Trek Session 88FR/DH

kar0l
Posty: 222
Rejestracja: 11.11.2006 21:18:01
Kontakt:

Post autor: kar0l »

ArthurGreen Bezobsługowy pewnie nie jest, ale myślę że do awaryjnych też nie należy. Nie wiem czy ktoś w Polsce miał styczność z tym systemem, więc o bezpośrednią opinie może być trudno. Z pomocą przychodzą chyba tylko zagraniczne fora.
ArthurGreen
Posty: 5817
Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
Lokalizacja: Kasina Wielka
Kontakt:

Post autor: ArthurGreen »

Ceny nowego Sainta:

RRPs are in line with previous:
68/73mm cranks - £119.99
SS/GS rear mech - £79.99
Rear shifter - £44.99
Front mech - £29.99
Brakes - £119.99 each

Odchudzone tak sobie.. Korby 100gr lżejsze, tył "zmeiniacz" 250gr

Więcej na:

http://www.gravity-slaves.co.uk/?a=448
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl 

http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
milkman
Posty: 615
Rejestracja: 17.07.2006 12:05:46
Lokalizacja: gdynia
Kontakt:

Post autor: milkman »

te sainty to są na 08 czy 09 ??
http://www.pinkbike.com/photo/1826155/
ArthurGreen
Posty: 5817
Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
Lokalizacja: Kasina Wielka
Kontakt:

Post autor: ArthurGreen »

milkman[/b - masz w linku.. Oczywiście 09.. Że przerzutka się zmieni to można było się spodziewać.. Troszkę mnie zaskoczyły te 4 tłoczki w brake'ach, pomimo tego, że Shimano miało już w ofercie tego typu stoper..

Kilka nowości na 2009 - jak widać mamy już karbonowe korby z "masowej produkcji".. Szkoda, że cena już nie koniecznie dla "mas" ..

http://www.pinkbike.com/news/2009SRAMPr ... Otter.html
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl 

http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
Zaborowski1
Posty: 1952
Rejestracja: 04.10.2006 21:33:47
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Zaborowski1 »

ArthurGreen widać że zostało ci we krwi obniżanie masy roweru jak za czasów jazdy w XC... Ja czasami czytając te posty niewiem czy to forum rowerów DH czy XC... Bo już wszędzie chcecie mieć karbon...
GG:13430637
http://weeze.pl/ [S] mostek Straitline 2010 28mm
ArthurGreen
Posty: 5817
Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
Lokalizacja: Kasina Wielka
Kontakt:

Post autor: ArthurGreen »

Zaborowski1 - nie napisałem, że chcę mieć karbon.. Co do odchudzania, to po prostu da się zauważyć, że taki trend jest teraz.. Ja korby mam jedne z cięższych na rynku, więc z XC raczej mało wspólnego... Rower też 18 z hakiem kilogramów..

Trzeba się pogodzić z tym, że to materiał przyszłości i coraz więcej komponentów karbonowych będziemy mieć.. Nawet na RM jakąś ramę HT widziałem..
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl 

http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
Zaborowski1
Posty: 1952
Rejestracja: 04.10.2006 21:33:47
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Zaborowski1 »

ArthurGreen no ale już bez przesady... Nie jest to jakoś możliwe żeby wszystkie komponenty były z Carbonu... Napewno będzie duuużo rzeczy , ale jednak nie wszystko może być z Carbonu...
GG:13430637
http://weeze.pl/ [S] mostek Straitline 2010 28mm
ArthurGreen
Posty: 5817
Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
Lokalizacja: Kasina Wielka
Kontakt:

Post autor: ArthurGreen »

Wiesz Zabor, może i nie wszystko (łańcuch, napęd), ale skoro już obręcze do MTB mamy karbonowe..

Na bank coraz więcej będzie tych komponentów.. Jak widać ludzie pozbyli się zahamowań do np: karbonowych kierownic w DH/FR..

http://www.ridemonkey.com/forums/showth ... p?t=200926

Jak widać w temacie, ludzie odchudzają nawet Glorki..Taka moda i tyle..

Btw: 18.2 kg Glory.. Już całkiem przyzwoicie.
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl 

http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
Zaborowski1
Posty: 1952
Rejestracja: 04.10.2006 21:33:47
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Zaborowski1 »

ArthurGreen w sumie to ja bym się tak czy tak bał , ale może już za niedługo się na takową przesiądę....
GG:13430637
http://weeze.pl/ [S] mostek Straitline 2010 28mm
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

ArthurGreen co do swietenej wagi to bym nie przesadzał bo 303 to jedna z ciezszych ram na rynku ;)
lipski
Posty: 306
Rejestracja: 05.09.2007 04:34:00
Kontakt:

Post autor: lipski »

Ładne to "badziewie" - nawet bardzo...

