Problem z amortyzatorem Anodowanie aluminium.
-
- Posty: 33
- Rejestracja: 24.10.2008 09:27:31
- Lokalizacja: Warszawa CITY
- Kontakt:
Problem z amortyzatorem Anodowanie aluminium.
Witam
Jak można naprawić taką rzecz w boxxerze, otóż starł mi się teflon i nie co wycieka amor jak sie chowa. Dowiadywałem się, że trzeba to oddać do firmy co annoduje aluminium. Robił z was coś takiego? Bo wymiana lagów to koszt pewnie z ok 700zł. A może ma ktoś z was inny pomysł. Czekam na odpowiedzi. Dzięki !!
Jak można naprawić taką rzecz w boxxerze, otóż starł mi się teflon i nie co wycieka amor jak sie chowa. Dowiadywałem się, że trzeba to oddać do firmy co annoduje aluminium. Robił z was coś takiego? Bo wymiana lagów to koszt pewnie z ok 700zł. A może ma ktoś z was inny pomysł. Czekam na odpowiedzi. Dzięki !!
Raczej!
FreeMan zmiania uszczelki nic nie da bo jest powierzchnia lagi nie jest równa to bedzie ciekło...
ena takiego zabiegu jak anodowanie moze kosztowac równierz bardzo duzo
z tego co wiem ludzie zalepiali czymś dziury w teflonie w warsztatach. popytaj jakiegos mechanika może coś innego wymyśli
ena takiego zabiegu jak anodowanie moze kosztowac równierz bardzo duzo

http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=9975294 rower na czesci !
-
- Posty: 33
- Rejestracja: 24.10.2008 09:27:31
- Lokalizacja: Warszawa CITY
- Kontakt:
Ten boxxer to boxxer race ze skokiem 203mm tak więc tego roczny. Starł się bo przejechano sie nim raz bez oleju... Napisałem do firm co anodują, ale wątpie by mi zrobili taka małą rzecz. No jezeli jakis mechanik zaklei to pewnie nie starczy na dlugo... Ciezka w sumie sprawa. Podobno mozna z tym jezdzic, ale pluje olejem a dolewanie codziennie oleju to komu sie chce. Tak wiec nei wiem.....
Raczej!
-
- Posty: 33
- Rejestracja: 24.10.2008 09:27:31
- Lokalizacja: Warszawa CITY
- Kontakt:
-
- moderator
- Posty: 2872
- Rejestracja: 20.12.2004 13:51:28
- Lokalizacja: Canada
- Kontakt:
Michal4XNie musiał być stary
kolega ma boxxera race 2006 przez "głupote" bo nie wymienił uszczelek bo w twomarku mu powiedzieli ze wystarczy psikać wd40 i wycierać szmatką <lol> no i laga zaczęła się zdzierać...
kolega ma boxxera race 2006 przez "głupote" bo nie wymienił uszczelek bo w twomarku mu powiedzieli ze wystarczy psikać wd40 i wycierać szmatką <lol> no i laga zaczęła się zdzierać...
Trek Session Park
www.pinkbike.com/photo/12075880/
www.pinkbike.com/photo/12075880/
nie wiem czy dobrze pamietam ale w jakims temacie o rysach na lagach ktos pisal ze jak rysa jest gleboka to mozna to wypelnic lakierem akrylowym czy akrylem...cos w tym stylu..jesli sie myle to mnie poprawcie... ale z tego co wiem akryl jest dosc twardy i gladki wiec jakby go na to wytarte miejsce nalozyc i wypolerowac rowno to by pomoglo chyba...
Szalonypająk poszukaj na e-bayu jakiegos rozwalonego boxxera.. pekniety na busterze czy cos.... albo z rozwalonymi tlumikami co kolwiek... i wez od niego lagi
Szalonypająk poszukaj na e-bayu jakiegos rozwalonego boxxera.. pekniety na busterze czy cos.... albo z rozwalonymi tlumikami co kolwiek... i wez od niego lagi

[S] [b]DHX 5.0 241mm stan bdb[/b]
5th Elemen 241mm stan bdb
gg: 9422645
5th Elemen 241mm stan bdb
gg: 9422645
-
- Posty: 33
- Rejestracja: 24.10.2008 09:27:31
- Lokalizacja: Warszawa CITY
- Kontakt:
Dlugo byl jezdzony na uszczelkach Enduro, i czy anoda scierala sie przed zalozeniem ich? Jesli tak, to wlasnie one moga byc powodem, moj znajomy mial to samo w boxxie (2004 bodajze) po zalozeniu Enduro Seals, widzialem kilka 888 z powycieranymi goleniami i uszczelkami Enduro, bodajze Sudi z tego forum tez to kiedys opisywal (w swoich 66 tez mial Enduro...?). U mojego znajomego po zalozeniu tych uszczelek (prawidlowo oczywiscie) lagi chodzily z wyraznym oporem, oznacza to, ze tarcie miedzy lagami a uszczelkami jest naprawde duze.
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=22483678 - Cane Corso '10 + Roco WC
morthias zgadza się ile razy ktoś mnie prosi o wymianę ale koniecznie po kosztach czyli enduro okazuje się, ze one mają kosmiczny opór ;|
działają jak dodatkowa platforma w widelcach
wcale się nie dziwię, że zdzierają anodę przy takim tarciu... nawet przy smarowaniu i to obfitym.
Co do fotosa, samo rozpoczęcie uszkodzenia powierzchni było przed uszczelkami (brak zmian oleju + syf + złe smarowanie + uszkodzenie na ślizgu)
uszczelki enduro bardzo skutecznie powiększają cały efekt
A tak w nawiasie to często lagi w RS-ach są w okolicy ślizgów tak właśnie uszkodzone.
Kolego zmartwię Cię, to co widać na foto to wierzchołek góry lodowej w środku nie będzie anody na 3x takiej powierzchni...
działają jak dodatkowa platforma w widelcach

wcale się nie dziwię, że zdzierają anodę przy takim tarciu... nawet przy smarowaniu i to obfitym.
Co do fotosa, samo rozpoczęcie uszkodzenia powierzchni było przed uszczelkami (brak zmian oleju + syf + złe smarowanie + uszkodzenie na ślizgu)
uszczelki enduro bardzo skutecznie powiększają cały efekt

A tak w nawiasie to często lagi w RS-ach są w okolicy ślizgów tak właśnie uszkodzone.
Kolego zmartwię Cię, to co widać na foto to wierzchołek góry lodowej w środku nie będzie anody na 3x takiej powierzchni...
off_road, fajna prace Boxxerow niestety trzeba przyplacic faktem, ze te amory nalezy czesciej serwisowac. Mialem Boxxera z 2002 roku i lagi na calej dlugosci byly idealne, a widywalem Boxxy z rocznikow 2006-2007, w ktorych przy slizgach lagi byly wydarte do golego aluminium.. Ludzie, to nie Marcoki w ktorych wymienisz olej raz na 2 lata (w hardkorowych przypadkach) i bedzie dzialac...
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=22483678 - Cane Corso '10 + Roco WC
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości