Nowa rama Mac Mahone

Cubus5
Posty: 1077
Rejestracja: 13.01.2008 19:17:42
Lokalizacja: Kalwaria Zeb.
Kontakt:

Nowa rama Mac Mahone

Post autor: Cubus5 »

Szukając jakiś ciekawych ramek wypatrzylem rame firmy Mac Mahone, bardzo mnie zaciekawila, looknijcie i ocencie.
Tak apropo, czy ktos wie jaki to jest system?

Obrazek
Rajsing 2011 http://www.pinkbike.com/photo/7198816/
gg:1037908
ArthurGreen
Posty: 5817
Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
Lokalizacja: Kasina Wielka
Kontakt:

Post autor: ArthurGreen »

Widziałem już to na EuroBike..

Dla mnie żadna rewelacja.. Zwykły jedno-zawias z przekombinowanymi elementami pośredniczącymi.. Tylko po co tyle tego ??
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl 

http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
Bullit
Posty: 165
Rejestracja: 03.10.2004 21:14:14
Kontakt:

Post autor: Bullit »

Z tego co widze to jest to jeden zawias + buzery, tylko po coz ich az tyle? Moze po to zeby produkt byl latwo rozpoznawalny i w miare originalny niemniej jednak ja tego nie kupuje.
p.
Cubus5
Posty: 1077
Rejestracja: 13.01.2008 19:17:42
Lokalizacja: Kalwaria Zeb.
Kontakt:

Post autor: Cubus5 »

To ze jedno zawias to widze, tylko myslalem ze jakies ulepszenie klasycznego 1 zawiasa.
Sadzicie ze te elementy pośredniczące nie wpłyną na poprawe pracy 1 zawiasa?
Rajsing 2011 http://www.pinkbike.com/photo/7198816/
gg:1037908
KaKTuSSS
moderator
Posty: 3709
Rejestracja: 21.04.2005 03:40:21
Lokalizacja: Poznań TEY!!!
Kontakt:

Post autor: KaKTuSSS »

nazwa systemu jest bardzo prosta - system przekombinowany :)
Serwis amortyzatorów przednich BOS/anodowanie/nietypowe uszczelnienia!
ArthurGreen
Posty: 5817
Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
Lokalizacja: Kasina Wielka
Kontakt:

Post autor: ArthurGreen »

Elementem pośredniczącym możesz zmienić jedynie przełożenie, lub jak w tym przypadku umiejscowienie dampera.. Pracę niby w jaki sposób ma zmienić ?? Jedno zawias, to jedno-zawias..

Jak nabierze luzów, to będzie się dodatkowo tłukło, więc i zmieni pracę zawieszenia - na głośniejszą.. Będziesz wiedział kiedy i że pracuje :mrgreen:

Już bardziej mi się ten podoba:

Obrazek
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl 

http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
czarny09
Posty: 496
Rejestracja: 22.04.2008 19:37:41
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: czarny09 »

za wygląd dostala by u mnie 5 (gdyby byla różowo czarna by bylo 6) xD ale po co tyle tych emelentow tam...
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Artur typy od treka tłumaczyly, ze tak mozna wlasnie sterowac zachowaniem sie zawieszenia. Dobrze pkty obrotu zrobisz to nawet pedalowac moze niezle. Nie ma co ramy odrzucac od razu.
Cubus5
Posty: 1077
Rejestracja: 13.01.2008 19:17:42
Lokalizacja: Kalwaria Zeb.
Kontakt:

Post autor: Cubus5 »

Oba kolory bardzo ładne - ciekawe chociaż w porównaniu do reszty ram, jedynie nowy Spec anodowany mi sie spodobał.
Szkoda tylko ze w tym Mac Mahone nie ma główki na 1.5 no i jak narazie wagi nie widziałem - a to wszystko zmienia. No i interesujacy bedzie jej glowny dystrybutor:)
Rajsing 2011 http://www.pinkbike.com/photo/7198816/
gg:1037908
Steel2
Posty: 3438
Rejestracja: 11.04.2008 13:28:27
Kontakt:

Post autor: Steel2 »

Spaced > cały czas mnie to intryguje, ale jakim cudem oni chcą sterować zachowaniem zawieszenia jeśli wszystkie elementy są założone w określonej pozycji ? Bo jak można przestawić to ok ale to nie w czasie jazdy. W sumie można zmieniać jedynie składowe sił i przełożenie i to właściwie wszystko
[url=http://www.weeze.pl/][color=#ff0033][b]weeze.pl[/b][/color][/url]
Liwcio
Posty: 690
Rejestracja: 16.09.2005 23:13:50
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Liwcio »

łączniki dampera zerżnięte z nox-a 9.5 a górna część z jakiegos foesa :P
http://www.pinkbike.com/photo/1612744
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Steel2 nie w trakcie jazdy tylko w procesie projektowania. Akurat to jest słowo w słowo wyjete z wywiadu z naczelnym susp. projektantem u treka wiec to nie moja opinia tylko.

A skladowe sil i to jak sie rozchodza to w sumie dosc wazna sprawa. Nie tylko umieszczenie dampera i głownego pktu obrotu. - Ciekawi cie to tak to do nich napisz. Ja tak zawsze robie :P
Steel2
Posty: 3438
Rejestracja: 11.04.2008 13:28:27
Kontakt:

Post autor: Steel2 »

Spotkałem się już z opinią, że można zmieniać krzywą ugięcia w jednozawiasach. Co do etapu projektowania to się zgodzę. Tyle, że to takie samo działanie jak zmiana łączników w VPP czy zmiana przełożenia.
[url=http://www.weeze.pl/][color=#ff0033][b]weeze.pl[/b][/color][/url]
KaKTuSSS
moderator
Posty: 3709
Rejestracja: 21.04.2005 03:40:21
Lokalizacja: Poznań TEY!!!
Kontakt:

Post autor: KaKTuSSS »

nie ma sztywnej osi i ISCG ... też słabość, chyba że się mylę.
Serwis amortyzatorów przednich BOS/anodowanie/nietypowe uszczelnienia!
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Steel2 ale w vpp jestes bardziej ograniczony przez łaczniki - kierunek ich obrotu i długosc (czyt. to do obejmuje patent). Po prostu w 1 zawiasie jest latwiej to robic niz w virtualu gdzie w polowie przypadków wychodzi ci vp-free :P
bikerman
Posty: 1485
Rejestracja: 02.05.2006 15:11:23
Lokalizacja: Blok Wschodni
Kontakt:

Post autor: bikerman »

Całkiem fajna ta ramka. Wygląda jak mocno kombinowana prostota :) niby wszystko zamotane a jednak logiczne. Dobre tylko po co?
http://www.pinkbike.com/photo/2138053/ - Ride !
mosbergus
Posty: 517
Rejestracja: 02.01.2008 13:37:16
Lokalizacja: Wołów (k. Wrocławia)
Kontakt:

Post autor: mosbergus »

Jak dla mnie to już Sign masywniej wygląda :twisted:
Be free...
SegatiV
Posty: 3016
Rejestracja: 08.09.2005 14:43:17
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: SegatiV »

mosbergus pisze:
Jak dla mnie to już Sign masywniej wygląda l

No i ?
KefirQn
Posty: 1264
Rejestracja: 03.06.2007 11:25:51
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: KefirQn »

czytam to mi się płakać chce ze śmiechu takie głupie pytania Tylko PO CO <hahaha> jak to po co? żeby był inny system zawieszenia każdy chce być oryginalny i siły które działają bardziej się rozchodziły po kościach i nie dawały w dupę tak głównej konstrukcji sami byście wymyślali nowe systemy zawieszenia jak wszystkie ramy miały takie same !! chcieli wprowadzić nowy system to wprowadzili i już. PROSTE I LOGICZNE !!


tyle jest jedno zawiasów ze skąplikowanym systemem zawieszenia.Najprostszy to chyba jest w canondale gemini dh a potem sie robia schodki ( Bez urazy Michał) i juz kazdy chce cos udoskonalić
Części rowerowe na sell: smietana.dh@gmail.com Pisz czego szukasz :)
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 2 gości