Lekki rower do DH cd.
-
- Posty: 145
- Rejestracja: 21.01.2008 11:37:56
- Lokalizacja: wwa
- Kontakt:
czytam to i choć prosem nie jestem aż mnei glowa boli. Czlowieku po co ci x.0 jak przerzutki się w dh "dość" często urywają? jestes zawsze na podium że potrzebujesz taka fure? to ze kierownice karbonowe sa spoko, nie znaczy że przerzutka za 500zl sie nie polamie. a sie polaimie. Bezsens, tytanowe śruby, te formulki.. trzeba jezdzić a nie bawić się w odchudzanie, tym bardziej że nawet niektorzy zawodnicy nie lataja na takim sprzecie, bo i w polszy nie ma nawet warunków do tego. ArthurGreen ma racje, jak chcesz mieć lekki rower to było kupić lżejsza rame, ja mam 223 i jest mi lekko i dobrze
pozniej dobrać lekkie kola i amora. W tym wypadku dla mnie to glupota, tym bardziej kiedy sezon się kończy :P

dzwońcie pod 0-700 i pytajcie o bolida
mnie tez boli glowa od tych glupot. widac ze koles chce sie zabawic ale jego pieniadze , jak chce to niech sie bawi, za 2 lata bedzie sprzedawac pukajc sie w czolo , po co tyle pieniedzy wadal na ten zlomShawnphono3 pisze:czytam to i choć prosem nie jestem aż mnei glowa boli.

sprzedam rame Santa Cruz Bullit L-ka 04 dodatki . sprzedam roco tst 215 + sprezyna
1. Oddaj ramę do wyszkiełkowania i anodowania (na ramie do DH jest zwykle ok 300-400g lakieru).
2. Zmień damper na powietrzny
i już 1 kg mniej.
3. To samo z dolnymi lagami widelca -100g
4. Zmiana tarcz na tarcze ALU (dla hardkoru) lub na alu pająkach -> -100g
5. Lekki hampel na tył, gdzie hiper hebla nie trzeba -> -200g (Luise jest zdaje się lekka)
6. Lekki napinacz
7. Szosowa przerzutka (róznica 180 vs 250g względem np sainta), manetka xtr
8. SPD XTR zamiast platform -400
9. Korba XTR zamiast Holzfellera -200 g
itd - Reszty raczej nie da się sensownie odchudzic ponad zmianę opon oraz kombinowania z np przycinaniem kierownicy, i potem toczeniem własnych części (np alu koronek do kasety).
2. Zmień damper na powietrzny
i już 1 kg mniej.
3. To samo z dolnymi lagami widelca -100g
4. Zmiana tarcz na tarcze ALU (dla hardkoru) lub na alu pająkach -> -100g
5. Lekki hampel na tył, gdzie hiper hebla nie trzeba -> -200g (Luise jest zdaje się lekka)
6. Lekki napinacz
7. Szosowa przerzutka (róznica 180 vs 250g względem np sainta), manetka xtr
8. SPD XTR zamiast platform -400
9. Korba XTR zamiast Holzfellera -200 g
itd - Reszty raczej nie da się sensownie odchudzic ponad zmianę opon oraz kombinowania z np przycinaniem kierownicy, i potem toczeniem własnych części (np alu koronek do kasety).
Blog: www.uzurpator.com.pl | Zębatki: www.trybo.pl
Steel:
Mam spore problemy ze zrozumieniem tematyki DH _w twoim wydaniu_.
Ja bez SPD nie potrafię jeździc :> (chociaż fakt, faktem, XTRa bym nie założył).
Swoją drogą - poza alu tarczami hamulcowymi (bo to idiotyzm) i mooooże spdami do XC nie wiem czego się czepiasz.
Mam spore problemy ze zrozumieniem tematyki DH _w twoim wydaniu_.
Ja bez SPD nie potrafię jeździc :> (chociaż fakt, faktem, XTRa bym nie założył).
Swoją drogą - poza alu tarczami hamulcowymi (bo to idiotyzm) i mooooże spdami do XC nie wiem czego się czepiasz.
Blog: www.uzurpator.com.pl | Zębatki: www.trybo.pl
Po 1-sze : Na Yeti nick lekkiego nie zbudujesz więc nie idź w radykalne odchudzanie.
No ale jak chcesz,to:
Hample : Mi się the one nie podobają,wolał bym dużo bardziej juicy ultimate + tarcze 203 xtr-a na alu pająkach
Napęd : x.0 ma sens,ale poszukaj gdzieś gdzie jest taniej. Manetka do tego x.9 w zupełności styknie ,jest sporo tańsza a waga to różnica 15gram z tego co wiem.
Kaseta : Jak najbardziej szosowa to jeden z największych zysków w napędzie, kasete dura ace-a starego na 9 ,bo teraz same 10-ki są , 11-21T
Korba : Gravity light/atlas fr
Koła :
Mavici 721 + Opaska geaxa do ust, szprychy dt revolution i piasty hope-a ( tanie i bardzo lekkie)
Co tam jeszcze...
Śruby wiadomo,ogromny zysk wagowy,ładuj tytan gdzie się da.
Sprężyna tytanowa to chyba oczywista rzecz : Znaczny wzrost wagowy jak i pracy ramy.
Kombinuj kombinuj. Myśle,że całkiem ładny rowerek wyjdzie
.
No ale jak chcesz,to:
Hample : Mi się the one nie podobają,wolał bym dużo bardziej juicy ultimate + tarcze 203 xtr-a na alu pająkach
Napęd : x.0 ma sens,ale poszukaj gdzieś gdzie jest taniej. Manetka do tego x.9 w zupełności styknie ,jest sporo tańsza a waga to różnica 15gram z tego co wiem.
Kaseta : Jak najbardziej szosowa to jeden z największych zysków w napędzie, kasete dura ace-a starego na 9 ,bo teraz same 10-ki są , 11-21T
Korba : Gravity light/atlas fr
Koła :
Mavici 721 + Opaska geaxa do ust, szprychy dt revolution i piasty hope-a ( tanie i bardzo lekkie)
Co tam jeszcze...
Śruby wiadomo,ogromny zysk wagowy,ładuj tytan gdzie się da.
Sprężyna tytanowa to chyba oczywista rzecz : Znaczny wzrost wagowy jak i pracy ramy.
Kombinuj kombinuj. Myśle,że całkiem ładny rowerek wyjdzie

Ride 4 Fun ! Biatch !
Tylko do spd XTRa się przyczepiłem. Mam w rowerku do X i założenie ich do DH było by conajmniej kretyńskim posunięciem.
ps. też jeżdżę tylko w SPD
ps. też jeżdżę tylko w SPD
Mógł byś coś więcej napisać na temat tej opaski ? Z chęcią bym spróbował UST a mam właśnie ex 721freed pisze: Mavici 721 + Opaska geaxa do ust
[url=http://www.weeze.pl/][color=#ff0033][b]weeze.pl[/b][/color][/url]
uzurpator luise nie bedzie lzejsza od the one
A XTR jest minimalnie ciezsze od X.0.
freed tyle, ze ultimate sa słabsze od juicy, a the one to jedne z mocniejszych hampli na rynku wiec skoro go stac na the one to nie uwazasz, ze wybór lepszy?
A co do czepiania sie wagi to panowie jego rower i jego sprawa. Widziałem glorki składane na 17.2kg wiec mysle, ze tutaj tez da sie lekko złozyc jak sa fundusze. Shawnphono3 a kiedy ma rower skladac? W trakcie sezonu? Fakt, ze zawodnicy na tym nie jezdza tez kiepskie uzasadnienie. Zabrońcie chłopakowi skaldac rower taki jaki chce z jakis dziwnych powodów. Zazdrosc? Szczerze chciałbym miec taki budzet i jakbym miał to pewnie tez pare głupich rozwziazań w rower wpakowałbym. Teraz mi szkoda bic rower <18kg ale jak jest kasa to co w tym zlego widzicie? Na browar lepiej wydac?
Ja juz nie mam ochoty u siebie masy zbijac ale to nie znaczy, ze innym tego bede bronic. Panowie troche nie wasza sprawa. Chlopak ma ciezka ramke i chce lekki rower to pomóżcie, a nie sie dopieprzajcie bo to jest tylko o krok od mówienia "temat z dupy".
Steel2 na go-ride.com masz w tech-tips w dziale tubless opisane jak sie robi bez ust obreczy.

freed tyle, ze ultimate sa słabsze od juicy, a the one to jedne z mocniejszych hampli na rynku wiec skoro go stac na the one to nie uwazasz, ze wybór lepszy?
A co do czepiania sie wagi to panowie jego rower i jego sprawa. Widziałem glorki składane na 17.2kg wiec mysle, ze tutaj tez da sie lekko złozyc jak sa fundusze. Shawnphono3 a kiedy ma rower skladac? W trakcie sezonu? Fakt, ze zawodnicy na tym nie jezdza tez kiepskie uzasadnienie. Zabrońcie chłopakowi skaldac rower taki jaki chce z jakis dziwnych powodów. Zazdrosc? Szczerze chciałbym miec taki budzet i jakbym miał to pewnie tez pare głupich rozwziazań w rower wpakowałbym. Teraz mi szkoda bic rower <18kg ale jak jest kasa to co w tym zlego widzicie? Na browar lepiej wydac?
Ja juz nie mam ochoty u siebie masy zbijac ale to nie znaczy, ze innym tego bede bronic. Panowie troche nie wasza sprawa. Chlopak ma ciezka ramke i chce lekki rower to pomóżcie, a nie sie dopieprzajcie bo to jest tylko o krok od mówienia "temat z dupy".
Steel2 na go-ride.com masz w tech-tips w dziale tubless opisane jak sie robi bez ust obreczy.
skoro ramka tego czegos wazy ponad 6kg to nie wiem jak to mozliwe aby zlozyc caly rower na 17,2 ,chyba na obreczach i oponach do xcSpaced pisze:A co do czepiania sie wagi to panowie jego rower i jego sprawa. Widziałem glorki składane na 17.2kg

sens tego zaden jak dla mnie.
moj rower do enduro na 4 klilogramowej ramie i widelcu 2,3 kg wazy w granicach 16kg i nie ma w nim ciezkich komponentow,
Napisz wiec jak on byl zbudowany ..
sprzedam rame Santa Cruz Bullit L-ka 04 dodatki . sprzedam roco tst 215 + sprezyna
-
- Posty: 1499
- Rejestracja: 30.08.2004 20:15:40
- Lokalizacja: Somerwill
- Kontakt:
topick to nie jest nadzwyczajna waga. Jedyne co tam było dziwne to customowy carbonowy napinacz i carbonowe siodlo.
Wez pod uwage ze socom Lonego wazył cos kolo 15kg a socom bez sprezyny to 3.2kg. Glory to 5kg. 15kg + 1.8kg to nawet mniej niz 17.2kg.
Chcesz lekkie rowery to przeszukaj o nich temat na ridemonkey. Ludzie nawet duze biki ala canfield budowali w okolicach 15.5kg.
Wez pod uwage ze socom Lonego wazył cos kolo 15kg a socom bez sprezyny to 3.2kg. Glory to 5kg. 15kg + 1.8kg to nawet mniej niz 17.2kg.
Chcesz lekkie rowery to przeszukaj o nich temat na ridemonkey. Ludzie nawet duze biki ala canfield budowali w okolicach 15.5kg.
Po 1 roweru nie będę składał w trakcie trwania sezonu. Sezon skończyłem na Zawodach w Kasinie i coś sobie powoli składam na 2009 rok. Dla niektórych jest to głupie że pakuje w rower dużo kasy , ale skoro ktoś to lubi to czemu nie mam dokładać do rzeczy na której spędzam 90% swojego wolnego czasu i z którym od maja do września jeżdżę po Polsce ??? Wracają co tematu , to kilka rozwiązań jest bardzo dobrych np: ti śruby oraz sprężyna a także szosowa kaseta. Hamulce też będą Formula the one bo obecnie mam hopy V2 i moto 6 które ważą komplet ponad 1kg a tak dzięki formuli zbije spokojnie jakieś 400-500g. A co do kół to zostanie ten set co mam bo nie mam na to już kasy a obręcze i piasty są bardzo dobre i zarazem wytrzymałe.
http://www.pinkbike.com/photo/4738594/
Spoczko eee dzis bylem na rowerze np.
Wiesz ja wracam czasem do domu to tu pisze
(Znaczy siedze w domu caly czas bo wlasciwie to ja robotem komputrem jestem
). A co typ robi głupiego ? Ze ma wiecej kasy to nie moze sobie wiecej jej wydac na rower? Chce Yeti bo rama fajne zawieszenie ma i ladnie wykonana, a nie chce zeby przesadnie ciezka byla. Widzisz w tym cos glupiego? Zwlaszcza pod koniec sezonu? Bedzie mu sie gorzej jezdzic jak zamiast 20kg Yeti bedize miec 17.5-18.5kg Yeti?
freed 823 jest jednak mocniejsze od 721. 721 jest mocne ale 823 to niezniszczalna obrecz.



freed 823 jest jednak mocniejsze od 721. 721 jest mocne ale 823 to niezniszczalna obrecz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 1 gość