motion control w 888rv

kasterstolik
Posty: 7
Rejestracja: 10.04.2007 18:30:31
Lokalizacja: Będzin
Kontakt:

motion control w 888rv

Post autor: kasterstolik »

Siemka ludziska :D
Pytanie jest takie ze do tygodnia czasu łykam nowego big hit'a III z 888rv, w chwili obecnej mam rs domain'a 318coil.
I o to pytanie czy mozna wsadzic tlumik kompresji motion control do 888? dodam ze oby dwa amory maja srednice goleni 35mm ale kazdy w temacie to wie 8)
dziekówka :D

http://www.pinkbike.com/photo/2069477/
muras
Posty: 662
Rejestracja: 26.02.2006 18:19:38
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: muras »

pamietaj ze 888 ma tlumienie w otwartej kompieli a RS zamkniety tlumik wiec takia podmianka raczej nie bedzie dzialac. zakladam oczywiscie ze w obydwu amorach jest ten sam gwint od korka i takie tam.... a tak z ciekawosci: po co ? :)
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

kasterstolik rózne dlugosci trzpienia, rozna grubosc scianek (nie potwierdzone ale jesli tak jest to srednica wewnetrzna jest rozna), rozne korki, uszczelki. Nie przejdzie. Pewnie po jakims zaawansowanym tuningu mogloby to byc mozliwe ale ilosc pracy wymaganej do zrobienia bylaby duza i nie wiem czy masz wiedze zeby to zrobic (zakladam, ze skoro pytasz to raczej nie)
kasterstolik
Posty: 7
Rejestracja: 10.04.2007 18:30:31
Lokalizacja: Będzin
Kontakt:

Post autor: kasterstolik »

wiedze wydaje mi sie ze mam skoro od 3 lat sam sobie zawieszenie serwisuje itp :D ale nidgy nie mialem marcoka wczesniej wiec nie wiem jak to wyglada w srodku.
Pytam dlatego ze jezeli podejdzie to lux a jak nie to bede musial wyslac do serwisu i wtedy zrobie z niego rc2x, aczkolwiek wole unikac wydatkow wiec moze dam to rade zrobic samemu:D
ps otwarta kąpiel zmienic na zamknieta to nie problem zwlaszcza ze mam dojscie do tokarki:D
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

kasterstolik no to spoko. Dojdzie to pomierz wszystko tylko wez pod uwage, zeby uszczelki wewnatrz 888 dostosowac do wymagan systemu motion controll bo z nimi problemy zdarzaja sie nawet z niektorymi fabrycznymi amorami.
sudi
Posty: 1315
Rejestracja: 24.10.2005 20:09:38
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: sudi »

kasterstolik Jakby każdy, kto serwisuje zawieszenie nawet 3-4 lata, brał się za projektowanie systemu tłumienia w widelcu ( bo tutaj w zasadzie Robisz nowy system caluśki w tym widelcu, mimo, że na bazie innego tłumika ) ... to dla mnie rentowniej i bezpieczniej byłoby jeździć na systemach ciernych, mimo bicia po łapach :)

z góry mówię, że nie bije w Ciebie i nie podważam autorytetu ... ale tak to troche dla mnie zabrzamiało ... a wiem ile kosztuje pracy i kombinowania samo zreanimowanie np. tłumika .

Pozdrawiam i mówię , że to raczej niewykonalne i napewno nierentowne .
WWW.WFSPORT.PL
http://tiny.pl/bcjf - rowery na 2009...
kasterstolik
Posty: 7
Rejestracja: 10.04.2007 18:30:31
Lokalizacja: Będzin
Kontakt:

Post autor: kasterstolik »

Ztym problemu juz by nie bylo ale chodzi mi o to czy w rv jak np z tego co wiem w rc2x tlumik idzie od samego dolu do samej gory, wiec nie chce tlumika przerabiac bo to juz jest duze ryzyko, ale jezeli jest tak jak np w boxxerze ze tlumik powrotu konczy sie na dole lagi a tlumik kompresji sie zaczyna od dolu do gory i wtedy problemu z przerobieniem nie ma :D Dlatego tez sie pytam
muras
Posty: 662
Rejestracja: 26.02.2006 18:19:38
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: muras »

kasterstolik pisze:ale jezeli jest tak jak np w boxxerze ze tlumik powrotu konczy sie na dole lagi a tlumik kompresji sie zaczyna od dolu do gory i wtedy problemu z przerobieniem nie ma
wlasnie ze jest, bo w marzochu olej chlupie sobie na dnie goleni dolnych a wszystko powyzej sie w nim moczy a w RS olej znajduje sie jakby w goleniu gornym. a to ogromna roznica.
kasterstolik
Posty: 7
Rejestracja: 10.04.2007 18:30:31
Lokalizacja: Będzin
Kontakt:

Post autor: kasterstolik »

Dobrze ale jak sie odseperuje tlumik uszczelniaczem to wtedy bedzie mozna trzymac olej u gory i tlumik motion control bedzie zamoczony. Pytanie jest tylko takie gdzie sie konczy tlumik w 888rv chodzi mi o ten neutralny bo tłumik powrotu mnie nie interesuje :D
mozartt
Posty: 867
Rejestracja: 21.04.2004 19:51:01
Lokalizacja: Lubliniec
Kontakt:

Post autor: mozartt »

porywasz się z motyką na słońce. Jak to zrobisz to będziesz moim guru. Po pierwsze o ile wiem, to domain jest widelcem jednopółkowym, a 888 dwu. Tak więc różnica w wysokości jest spora. Po drugie, żeby zastosować ten tłumik, to gwint na górze goleni musisz mieć ten sam. A jak nie masz, to albo stoczysz górę z 888 :shock:, albo dorobisz górny korek do motion control. Najlepiej to jakbyś sobie wytoczył gwint, co może nie być łatwe. A tak na koniec, to wydaje mi się, że motion control nie jest na tyle zajebistym systemem, żeby robić z nim takie rzeczy. Jak chcesz sobie stuningować ósemki, to czekaj na okazje i kup sobie tłumiki Bosa, mojo itp.

Zapomniałem dodać. Forum nie jest na tyle rzetelnym źródłem informacji, żeby na informacjach z niego budować jakiś projekt.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość