Trek Session 88FR/DH
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
Ceny nowego Sainta:
RRPs are in line with previous:
68/73mm cranks - £119.99
SS/GS rear mech - £79.99
Rear shifter - £44.99
Front mech - £29.99
Brakes - £119.99 each
Odchudzone tak sobie.. Korby 100gr lżejsze, tył "zmeiniacz" 250gr
Więcej na:
http://www.gravity-slaves.co.uk/?a=448
RRPs are in line with previous:
68/73mm cranks - £119.99
SS/GS rear mech - £79.99
Rear shifter - £44.99
Front mech - £29.99
Brakes - £119.99 each
Odchudzone tak sobie.. Korby 100gr lżejsze, tył "zmeiniacz" 250gr
Więcej na:
http://www.gravity-slaves.co.uk/?a=448
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
milkman[/b - masz w linku.. Oczywiście 09.. Że przerzutka się zmieni to można było się spodziewać.. Troszkę mnie zaskoczyły te 4 tłoczki w brake'ach, pomimo tego, że Shimano miało już w ofercie tego typu stoper..
Kilka nowości na 2009 - jak widać mamy już karbonowe korby z "masowej produkcji".. Szkoda, że cena już nie koniecznie dla "mas" ..
http://www.pinkbike.com/news/2009SRAMPr ... Otter.html
Kilka nowości na 2009 - jak widać mamy już karbonowe korby z "masowej produkcji".. Szkoda, że cena już nie koniecznie dla "mas" ..
http://www.pinkbike.com/news/2009SRAMPr ... Otter.html
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
-
- Posty: 1952
- Rejestracja: 04.10.2006 21:33:47
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
Zaborowski1 - nie napisałem, że chcę mieć karbon.. Co do odchudzania, to po prostu da się zauważyć, że taki trend jest teraz.. Ja korby mam jedne z cięższych na rynku, więc z XC raczej mało wspólnego... Rower też 18 z hakiem kilogramów..
Trzeba się pogodzić z tym, że to materiał przyszłości i coraz więcej komponentów karbonowych będziemy mieć.. Nawet na RM jakąś ramę HT widziałem..
Trzeba się pogodzić z tym, że to materiał przyszłości i coraz więcej komponentów karbonowych będziemy mieć.. Nawet na RM jakąś ramę HT widziałem..
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
-
- Posty: 1952
- Rejestracja: 04.10.2006 21:33:47
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
Wiesz Zabor, może i nie wszystko (łańcuch, napęd), ale skoro już obręcze do MTB mamy karbonowe..
Na bank coraz więcej będzie tych komponentów.. Jak widać ludzie pozbyli się zahamowań do np: karbonowych kierownic w DH/FR..
http://www.ridemonkey.com/forums/showth ... p?t=200926
Jak widać w temacie, ludzie odchudzają nawet Glorki..Taka moda i tyle..
Btw: 18.2 kg Glory.. Już całkiem przyzwoicie.
Na bank coraz więcej będzie tych komponentów.. Jak widać ludzie pozbyli się zahamowań do np: karbonowych kierownic w DH/FR..
http://www.ridemonkey.com/forums/showth ... p?t=200926
Jak widać w temacie, ludzie odchudzają nawet Glorki..Taka moda i tyle..
Btw: 18.2 kg Glory.. Już całkiem przyzwoicie.
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
-
- Posty: 1952
- Rejestracja: 04.10.2006 21:33:47
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
ArthurGreen a ja mysle ze materialem "przyszlosci" jest raczej tytan,z bardzo prostego powodu-carbon zeby byl naprawde odpornym na uderzenia punktowe musialby byc czyms powleczony,czyms twardym.a to juz bez sensu.a tytan mozna ladnie wycieniowac przy zachowaniu sztywnosci i twardosci.
Nie udzielam porad przez PW/nie skupuje sprzetu
piotrex mam carbonowa kierownice. Zaliczyła pare mocnych "punktowych" uderzeń. Jest mocno porysowana. Nic sie z nia nie dzieje.
Tytan ma ten problem, ze jego obróbka jest cholernie trudna. Pogadaj z pierwszym lepszym tokarzem to zrozumiesz, ze tytan to baaaardzo daleka przyszłość.
