czyszczenie rst gily
czyszczenie rst gily
witam,
jak sie czysci rst gile co mam po kolei zrobic??
jak sie czysci rst gile co mam po kolei zrobic??
A serio to jak odwrocisz rower, odkrecisz te sruby ampulowe bedziesz mogl wyjac te dolne golenie jak je wyjmiesz to zobaczysz sprezyny ktore mozesz wykrecic jak je wykrecisz to z nich wypadna elastomer (takie gumczaste) i weicej tam nic nie ma
Zobaczcie na ta dupe !!!:
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=60336687
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=60336687
Odkrecasz 2 imbusy na dole.. U gory wykrecasz korki.. Jak masz to zrob to specjalnym kluczem.. A jak nie to francuzem.. Tylku uwazaj bo gowno jest plastykowe i lubi sie wyrabiac..pod korkami bezposrednio masz elastomery a pod nimi sprezyny.. wyczysc to ladnie.. naloz nowy smar.. skrec i smigaj.. Aha no i nie zapomnij nalozyc nowy smar w gorne golenie zaraz pod uszczelkami w to zaglebienie.. Ogolnie to powiem Ci ze gila to syf.. Zakupilem sobie tez rst ale delte i jest miodzio.. Gila chodzi do dupy.. Nigdy wiecej..
www.pinkbike.com/photo/1007092/
Te korki na gorze to polecam odkrecic reka (da sie ) Bo sa takie miekkie ze po kilku czyszczeniach bedziesz mial juz okradle korki.
Kiedys mialem gille aet co prawda ale w jednej goleni byl elastomer i sprezyna
I robilem tak
1. Odkrecalem korki od gory.
2. Wyciagalem bebechy
3. Odkrecalem u dolu imbusem
4. Wyciagalem golenie gorne z dolnych.
5. Wszystko czyscilem dokladnie
6. Smarowalem all smarem do amorow
7. Smarowalem dokladnie uszczelki uwazajac przy tym zeby tych sprezynek nie rozciagnac :-)
8. Skrecalem do kupy (skladasz golenie potem korki od gory )
potem odwracasz amora i zanim skrecisz imbusem golenie mozesz nalac troche oleju do amorow tak po 5 - 10 ml
9. Oczywiscie jesli chcesz lac ten olej. Ja wlalem i dzialal troszke plynniej jesli w ogole mozna mowic tu o plynnosci pracy. Dorobilem tylko na dole ze starej dentki uszczelki zeby olej nie lal sie po ziemi :-)
Narazie i powodzenia
Kiedys mialem gille aet co prawda ale w jednej goleni byl elastomer i sprezyna
I robilem tak
1. Odkrecalem korki od gory.
2. Wyciagalem bebechy
3. Odkrecalem u dolu imbusem
4. Wyciagalem golenie gorne z dolnych.
5. Wszystko czyscilem dokladnie
6. Smarowalem all smarem do amorow
7. Smarowalem dokladnie uszczelki uwazajac przy tym zeby tych sprezynek nie rozciagnac :-)
8. Skrecalem do kupy (skladasz golenie potem korki od gory )
potem odwracasz amora i zanim skrecisz imbusem golenie mozesz nalac troche oleju do amorow tak po 5 - 10 ml
9. Oczywiscie jesli chcesz lac ten olej. Ja wlalem i dzialal troszke plynniej jesli w ogole mozna mowic tu o plynnosci pracy. Dorobilem tylko na dole ze starej dentki uszczelki zeby olej nie lal sie po ziemi :-)
Narazie i powodzenia
-
- Posty: 259
- Rejestracja: 29.06.2004 00:22:22
- Lokalizacja: V'V /-\ V'V /-\ (Służewiec)
- Kontakt:
Podłącze sie do pytania przy okazji:
Czym nasmarować tego amora, jakąś fachową nazwę poproszę i orientacyjną cenę tego specyfiku, bo amor przejechał niecałe 900Km i chodzi jakby był wypchany sianem :/
Tylko proszę nie piszcie żebym go poleciał Kujawskim z I tłoczenia bo to jeszcze k...wa zrobię :))
Pozdro.
Czym nasmarować tego amora, jakąś fachową nazwę poproszę i orientacyjną cenę tego specyfiku, bo amor przejechał niecałe 900Km i chodzi jakby był wypchany sianem :/
Tylko proszę nie piszcie żebym go poleciał Kujawskim z I tłoczenia bo to jeszcze k...wa zrobię :))
Pozdro.
-
- Posty: 753
- Rejestracja: 18.04.2004 23:19:18
- Lokalizacja: nie miasto tylko WOLNA GMINA ursynów
- Kontakt:
Ten smar to ŁT-43. Na kazdej stacji benzynowej po 10 zl stoi kilogramowa puszka. Starczy na kilka sezonow;) Ja tym smaruje swojego amorka i chodzi naprawde ladnie.
Jesli jednak boisz sie pakowac w jakies smary nie stosowane fabrycznie w rowerach to kup tubke smaru RST. W lepszy nie ma co inwestowac, bo niewiele to da. Znam kolesia ktory przesmarowal RSTka jakims smarem Manitou i mu sie znacznie pogorszyla praca. Po przesmarowaniu smarem RST wszystko wrocilo do normy ;)
Jesli jednak boisz sie pakowac w jakies smary nie stosowane fabrycznie w rowerach to kup tubke smaru RST. W lepszy nie ma co inwestowac, bo niewiele to da. Znam kolesia ktory przesmarowal RSTka jakims smarem Manitou i mu sie znacznie pogorszyla praca. Po przesmarowaniu smarem RST wszystko wrocilo do normy ;)
www.mushroomhead.prv.pl
.::GG[4839750]::.
.::GG[4839750]::.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości