czyszczenie rst gily

pzk
Posty: 66
Rejestracja: 16.08.2004 20:58:41
Kontakt:

czyszczenie rst gily

Post autor: pzk »

witam,
jak sie czysci rst gile co mam po kolei zrobic??
Adams
Posty: 576
Rejestracja: 19.04.2004 09:24:36
Lokalizacja: Pasikurowice
Kontakt:

Post autor: Adams »

1. Rozkrecasz
2. Wyciagasz 4 rzeczy, ktore sa w srodku
3. Czyscisz to wszystko
4. Smarujesz
5. Zkrecasz i sprawdzasz czy wszystko wsadziles do srodka.
6. Pijesz piwko i jestes z siebie dumny, ze jestes super serwisantem
MAFIOISO
Posty: 1522
Rejestracja: 10.06.2004 00:20:43
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Kontakt:

Post autor: MAFIOISO »

zrób to tak:

1.rozkręcić

2.wyczyścić

3.skręcić

widzisz jakie proste

a tak na serio to wyjmójesz bebechy czyścisz z tego smaru i walisz nowy nic nie zniszczysz nie buj się
pzk
Posty: 66
Rejestracja: 16.08.2004 20:58:41
Kontakt:

Post autor: pzk »

a nie ma tam niczego co sie moze wylac ??? tam podobno jest elastomer nie wyleje sie to???? a jakim smarem nasmarowac
Bikerek
Posty: 51
Rejestracja: 07.08.2004 00:31:35
Lokalizacja: Centrum zadupia... Gliwice
Kontakt:

Post autor: Bikerek »

Powiem ci jak sobie kupie... :P
Bikerek...
gg: 1208007...
http://www.pinkbike.com/modules/photo/?op=view&image=455210
SDSW
Posty: 866
Rejestracja: 14.05.2004 15:27:04
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: SDSW »

Hehe elastomer to ci sie na pewno wyleje wiec najpierw wypij piwo i jak bedziesz odkrecal srubki to przystaw butelke to sie nie wyleje :D
Zobaczcie na ta dupe !!!:
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=60336687
SDSW
Posty: 866
Rejestracja: 14.05.2004 15:27:04
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: SDSW »

A serio to jak odwrocisz rower, odkrecisz te sruby ampulowe bedziesz mogl wyjac te dolne golenie jak je wyjmiesz to zobaczysz sprezyny ktore mozesz wykrecic jak je wykrecisz to z nich wypadna elastomer (takie gumczaste) i weicej tam nic nie ma
Zobaczcie na ta dupe !!!:
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=60336687
dieee
Posty: 601
Rejestracja: 25.06.2004 04:43:29
Lokalizacja: Czewa- Swiete miasto
Kontakt:

Post autor: dieee »

Odkrecasz 2 imbusy na dole.. U gory wykrecasz korki.. Jak masz to zrob to specjalnym kluczem.. A jak nie to francuzem.. Tylku uwazaj bo gowno jest plastykowe i lubi sie wyrabiac..pod korkami bezposrednio masz elastomery a pod nimi sprezyny.. wyczysc to ladnie.. naloz nowy smar.. skrec i smigaj.. Aha no i nie zapomnij nalozyc nowy smar w gorne golenie zaraz pod uszczelkami w to zaglebienie.. Ogolnie to powiem Ci ze gila to syf.. Zakupilem sobie tez rst ale delte i jest miodzio.. Gila chodzi do dupy.. Nigdy wiecej..
www.pinkbike.com/photo/1007092/
Adams
Posty: 576
Rejestracja: 19.04.2004 09:24:36
Lokalizacja: Pasikurowice
Kontakt:

Post autor: Adams »

Te korki na gorze to polecam odkrecic reka (da sie ) Bo sa takie miekkie ze po kilku czyszczeniach bedziesz mial juz okradle korki.

Kiedys mialem gille aet co prawda ale w jednej goleni byl elastomer i sprezyna

I robilem tak
1. Odkrecalem korki od gory.
2. Wyciagalem bebechy
3. Odkrecalem u dolu imbusem
4. Wyciagalem golenie gorne z dolnych.
5. Wszystko czyscilem dokladnie
6. Smarowalem all smarem do amorow
7. Smarowalem dokladnie uszczelki uwazajac przy tym zeby tych sprezynek nie rozciagnac :-)
8. Skrecalem do kupy (skladasz golenie potem korki od gory )
potem odwracasz amora i zanim skrecisz imbusem golenie mozesz nalac troche oleju do amorow tak po 5 - 10 ml
9. Oczywiscie jesli chcesz lac ten olej. Ja wlalem i dzialal troszke plynniej jesli w ogole mozna mowic tu o plynnosci pracy. Dorobilem tylko na dole ze starej dentki uszczelki zeby olej nie lal sie po ziemi :-)
Narazie i powodzenia
Hrumak
Posty: 259
Rejestracja: 29.06.2004 00:22:22
Lokalizacja: V'V /-\ V'V /-\ (Służewiec)
Kontakt:

Post autor: Hrumak »

Podłącze sie do pytania przy okazji:

Czym nasmarować tego amora, jakąś fachową nazwę poproszę i orientacyjną cenę tego specyfiku, bo amor przejechał niecałe 900Km i chodzi jakby był wypchany sianem :/

Tylko proszę nie piszcie żebym go poleciał Kujawskim z I tłoczenia bo to jeszcze k...wa zrobię :))

Pozdro.
Adams
Posty: 576
Rejestracja: 19.04.2004 09:24:36
Lokalizacja: Pasikurowice
Kontakt:

Post autor: Adams »

Jak chcesz firmowo to kup obie smar rst do amorkow. (okolo 30 zeta za tubke) styknie Ci na okolo 4 - 5 czyszczen , a jak wolisz teraz polska to kup jakis smar do amorow ... nie mamietam dokladnie numerka ale chyba ił-43 czy cos tego typu ... przeczytaj na opakowaniu :-)
pasqd
Posty: 753
Rejestracja: 18.04.2004 23:19:18
Lokalizacja: nie miasto tylko WOLNA GMINA ursynów
Kontakt:

Post autor: pasqd »

Ten smar to ŁT-43. Na kazdej stacji benzynowej po 10 zl stoi kilogramowa puszka. Starczy na kilka sezonow;) Ja tym smaruje swojego amorka i chodzi naprawde ladnie.

Jesli jednak boisz sie pakowac w jakies smary nie stosowane fabrycznie w rowerach to kup tubke smaru RST. W lepszy nie ma co inwestowac, bo niewiele to da. Znam kolesia ktory przesmarowal RSTka jakims smarem Manitou i mu sie znacznie pogorszyla praca. Po przesmarowaniu smarem RST wszystko wrocilo do normy ;)
www.mushroomhead.prv.pl
.::GG[4839750]::.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 53 gości