Jaca pisze:a streetówka, jak na nią patrzę... kiedyś nie robiono całych rowerów typowo do streetu, gdzie nawet przewód hamulcowy jest pociągnięty tak, żeby można było pokręcić kierownicą.
Ty się nie ciesz za bardzo

, jak rower przychodzi do sklepu w pudełku to jest rozłożony. Jeśli nie będą dokładać zdjęcia jak poprowadzić przewód to 3/4 "sklepikarzy" będzie ciąć ten przewód albo puszczać go w jakiś głupi sposób...
bobnh i wg. mnie dobrze, rower ma się sprzedawać ... dobrze wiesz, że 90% riderów nie kupi gotowego sztywniaka z półki za 4tys zł, większość, w tym i Ty! woli taki sprzęt poskładać samemu na takich częściach jakie im pasują.
Taki konfig. streetówki, wg. mnie GWARANTUJE niską cenę, i dobrą bazę do rozbudowy. Możesz sobie spokojnie dalej upgrejdować rower po swojemu. Mi się ten konfig bardzo podoba. Gdybym się decydował to amor wylatuje, na jego miejsce coś sensowniejszego i mam zacny drugi rower
Takie moje odczycie ...
KOLEGO CYPOX - KIEDY POZNAMY CENY