Obrazek
piotrex
Posty: 6157
Rejestracja: 19.04.2004 16:24:03
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: piotrex »

ArthurGreen a ja mysle ze materialem "przyszlosci" jest raczej tytan,z bardzo prostego powodu-carbon zeby byl naprawde odpornym na uderzenia punktowe musialby byc czyms powleczony,czyms twardym.a to juz bez sensu.a tytan mozna ladnie wycieniowac przy zachowaniu sztywnosci i twardosci.
Nie udzielam porad przez PW/nie skupuje sprzetu
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

piotrex mam carbonowa kierownice. Zaliczyła pare mocnych "punktowych" uderzeń. Jest mocno porysowana. Nic sie z nia nie dzieje.

Tytan ma ten problem, ze jego obróbka jest cholernie trudna. Pogadaj z pierwszym lepszym tokarzem to zrozumiesz, ze tytan to baaaardzo daleka przyszłość.

Ja jestem ciekawy jak bedzie ze skandem i czy moze ramy w przyszłosci beda produkowane tak > http://www.pinkbike.com/photo/1963110/ < (Odlew ;) )
tooFATtoRIDE
Posty: 148
Rejestracja: 26.04.2008 23:31:49
Kontakt:

Post autor: tooFATtoRIDE »

kar0l pisze:ArthurGreen Bezobsługowy pewnie nie jest, ale myślę że do awaryjnych też nie należy. Nie wiem czy ktoś w Polsce miał styczność z tym systemem, więc o bezpośrednią opinie może być trudno.
Ja miałem 06 Yeti 303 przez kilka miesięcy i mogę powiedzieć że nie ma żadnego problemu z ich systemem zawieszenia opartym na szynie.
Wszystko zależy od tego czy dbasz o rower. Ten system wcale nie wymaga więcej niż każdy inny system. Jedyna rzecz, która dochodzi do normalnego smarowania roweru wygląda następująco:
Mała strzykawka z smarem litowym, sa dwa porty do smarowania, wciskam trochę smaru, kilka kompresji zawieszenia, wycieram nadmiar smaru. Koniec.
System smarowania w taki sposób, że smar wypiera wodę i inne zanieczysczenia z systemu. Jakieś 5 minut więcej, ja z zasady dbam o moje rowery więc robię to przed każdym dniem w górach.

Jeżeli chodzi o sztywność mogę powiedzieć jedynie, że będąc dość cieżkim (trzy cyferki na wadze) jedyny brak sztywności to koła, żadnych problemów z ramą. Poza tym cała dyskusja o sztywności ram nie bierze pod uwagę tego, jak duży wpływ na odczucie sztywności mają koła.

Sprzedałem 303 kilka dni tego, nowa rama już dojechała - 08 Yeti 303.
Rama się zmieniła, inny kształt elementów, hydroforming, łożyszka tylniego zawieszenia są teraz lepiej chronione, rama jest lżejsza (chociaż ciężka niż większość lekkich ram DH ale z moją wagą to jest nawet zaleta - nie boję się o żadne pęknięcia).
Powiem tylko tyle, nowa rama jest poprostu zaj.... :D
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

tooFATtoRIDE wiesz dla niektórych nawet dodatkowe 5min to kupa roboty. Najlepszy rower powinien być bezserwisowy (dlatego marz ma taka dobra opinie i dlatego troche nie rozumiem zajawki na virtuale w pl )
tooFATtoRIDE
Posty: 148
Rejestracja: 26.04.2008 23:31:49
Kontakt:

Post autor: tooFATtoRIDE »

Spaced pisze:tooFATtoRIDE wiesz dla niektórych nawet dodatkowe 5min to kupa roboty. Najlepszy rower powinien być bezserwisowy
Dlatego też nigdy nie piszę, że Yeti 303 jest najlepsze.
Jest zaj..., niekoniecznie najlepsze
lipski
Posty: 306
Rejestracja: 05.09.2007 04:34:00
Kontakt:

Post autor: lipski »

Specs:

14,77KG!!

Session 88 frame, polished, size L (BB shaved down to 73 to use the XT cranks), Fox DHX 5.0 shock with 450 lb ti coil spring

Rock Shox Boxxer WC, Sunline direct mount stem

Bontrager Duster (Rhythm) 28mm wide rims, 32 hole, King Earl Hubs, Big Earl 2.5 Kevlar tires, Stans rear, tube front

XT cranks with MRP carbon chainguide, Crank Brothers Acid 2 pedals (steel)

King Earl alum bars (full width), King Earl alum seat post, silly light racer saddle

Avid Juicy 7's (203 F, 185 R), XO drive train, 11-26 9 speed cassette

Coraz bardziej mi się podoba ten rower !!
Załączniki
dsc01007bz8.jpg
dsc01007bz8.jpg (100.09 KiB) Przejrzano 1621 razy
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Na takim setupie 3/4 rowerów do takiej wagi zbijesz. Opony single ply. Koła AM. Duzo czesci xc.
lipski
Posty: 306
Rejestracja: 05.09.2007 04:34:00
Kontakt:

Post autor: lipski »

Fajne testy robią:

Obrazek
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości