DH - Umiejętności.
-
- Posty: 214
- Rejestracja: 07.05.2007 17:41:12
- Lokalizacja: Łódź-Bałuty
- Kontakt:
DH - Umiejętności.
Siema.
Mam do Was pytanie.
Czytam wiele tekstów a'propo DH, ale niegdzie nie mogę znaleźć odp. na moje pytania moze wy mi pomozecie ;p?
1. Jak w Downhillu wybijamy się z hopek?
2. Jakie przeszkody pokonujemy w dh?
3. Od czego zaczynamy?
Mam do Was pytanie.
Czytam wiele tekstów a'propo DH, ale niegdzie nie mogę znaleźć odp. na moje pytania moze wy mi pomozecie ;p?
1. Jak w Downhillu wybijamy się z hopek?
2. Jakie przeszkody pokonujemy w dh?
3. Od czego zaczynamy?
GG. 7664078.
Pisz!
Pisz!
Lecisz piecem i samo wychodzi :P, a tak serio to różnie słyszałem, że niektórzy lekko wciskają zawieszenie żeby go wybiło albo lekko podrywasz kiere lub niektórzy lecą piecem przez wszystko :P. W DH pokonujesz zakręty na których mogą wystąpić bandy, odcinki wypełnione luźnymi kamieniami, wystającymi korzeniami, slalom między drzewami do tego dochodzą różne sztuczne przeszkody typu gap. Zaczynamy co jak możesz jaśniej ? No bo np pierwszy raz przejeżdżasz trasę wolno żeby ją poznać potem coraz szybciej do granic możliwości :P, obmyślasz czy warto jechać środkiem czy może lepiej pojechać skrajem i pamiętaj o rozgrzewce przed każdym ogniowaniem
. Jeśli chodzi o początki ogólne to inwestycja w ochraniacze to podstawa no i jakiś umiar żeby nie pakować sie od razu na najtrudniejsze a potem jakoś już idzie.

http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=2071386 SPRZEDAM !
GG:1560098
GG:1560098
-
- Posty: 214
- Rejestracja: 07.05.2007 17:41:12
- Lokalizacja: Łódź-Bałuty
- Kontakt:
piecem znaczy na pełnej prędkości :P
Początki DH to tak jak pisałem ochraniacze + rozsądek i zaczynamy od łatwych rzeczy do coraz trudniejszych. Pamiętaj o rozgrzewce no i np możesz sobie na luzaku traske przejechać potem szybciej albo siedzieć na bandzie i próbować jak najlepiej ci wychodzi przejazd przez nią. W końcu jeździć coraz szybciej i coraz mnie hamować
Początki DH to tak jak pisałem ochraniacze + rozsądek i zaczynamy od łatwych rzeczy do coraz trudniejszych. Pamiętaj o rozgrzewce no i np możesz sobie na luzaku traske przejechać potem szybciej albo siedzieć na bandzie i próbować jak najlepiej ci wychodzi przejazd przez nią. W końcu jeździć coraz szybciej i coraz mnie hamować

