Nie rozumiemy się, wyciągasz uszczelke kurzową, po niej właśnie pierścień z foto powyżej i wtedy rozciągasz lagi kilkakrotnie zeby sie rozsypały. Uszczelki tak nie uszkodzisz o to sie nie martw.
kamillr masz w dziale sprzet manuale marza przypiete na górze. Rocznik 01 jest i to nie jest gówniany manual ze strony tylko techniczny co serwisanci dostawali. Powinien link jeszcze dzialac wiec wykop sobie tam i looknij w nim. Bedziesz wiedział co jest rozbieralne, a co nie
Spaced pisze:kamillr masz w dziale sprzet manuale marza przypiete na górze. Rocznik 01 jest i to nie jest gówniany manual ze strony tylko techniczny co serwisanci dostawali. Powinien link jeszcze dzialac wiec wykop sobie tam i looknij w nim. Bedziesz wiedział co jest rozbieralne, a co nie Wink
Zrobiłem wszystko jak trza nalałem oleju itd, ale zrobiło sie coś takiego jakby 1cm sagu, musze wyciągać z siebie lagi, off_road twierdzi, że to albo zbite sprężyny albo zapowietrzony, ale jak obracam amora odkrecam dolne sruby i wciskam lagi powietrze caly czas syczy i nie przestaje czy to normalne?