chyba 609 (mechanik z Turnera mi to napisał) a Loctite chyba juz tego nie produkije, wiec uzyłem (chyba)641 który okazał się za słaby.
Ogólnie trochę pojechałem po tym sprzęcie ale nie chcę być pogromcą Turnera. Miałem z tą ramą wiele problemów ale to też częściowo przez niewiedzę.
Sprzęt jest na pewno dobry jeśli kupisz go sprawnym, jeśli punkty osadzenia łożysk się zniekształcą - jest problem.
DHR to dość przemyślany projekt, dobra jakość, niezłe wsparcie techniczne (juz mnie tam znają i nienawidzą bo dupsko trułem strasznie;p) i armia zadowolonych ludzi na całym świecie.
drMadej pisze:Mam małe pytanie do posiadaczy dhr'ow - jaka macie oske z tył? ja mam 12x 150 i zdziwiłem sie ogladajac aukcje na allegro gdzie koles pisze ze jest 12x132?
2002 - 12 x 150
ten następny czyli chyba 2003-2006/7 - 12 x 135
2008 - 12 x 150
Ale ja mam własnie 03 z osia 150x12, a na allegro jest 05 albo 06 i ma 135x 12.
Pozatym w mojej ramie jest jakis inny system mocowania wachacz , bo nie mam jednej osi tylko 2 sruby ktore dociskaja mocowanie wachacza do misek łożysk- system prosty i ławty w napawie.