http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=2071386 SPRZEDAM !
GG:1560098
GG:1560098
-
- Posty: 1952
- Rejestracja: 04.10.2006 21:33:47
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
To znaczy co do Hop to ZAWSZE jak się jedzie na czas to jak lecisz hopy to musisz je tłumić maksymalnie ponieważ wtedy krócej lecisz i urywasz czas , zresztą oglądnij na filma z MŚ w DH że każdy zawodnik max. tłumi hopy. Co do zaczyniani to nie rzucaj się odrazu na trudne trasy bo dostaniesz doła z tego powodu że będziesz widział że się strasznie ciągniesz i szybko ci się znudzi... Zacznij od łatwych i stopniowo , chyba że naprawdę chcesz zacząć od trudnych tras ale nie radze...
GG:13430637
http://weeze.pl/ [S] mostek Straitline 2010 28mm
http://weeze.pl/ [S] mostek Straitline 2010 28mm
-
- Posty: 214
- Rejestracja: 07.05.2007 17:41:12
- Lokalizacja: Łódź-Bałuty
- Kontakt:
wiesz no niektórzy mogą wyskoczyć ci z Yeti czy coś więc ja bym tu wyznaczył jakiś przedział. Według mnie najlepiej zaczynać od HT (hardtail zwany sztywniakiem) potem przerzucić się na fula jeśli zechcesz. Jeśli to będzie rowerek FR/DH to inwestuj w dwupółke np na początek rame DC cocker, hamulce jakieś hydrauliki pakiecik ISIS z korba truvativa napinacz jakiś do tego koła mogą być na Double Trackach amorek wiadomo sztywna ośka np MR T, Travis, czy Boxxer, dot ego piasta też na sztywną np Novatec etc, to tylko tak teoretycznie i tak sam musisz zdecydować :P
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=2071386 SPRZEDAM !
GG:1560098
GG:1560098
-
- Posty: 214
- Rejestracja: 07.05.2007 17:41:12
- Lokalizacja: Łódź-Bałuty
- Kontakt:
-
- Posty: 214
- Rejestracja: 07.05.2007 17:41:12
- Lokalizacja: Łódź-Bałuty
- Kontakt:
Cóż drag rama z super stosunkiem ceny do jakości na początek mogłaby i sie nadawać, ludzie na tym latają ale wiesz jak już kupować to nie lepiej deko lepszego sztywniaka bo drag to czasami wybór lub opcja z przymuszenia kasą więc jak masz $ to lepiej wziąć innego HT a w draga raczej nie pakować więcej niż 180mm
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=2071386 SPRZEDAM !
GG:1560098
GG:1560098
-
- Posty: 214
- Rejestracja: 07.05.2007 17:41:12
- Lokalizacja: Łódź-Bałuty
- Kontakt:
ramzess_lodzlepiej poszukaj shermana 150mm, albo nixona 145 powinno byc dobre geo z dragiem i wysoka kiera np tioga http://www.koral.bielsko.pl/pl/tioga/id_3856.html
ja w dragu mialem stanca 1 polke 150 i bylem zadowolony z geo, byl bardzo stabilny w locie i wogole dobrze sie to prowadzil.
ew. mozesz doskladac kasy i kupic travisa 07 z tpc+ 150mm i bedziesz bardzo zadowolony. ja bym potem kupil sx trail -a jak dla mnie zajebisty secik
ew jak chcesz 2 polke i marzcoka to zobacz na moj podpis, mialo byc jako amor do sztywniaka ale zabraklo $
ja w dragu mialem stanca 1 polke 150 i bylem zadowolony z geo, byl bardzo stabilny w locie i wogole dobrze sie to prowadzil.
ew. mozesz doskladac kasy i kupic travisa 07 z tpc+ 150mm i bedziesz bardzo zadowolony. ja bym potem kupil sx trail -a jak dla mnie zajebisty secik
ew jak chcesz 2 polke i marzcoka to zobacz na moj podpis, mialo byc jako amor do sztywniaka ale zabraklo $
_________________________
http://ddex.pinkbike.com/album/better-ones/
http://ddex.pinkbike.com/album/better-ones/
ramzess_lodz proponuje ogarnać z netu 2 filmy. Fundamentals i Fluid ride like a pro. Do tego looknij sie za ksiazka briana lopesa. Wszystko ladnie jest opisane. Czasem jak sie nad czyms zastanawiam to dalej do niej lookam bo jest naprawde pomocna,a wszystko jest opisane tak prosto jak tylko sie da.
Hopy robi sie zaleznie jaka masz predkosc na hope. Jak czujesz ze dajesz za wolno to wypada sie wybic ale z reguły najezdza sie jak najszybciej i gasi sie lot zeby nie przeleciec hopy.
Hopy robi sie zaleznie jaka masz predkosc na hope. Jak czujesz ze dajesz za wolno to wypada sie wybic ale z reguły najezdza sie jak najszybciej i gasi sie lot zeby nie przeleciec hopy.
Ale też trzeba się wybić z umiarem, bo jak się źle oceni prędkość i jeszcze się wybije, to można polecieć do góry jak rakieta, a w locie tak zwolnić, że spadnie się na ziemię jak kamień i można połamać siebie z roweremSpaced pisze:Hopy robi sie zaleznie jaka masz predkosc na hope. Jak czujesz ze dajesz za wolno to wypada sie wybic ale z reguły najezdza sie jak najszybciej i gasi sie lot zeby nie przeleciec hopy.

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 2 gości