Ja jestem ciekawy jak bedzie ze skandem i czy moze ramy w przyszłosci beda produkowane tak > http://www.pinkbike.com/photo/1963110/ < (Odlew
)
Tytan ma ten problem, ze jego obróbka jest cholernie trudna. Pogadaj z pierwszym lepszym tokarzem to zrozumiesz, ze tytan to baaaardzo daleka przyszłość.
Ja jestem ciekawy jak bedzie ze skandem i czy moze ramy w przyszłosci beda produkowane tak > http://www.pinkbike.com/photo/1963110/ < (Odlew

-
- Posty: 148
- Rejestracja: 26.04.2008 23:31:49
- Kontakt:
Ja miałem 06 Yeti 303 przez kilka miesięcy i mogę powiedzieć że nie ma żadnego problemu z ich systemem zawieszenia opartym na szynie.kar0l pisze:ArthurGreen Bezobsługowy pewnie nie jest, ale myślę że do awaryjnych też nie należy. Nie wiem czy ktoś w Polsce miał styczność z tym systemem, więc o bezpośrednią opinie może być trudno.
Wszystko zależy od tego czy dbasz o rower. Ten system wcale nie wymaga więcej niż każdy inny system. Jedyna rzecz, która dochodzi do normalnego smarowania roweru wygląda następująco:
Mała strzykawka z smarem litowym, sa dwa porty do smarowania, wciskam trochę smaru, kilka kompresji zawieszenia, wycieram nadmiar smaru. Koniec.
System smarowania w taki sposób, że smar wypiera wodę i inne zanieczysczenia z systemu. Jakieś 5 minut więcej, ja z zasady dbam o moje rowery więc robię to przed każdym dniem w górach.
Jeżeli chodzi o sztywność mogę powiedzieć jedynie, że będąc dość cieżkim (trzy cyferki na wadze) jedyny brak sztywności to koła, żadnych problemów z ramą. Poza tym cała dyskusja o sztywności ram nie bierze pod uwagę tego, jak duży wpływ na odczucie sztywności mają koła.
Sprzedałem 303 kilka dni tego, nowa rama już dojechała - 08 Yeti 303.
Rama się zmieniła, inny kształt elementów, hydroforming, łożyszka tylniego zawieszenia są teraz lepiej chronione, rama jest lżejsza (chociaż ciężka niż większość lekkich ram DH ale z moją wagą to jest nawet zaleta - nie boję się o żadne pęknięcia).
Powiem tylko tyle, nowa rama jest poprostu zaj....

-
- Posty: 148
- Rejestracja: 26.04.2008 23:31:49
- Kontakt:
Specs:
14,77KG!!
Session 88 frame, polished, size L (BB shaved down to 73 to use the XT cranks), Fox DHX 5.0 shock with 450 lb ti coil spring
Rock Shox Boxxer WC, Sunline direct mount stem
Bontrager Duster (Rhythm) 28mm wide rims, 32 hole, King Earl Hubs, Big Earl 2.5 Kevlar tires, Stans rear, tube front
XT cranks with MRP carbon chainguide, Crank Brothers Acid 2 pedals (steel)
King Earl alum bars (full width), King Earl alum seat post, silly light racer saddle
Avid Juicy 7's (203 F, 185 R), XO drive train, 11-26 9 speed cassette
Coraz bardziej mi się podoba ten rower !!
14,77KG!!
Session 88 frame, polished, size L (BB shaved down to 73 to use the XT cranks), Fox DHX 5.0 shock with 450 lb ti coil spring
Rock Shox Boxxer WC, Sunline direct mount stem
Bontrager Duster (Rhythm) 28mm wide rims, 32 hole, King Earl Hubs, Big Earl 2.5 Kevlar tires, Stans rear, tube front
XT cranks with MRP carbon chainguide, Crank Brothers Acid 2 pedals (steel)
King Earl alum bars (full width), King Earl alum seat post, silly light racer saddle
Avid Juicy 7's (203 F, 185 R), XO drive train, 11-26 9 speed cassette
Coraz bardziej mi się podoba ten rower !!
- Załączniki
-
- dsc01007bz8.jpg (100.09 KiB) Przejrzano 1614 razy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości