Male przerobki amortyzatora Sr Duro triple Czy to wypali ??
Male przerobki amortyzatora Sr Duro triple Czy to wypali ??
Witam nie moglem znalesc w "szukajce" cos o tuningu Duro Triple wiec zakaldam nowy temat. Wiec mam do dyspozycji tlumik od duro E (zwyklej 1 polki) i czy gdy zamiast sprezyny dam ten tlumik ( kardziz olejowy i sprezyne ) i ten popychacz co jest w duro T to praca bedzie lepsza ?? czy sie nie zmiejszy skok ?? bo wiem ze ten tlumik jest krotszy i zeby go przykrecic trzeba by tam jakies podkladki dac . Czy znacie jakies sprawdzoine metody tuningu SR duro ale triple bo o jedno polce sie naczytalem juz . Myslalem tez o tym zeby kupic 2 uszczelki kurzowe nowe i stare uszczelki wlozyc (odwrocone ) i na wierzch nowe dac tylko nie wiem czy sie zmieszczom mialo by to sluzyc zeby oleju nie wypuszczal bo po nalaniu oleju praca jest o wiele lepsza tylko juz tak nie wybiera jak orginal chociaz trudno mowic o wybieraniu to tylko duro :P Pozdrawiam MotoreX.
nie gadaj ze szukajka nic nie daje- trzeba umiec z niej korzystac, ostatnio czytalem o przerobce tripla wiec nie gadaj ze nic nie ma, a nawet jak nie jestes w stanie czegos znalezc to bierz amora i kombinuj!
ja mam marzurokon czyli marzocchi duro i epicon w jednym i wszystko kombinowalem sam i smiga elegancko
odrobina wyobrazni.
ja mam marzurokon czyli marzocchi duro i epicon w jednym i wszystko kombinowalem sam i smiga elegancko
odrobina wyobrazni.
-
- moderator
- Posty: 2872
- Rejestracja: 20.12.2004 13:51:28
- Lokalizacja: Canada
- Kontakt:
motorexBył temat nie dawno "triple czy zwykły" ktoś się wypowiadał o tuningu tripla więc... napisz do niego PW?
Trek Session Park
www.pinkbike.com/photo/12075880/
www.pinkbike.com/photo/12075880/
-
- Posty: 476
- Rejestracja: 09.10.2007 14:59:18
- Kontakt:
koleś ładnie sie zapytał o tuning duracza a ty wyskakujesz tu jak i również inni z bluzgami , po ch*j piszecie takie durne posty pod tematami które nic nie wnoszą do tematu , może i był taki temat ale od tego jest moderator żeby to zamknąć lub usunąć.AlanCK pisze:Nie ma sie co dziwić ludzie sie naczytali że z Duro Tripla można zrobić Juniora to zakładają takie tematy... Laughing Laughing
dobra kolego zakładamy że w twoich 1106 postach nie zrobiłes ani jednego błedu. brawo .babolfr pisze:
ty zamiast za przeróbki to weź sie za naukę.. więcej Ci to da. Za takie błędy od razu powinny by warny!
A varny powinni dostawac ci którzy pierd*lą nie na temat , nic niewnosząc do tematu .
motorex jak tak bardzo chcesz o ten tuning amora napisz na priva to ci wszystko napisze , nie będę pisał na allu bo połowa sie obrazi że duro może pracowac podobnie jak jurek. i znowu zaczną sie jeb**ete przegadywanki
pewnie dlatego ty wypowiadasz sie glownie w temacie "x czy y?" zeby sie nie chwalic zbytnio na forum swoja gramatyka i ortografia...Pharaun.ojP!! pisze:dobra kolego zakładamy że w twoich 1106 postach nie zrobiłes ani jednego błedu. brawo .
sory ale mnie wkurwiles teraz.. piszesz glupoty, ze widelec z dolnej polki moze sie rownac z czyms znacznie lepszym, a jak tylko ktos temu zaprzeczy-masz mase problemow...
Gdzie ja wyskakuje z jakimiś bluzgami chłopie ??Pharaun.ojP!! pisze:koleś ładnie sie zapytał o tuning duracza a ty wyskakujesz tu jak i również inni z bluzgami , po ch*j piszecie takie durne posty pod tematami które nic nie wnoszą do tematu , może i był taki temat ale od tego jest moderator żeby to zamknąć lub usunąć.
Ja tylko sugeruje że w takie operacje mogą odbić sie na stanie zdrowotnym użytkownika

Duro to amortyzator dla początkujących riderów jak chcesz żęby Ci lepiej pracował to go zmień bo z Poloneza bolidu F1 nie wystrugasz ....
Sell: Rower - Intense M9
http://www.pinkbike.com/photo/1193694/
To mój schematyczny rysunek.
Przerobiłem tak kilkanaście triplów.
To mój schematyczny rysunek.
