
1. Mam pytanko odnośnie zawodów(konkretnie Groober 19 Kwiecień). Z kumplami mamy zamiar jechać... Tylko jeden wystartuje, ale mniejsza o to. Kiedy dokładnie trzeba wpłacić wpisowe itp itd? Jak to wygląda? Obowiązkowa jest cała zbroja czy tylko żółw i reszta ochraniaczy? No i ogólnie tak dla własnej informacji Kamieńsk jest trudną trasą? Bo ja osobiście poza woj. Łódzkim nigdzie nie jeździłem więc domyślacie się pewnie, że nie jest ze mnie jakiś PRO

2. Szukam dla kolegi zbroji do 250zł, a w zasadzie dla 2 kolegów xD. Sam na razie się obejdę bez... Pierwszy ma 188-190 wzrostu i jest dosyć nazwijmy to "masywny" hehe, drugi 176cm. Dajcie jakieś propozycje bo kompletnie nikt z nas nie wie na co patrzeć. Wiadomo SixSixOne, Dainese no, ale cenaaa :/ EarthWorks by się nadał? Zapewne niewygodny i można się ugotować no, ale pytam z ciekawości.
3. Stoję przed wyborem opony na tył. Mam koła 24" i wcześniej miałem High Rollery 70a:/ Niezbyt udany wybór szczerze mówiąc. Tył mi bardzo szybko poszedł mimo, że hamowałem modulacyjnie i nie ździerałem opon na asfalcie. Przód jeszcze się trzyma jakoś więc na razie tył muszę wymienić. Kolega ma Nokiana Gazzaloodi i świetnie trzyma. Po prostu cudnie, ale wiadomo teraz jest mokra nawierzchnia, błoto, śnieg. Jak on się sprawuje na suchym? A może coś innego na 24" na tył byście polecili? W miare uniwersalne i dosyć wolno ściaralne? Hehe

4. Wreszcie kurcze trzeba kupić napęd. Dołączałem się kiedyś do jakiegoś topicku o tym, ale tutaj też napiszę. Chce złożyć coś "po kosztach" byleby było, nie przeskakiwało, nie waliło jakoś niemiłosiernie i wytrzymało ten rok... Wymyśliłem sobie coś takiego:
Przerzutka-Nowa Sora
Manetka-Używane Alivio
Kaseta-Sora 8rz lub Sram 850R
Łańcuch-Sram PC48(8rz)
I teraz jeszcze kwestia, bo mam trochę już zjechany blat z przodu(38z) czy dałoby to radę z tym blatem? Jak szybko mogłoby się zjechać? Bo naprawdę ważna jest każda złotówka w moim przypadku heh... Szczególnie jak w te wakacje chce trochę po Polskich miejscówkach pojeździć.
5. Kumpel właśnie kupił Hayes'a Nine (przód). No i niestety zaczął cieknąć po kilku minutach jazdy(używany). Przy klamce... Pod tą membraną czy jak to się zwie... Tą gumową osłonką. Zdjeliśmy no i wychodzi na to, że cieknie z pod przewodu. Co to może być? Mamy Dot'a 3 więc jest czym zalać. Najlepiej przydałby się jakiś Manual czy coś tego typu żeby wiedzieć co tam w środku siedzi heh. Szczerze mówiąc to pierwsza styczność z hydraulikami w naszym gronie, bo nikomu zbytnio nie były potrzebne. Mechaniki wystarczały w tych warunkach, ale że niektórzy szykują się do zawodów to zmieniają na hydrauliki heh

6. Ostatnie moje pytanie takie orientacyjne.. Jak wkręcałem suport(Gigapipe Team DH) do mojego DM DS wchodził sporym oporem. Szczerze mówiąc myślałem, że zacząłem zjeżdżać gwint czy coś w tym rodzaju więc kilka razy sprawdzałem co i jak. Gwint cały czas wyglądał tak samo(t.j. nie zjechany...) nie było śladów aluminium, opiłków i innych. Po wkręceniu na chama i wykręceniu z powrotem. To samo. Wszystko wygląda dobrze.. Jedynie gwint ciutkę spłaszczony. Powtarzam. Nie zjechany! Spojrzałem na stary suport też miał taki lekko spłaszczony gwint. Zacząłem tak dla sprawdzenia wkręcać taką miskę od suportu na kwadrat(stalowa). Gwint jak nowy, NIE lekko spłaszczony. Wkręcała się z takim samym oporem jak ta od GigaPipe Team DH. Heh. Dodam, że stary suport jeździł w Drastarze i wkręcał się normalnie(był już taki lekko spłaszczony odkąd go dostałem-używka), do DM DS też wkręcał się normalnie. I nie piszcie mi, że zjechałem gwint w ramie, bo to raczej niemożliwe, nie było żadnych oznak tego za wyjątkiem oporu przy wkręcaniu, Gwint wygląda normalnie.