motion control w 888rv
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 10.04.2007 18:30:31
- Lokalizacja: Będzin
- Kontakt:
motion control w 888rv
Siemka ludziska :D
Pytanie jest takie ze do tygodnia czasu łykam nowego big hit'a III z 888rv, w chwili obecnej mam rs domain'a 318coil.
I o to pytanie czy mozna wsadzic tlumik kompresji motion control do 888? dodam ze oby dwa amory maja srednice goleni 35mm ale kazdy w temacie to wie 8)
dziekówka :D
http://www.pinkbike.com/photo/2069477/
Pytanie jest takie ze do tygodnia czasu łykam nowego big hit'a III z 888rv, w chwili obecnej mam rs domain'a 318coil.
I o to pytanie czy mozna wsadzic tlumik kompresji motion control do 888? dodam ze oby dwa amory maja srednice goleni 35mm ale kazdy w temacie to wie 8)
dziekówka :D
http://www.pinkbike.com/photo/2069477/
kasterstolik rózne dlugosci trzpienia, rozna grubosc scianek (nie potwierdzone ale jesli tak jest to srednica wewnetrzna jest rozna), rozne korki, uszczelki. Nie przejdzie. Pewnie po jakims zaawansowanym tuningu mogloby to byc mozliwe ale ilosc pracy wymaganej do zrobienia bylaby duza i nie wiem czy masz wiedze zeby to zrobic (zakladam, ze skoro pytasz to raczej nie)
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 10.04.2007 18:30:31
- Lokalizacja: Będzin
- Kontakt:
wiedze wydaje mi sie ze mam skoro od 3 lat sam sobie zawieszenie serwisuje itp
ale nidgy nie mialem marcoka wczesniej wiec nie wiem jak to wyglada w srodku.
Pytam dlatego ze jezeli podejdzie to lux a jak nie to bede musial wyslac do serwisu i wtedy zrobie z niego rc2x, aczkolwiek wole unikac wydatkow wiec moze dam to rade zrobic samemu:D
ps otwarta kąpiel zmienic na zamknieta to nie problem zwlaszcza ze mam dojscie do tokarki:D

Pytam dlatego ze jezeli podejdzie to lux a jak nie to bede musial wyslac do serwisu i wtedy zrobie z niego rc2x, aczkolwiek wole unikac wydatkow wiec moze dam to rade zrobic samemu:D
ps otwarta kąpiel zmienic na zamknieta to nie problem zwlaszcza ze mam dojscie do tokarki:D
kasterstolik Jakby każdy, kto serwisuje zawieszenie nawet 3-4 lata, brał się za projektowanie systemu tłumienia w widelcu ( bo tutaj w zasadzie Robisz nowy system caluśki w tym widelcu, mimo, że na bazie innego tłumika ) ... to dla mnie rentowniej i bezpieczniej byłoby jeździć na systemach ciernych, mimo bicia po łapach
z góry mówię, że nie bije w Ciebie i nie podważam autorytetu ... ale tak to troche dla mnie zabrzamiało ... a wiem ile kosztuje pracy i kombinowania samo zreanimowanie np. tłumika .
Pozdrawiam i mówię , że to raczej niewykonalne i napewno nierentowne .

z góry mówię, że nie bije w Ciebie i nie podważam autorytetu ... ale tak to troche dla mnie zabrzamiało ... a wiem ile kosztuje pracy i kombinowania samo zreanimowanie np. tłumika .
Pozdrawiam i mówię , że to raczej niewykonalne i napewno nierentowne .
WWW.WFSPORT.PL
http://tiny.pl/bcjf - rowery na 2009...
http://tiny.pl/bcjf - rowery na 2009...
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 10.04.2007 18:30:31
- Lokalizacja: Będzin
- Kontakt:
Ztym problemu juz by nie bylo ale chodzi mi o to czy w rv jak np z tego co wiem w rc2x tlumik idzie od samego dolu do samej gory, wiec nie chce tlumika przerabiac bo to juz jest duze ryzyko, ale jezeli jest tak jak np w boxxerze ze tlumik powrotu konczy sie na dole lagi a tlumik kompresji sie zaczyna od dolu do gory i wtedy problemu z przerobieniem nie ma
Dlatego tez sie pytam

wlasnie ze jest, bo w marzochu olej chlupie sobie na dnie goleni dolnych a wszystko powyzej sie w nim moczy a w RS olej znajduje sie jakby w goleniu gornym. a to ogromna roznica.kasterstolik pisze:ale jezeli jest tak jak np w boxxerze ze tlumik powrotu konczy sie na dole lagi a tlumik kompresji sie zaczyna od dolu do gory i wtedy problemu z przerobieniem nie ma
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 10.04.2007 18:30:31
- Lokalizacja: Będzin
- Kontakt:
porywasz się z motyką na słońce. Jak to zrobisz to będziesz moim guru. Po pierwsze o ile wiem, to domain jest widelcem jednopółkowym, a 888 dwu. Tak więc różnica w wysokości jest spora. Po drugie, żeby zastosować ten tłumik, to gwint na górze goleni musisz mieć ten sam. A jak nie masz, to albo stoczysz górę z 888
, albo dorobisz górny korek do motion control. Najlepiej to jakbyś sobie wytoczył gwint, co może nie być łatwe. A tak na koniec, to wydaje mi się, że motion control nie jest na tyle zajebistym systemem, żeby robić z nim takie rzeczy. Jak chcesz sobie stuningować ósemki, to czekaj na okazje i kup sobie tłumiki Bosa, mojo itp.
Zapomniałem dodać. Forum nie jest na tyle rzetelnym źródłem informacji, żeby na informacjach z niego budować jakiś projekt.

Zapomniałem dodać. Forum nie jest na tyle rzetelnym źródłem informacji, żeby na informacjach z niego budować jakiś projekt.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Semrush [Bot] i 1 gość