Przerobiłem tak kilkanaście triplów.
ak47 własne o to mi chodzilo a co do pytania tomek059 wlasnie nie wiem czy bedzie za miekki chyba tak wiec myslalem zeby w jednej goleni dac ten tlumik (jak na rysunku ak47 a z drugiej strony dac 1 sprezyne org a druga od jakas twardsza albo orginal czyli jedna golen ten tlumik + popychacz a druga sprzeyna + popychacz. czy to poprawi prace ??
Pharaun.ojP!! może i jakoś Ci sie udało osiągnąć prace marcoka, wsadzając tam jakieś tłumiki HSCV albo coś ( bo to co podaje ak47 wg. mnie nie ma sensu, bo zwykłe duro pracuje jeszcze gorzej niż triple - szkoda roboty.) ale pamiętaj, że wyciągnięcie amora na golenie 220mm tylko go osłabia, bo nikogo nie oszukasz, że amor który miałby mieć 200 skoku jest na zwykłą oś, a tym bardziej ma takie cienkie półki jak duro. Wiedz, że duro triple to jedyny amor dwupółkowy który pęka na goleniach, więc nie oszukując - narażasz się tylko na pęknięcie. A ja i tak nie wydałbym złamanego grosza na to, tymbardziej na tuning. Jak już to najwyżej zwykłe duro. I jak dla mnie to tam nei da się poprawić pracy. W triplu kolego robiliśmy co się dało i nic nie pomagało, cały czas chodził badziewnie i strzelał przy odbijaniu. Jak dla mnie szkoda zachodu i roboty.
Amor nie będzie za miękki. Będzie mieć taką samą twardzość jak zwykłe DURO D.
Oczywiście tłumik musi być kompletny, czyli zawierać SPRĘŻYNĘ.
Johnyk <> moim zdaniem nie masz w pełni racji.
Zwykłe duro po tuningu chodzi o wiele lepiej od Triple.
W triple lepiej nie zwiększać skoku. Seryjne 130mm wystarczy. Ten kto napisał, że po ucięciu elastomeru Triple ma 170mm skoku jest w ogromnym błędzie. Skoku nie mierzy się linijką od korony do uszczelek. Przecież po maxymalnym wciśnięciu amora zostaje jakieś 4cm od korony.
Rację przyznaję co do sensu zakupu tripla - nie dość że jest cięższy, nie ma tłumika(czyli trzeba dokupić na allegro), to jeszcze na dodatek jest słabszy.
Przerobiłem naprawdę MASĘ Duraczy - straciłem rachubę po 25 sztuce. Wypróbowałem kilkanaście różnych kombinacji "smar+olej" itp.
Kupiłem ostatnio Marzocchi XC600 TST2. PRACUJE GORZEJ NIŻ MOJE DURO Z SHERMANOWYMI USZCZELKAMI. A na dodatek trzeszczy w nim korona, więc odesłałem z powrotem do sprzedającego. Jedyne czego brakuje mi w duro, to blokady skoku...
Jak ktoś nie wierzy, to będzie okazja się przekonać ,ponieważ będę sprzedawać amora - kupuję RUXA
I tak go przerobię, że żadne wasze 2 razy droższe marcoki nie podskoczą, to nie żart;.
Tak więc przeróbki duro mają sens, o ile są wykonane właściwie. Sama modyfikacja tłumika w nowych duro nie ma żadnego sensu. Jakbyście mieli jakieś pytania, to walcie.
Oczywiście tłumik musi być kompletny, czyli zawierać SPRĘŻYNĘ.
Johnyk <> moim zdaniem nie masz w pełni racji.
Zwykłe duro po tuningu chodzi o wiele lepiej od Triple.
W triple lepiej nie zwiększać skoku. Seryjne 130mm wystarczy. Ten kto napisał, że po ucięciu elastomeru Triple ma 170mm skoku jest w ogromnym błędzie. Skoku nie mierzy się linijką od korony do uszczelek. Przecież po maxymalnym wciśnięciu amora zostaje jakieś 4cm od korony.
Rację przyznaję co do sensu zakupu tripla - nie dość że jest cięższy, nie ma tłumika(czyli trzeba dokupić na allegro), to jeszcze na dodatek jest słabszy.
Przerobiłem naprawdę MASĘ Duraczy - straciłem rachubę po 25 sztuce. Wypróbowałem kilkanaście różnych kombinacji "smar+olej" itp.
Kupiłem ostatnio Marzocchi XC600 TST2. PRACUJE GORZEJ NIŻ MOJE DURO Z SHERMANOWYMI USZCZELKAMI. A na dodatek trzeszczy w nim korona, więc odesłałem z powrotem do sprzedającego. Jedyne czego brakuje mi w duro, to blokady skoku...
Jak ktoś nie wierzy, to będzie okazja się przekonać ,ponieważ będę sprzedawać amora - kupuję RUXA

Tak więc przeróbki duro mają sens, o ile są wykonane właściwie. Sama modyfikacja tłumika w nowych duro nie ma żadnego sensu. Jakbyście mieli jakieś pytania, to walcie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości