MZ do Enduro.

klexuh
Posty: 1366
Rejestracja: 01.08.2007 22:36:06
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: klexuh »

Wooyek dla mnie jest troche za twarda... waze 65-70
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Monx znajomy lekki nie jest. Bika nie katował ale mysle, ze tez sie z nim nie piescił i zyje. To raczej amor AM - lekki, nie do katow ale mysle ze spoko powinien wyrobic. Zaleta bankowo jest gwara, a od duro bankowo mocniejszy bedzie. RST probuje ostatnio jakosc troche podbic to jest szansa, ze i sensownie znosic zycie bedzie.
Jak nie to to ja bym szukał starego maniciaka z TPC. X verty jakies czy cos w ten deseń.
Monx
Posty: 398
Rejestracja: 28.02.2008 15:03:59
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Monx »

http://www.allegro.pl/item520885610_mar ... _skok.html

O co gościowi chodzi z mikropęknięciami?
:D
Bo propozycja fajna...
Wooyek
Posty: 2443
Rejestracja: 26.12.2005 17:09:56
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Wooyek »

W amorach z 2003 (Z1 i DJ) standardowo pękała korona w okolicy gwintów do mocowania błotnika (gość próbował to ująć na drugim zdjęciu). Pęknięcia te były malutkie i miały do siebie to, że właśnie się pojawiały (w zdecydowanej większości amorów) i zostawały - chyba nikomu z tego powodu korona całkiem nie pękła. Więc faktycznie jest to rzecz, na którą można przymknąć oko...

Oferta faktycznie niezła, jakby się udało kupić za 300-400 zł to nawet bardzo niezła ;) Tyle że trzeba się pobawić z uszczelkami (więc przy okazji też dochodzi wymiana oleju - 40 zł za olej).
Monx
Posty: 398
Rejestracja: 28.02.2008 15:03:59
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Monx »

A ogólnie da się w nim wymienić koronę?
I jeżeli się da czy samobójstwem będzie dolna póła od juniora?
Wooyek
Posty: 2443
Rejestracja: 26.12.2005 17:09:56
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Wooyek »

Nie da się (Cryofit = wciskane, nierozbieralne). Ale jak masz kupować amora żeby zaczynać od pakowania w niego sporej kasy i wymieniania połowy części, to może lepiej po prostu dołożyć kasę i kupić coś pewnego?
blackdemon
Posty: 2842
Rejestracja: 13.09.2008 23:34:02
Lokalizacja: Kraków/Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: blackdemon »

ja mam pekniecia tam gdzie wymienil wooyek w drop offie z 2006 roku, jezdze, czasami katuje i sie trzyma i nie powieksza. poprostu wada fabryczna ale jak nie robisz dziobakow z dropa 10m to watpie zeby sie rozlecialo
Monx
Posty: 398
Rejestracja: 28.02.2008 15:03:59
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Monx »

http://www.allegro.pl/item525426920_man ... _w_wa.html

Czy ten będzie lepszy?
Słyszałem, że kingpinowi zdarzało się mulić...
Ale ma gwarę i jest nowy.
Monx
Posty: 398
Rejestracja: 28.02.2008 15:03:59
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Monx »

Przy okazji, żeby w nowym temacie nie śmiecić to się zapytam o mostek.
Do 150zł.
http://www.allegro.pl/item523019537_tio ... 4x_fr.html
http://www.allegro.pl/item523019615_now ... ersje.html
http://www.allegro.pl/item524183452_ns_ ... fr_4x.html

Generalnie ma być mocny, w miarę lekki i rower ma być zrywny przy nim.
A i krótki żeby amortyzator więcej po dupie obrywał.
Wooyek
Posty: 2443
Rejestracja: 26.12.2005 17:09:56
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Wooyek »

Monx pisze:A i krótki żeby amortyzator więcej po dupie obrywał.
Krótki mostek => Twoja masa bardziej z tyłu => mniejsze obciążenie amortyzatora (przedniego)

Ja bym brał Quarka Pro, jeśli Ci się podoba (2009 ładniejszy). X-Cube kusi masą, ale przy takiej długości (a raczej krótkości) prowadzenie roweru może być trochę... dziwne ;)
Monx
Posty: 398
Rejestracja: 28.02.2008 15:03:59
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Monx »

Ta z amorem pomyłka.

Ale generalnie czy mówiąc "dziwne prowadzenie" masz na myśli zbytnią zrywność?
Wooyek
Posty: 2443
Rejestracja: 26.12.2005 17:09:56
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Wooyek »

Tak, za małą stabilność innymi słowy.
Monx
Posty: 398
Rejestracja: 28.02.2008 15:03:59
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Monx »

Nie wiem czy to coś zmieni ale mam ramę 22 cale ( kąt wiadomy :/ ) i kierownicę 680mm.

Między 25 a 35mm rozumiem różnica spora?
Bo teraz mam 55mm i co by nie mówić co do sterowności jest ok, ale chciałem kupić coś krótszego.
Wooyek
Posty: 2443
Rejestracja: 26.12.2005 17:09:56
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Wooyek »

Monx pisze:mam ramę 22 cale
:shock: Długość, czy wysokość?
Monx
Posty: 398
Rejestracja: 28.02.2008 15:03:59
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Monx »

Podsiodłowa 550mm.
Górna 605mm.
Kąt 70,5.
Wooyek
Posty: 2443
Rejestracja: 26.12.2005 17:09:56
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Wooyek »

Monx pisze:Podsiodłowa 550mm.
Górna 605mm.
LOL, to Ty się nie zastanawiaj nad zmianą mostka, tylko zmieniaj ramę na odpowiedni rozmiar a potem się baw mostkami...

Chyba, że masz 2,5 metra wzrostu?
Monx
Posty: 398
Rejestracja: 28.02.2008 15:03:59
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Monx »

Nie no na tej ramie jest mi wygodnie, chociaż momentami wydaje mi się zbyt mała. :P
To powie ktoś na co zmienić?
Teraz mam jakiegoś 55mm Zoom i strach na tym jeździć.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Semrush [Bot] i 2 gości