66rc3, 66rc2x, totem, lyrik, 36 float rc2 ???

Steel2
Posty: 3438
Rejestracja: 11.04.2008 13:28:27
Kontakt:

Post autor: Steel2 »

I napisałeś, że uszczelki kosztują 300 zł. Kłamiesz po prostu. Gwarancja nie obejmuje wielu elementów, które się po prostu zużywają ( Uszczelki, oringi, ślizgi itp ).
Zacznij doradzać jak już się nauczysz. O pracy amortyzatorów też bzdury pisałeś, tylko o tym nie wiesz, bo brak Ci doświadczenia.
[url=http://www.weeze.pl/][color=#ff0033][b]weeze.pl[/b][/color][/url]
XXX
Posty: 1763
Rejestracja: 24.02.2006 19:48:42
Lokalizacja: zgr
Kontakt:

Post autor: XXX »

owszem jak ma sie gware to pozornie nic nas to nie obchodzi..ale...
jak oddasz amora na gwarancje to znajac gregorio i polskie realia serwis gwarancyjny bedzie trwal ze 3tyg.. albo 21dni roboczych czyli 4tyg... bo oni sie nie spiesza tam...
i jak ci sie amor rozwali w srodku wakacji to masz lipe bo pol wakacji nie masz amora..no chyba ze pozyczysz od kogos albo kupisz zastepczy...
tez juz myslalem nad kupnem 66rc3 2008 bo 1700zl to malutko za 66 nowe... ale jak sobie przemyslalem to pod katem wysylki na gwarancje to wole miec 66sl 2006 albo kupic sobie 888rc 2005 i miec pewnosc ze bede jezdzil i sie nie rozsypie niz kupic i jak pierdółka sie popsuje bede czekal 3-4tyg na rozpatrzenie sprawy przez gregorio i jeszcze bede placil za wysylke amora do gregorio....
niestety tak to działa i inaczej nie bedzie...raczej bym nie liczyl na to ze jak ktos odda amora na gwarancje to mu go po tygodniu naprawionego zwroca..raczej polezy 2tyg zanim wogole go do reki wezma...
[S] [b]DHX 5.0 241mm stan bdb[/b]
5th Elemen 241mm stan bdb
gg: 9422645
zarzycki_adam
Posty: 78
Rejestracja: 30.12.2008 12:13:55
Lokalizacja: LBN
Kontakt:

Post autor: zarzycki_adam »

Pytałem się w serwisie rock shoxa w lublinie jaki będzie koszt serwisu totema.
Pan serwisant odpowiedział mi że serwis totema kosztuje tyle co każdego rock shoxa, czyli 150zl (w serwis wchodzi czyszczenie, wymiana uszczelek i wymiana oleju).
Tutaj pan war23 troszkę przesadził :wink:
war23
Posty: 1151
Rejestracja: 01.12.2007 18:14:11
Lokalizacja: krk
Kontakt:

Post autor: war23 »

no wlasnie dlatego nie oddaje sie do harfy i gregorio tylko do np bikershopu gdzie totema mi w ciagu 2 dni spr i jak bym chcial wymienic system to zrobili by mi to na nast. dzien. ja nie wiem ile kosztuje to dokladnie ... sugeruje sie wypowiedziami kumpla ktory wymienial wszystko co jest mozliwe w totemie:P a ty steel2 jestes tak irytujacy! nie mozesz powiedziec to na spokojnie tylko odrazu jezdzisz po ludziach! ale oczywiscie jak tobie sie zwroci uwage ze nic nie wnosisz do tematu to odrazu sie wkurwiasz! spokojnie... i nie stety nie jestem jak ty czyli nie jezdzilem na all amortyzatorach na swiecie . moja wiedza ostatnio sie zwiekszyla bo czytam fora(nie chodzi mi tu o polskie bo np na dh-zone tylko np niemieckie, angielskie) oraz troche w ostatnim okresie zmienialem sprzet i zrozumialem pewne rzeczy. ale co ja ci bd sie spowiadal ze dom mam w budowie i cale moje oszczednosci poszly na niego ze w tym sezonie nie moge liczyc na nic:/ :cry:
Karpiel i Duncon to moje zycie
Steel2
Posty: 3438
Rejestracja: 11.04.2008 13:28:27
Kontakt:

Post autor: Steel2 »

Wisi mi czy jestem irytujący czy nie. Nie wymyślaj "faktów" i będzie Ci łatwiej w życiu.
[url=http://www.weeze.pl/][color=#ff0033][b]weeze.pl[/b][/color][/url]
zarzycki_adam
Posty: 78
Rejestracja: 30.12.2008 12:13:55
Lokalizacja: LBN
Kontakt:

Post autor: zarzycki_adam »

Michal4X napisałem również że z używanych to jedynie mnie interesuje 66 rc2x 2007.
Ale z używanymi nigdy nie wiadomo :?
Dlatego ten tylko amortyzator będzie sprzedawać może mój kolega to bym go wzią,ale właśnie nie wiemczy bardziej by mi się nie opłacało wziąść tego totema nówke.
Tylko jak totema to czy lepszy jest, na 2009 rok oczywiście, solo air czy coil ?
Mi tutaj głównie chodzi o pracę amorka, a i jeszcze jak sie ma praca totema do pracy 66 rc2x??
war23
Posty: 1151
Rejestracja: 01.12.2007 18:14:11
Lokalizacja: krk
Kontakt:

Post autor: war23 »

ej a moze liryk?? z kolega gadalismy i pozytywnie sie wypowiedzial? lekki, mniej skoku, mniej kosztuje, tylko ze nie wiem jak wytrzymalosc?
Karpiel i Duncon to moje zycie
zarzycki_adam
Posty: 78
Rejestracja: 30.12.2008 12:13:55
Lokalizacja: LBN
Kontakt:

Post autor: zarzycki_adam »

Lyrik rzeczywiście jest bardzo lekki, ale tak naprawdę to wolałbym mieć te 500g cięższego totema jeżeli liryk miałby w porównaniu do totema dziecinną sztywność :?
Ale może jednak warto wziąć lyrika? Mógłby mi ktoś przybliżyć jego pracę porównując do pracy totema i 66 rc2x? Oraz jak z jego sztywnością z tak niską wagą??
Czekam na odpowiedzi :twisted:
Michal4X
Posty: 1853
Rejestracja: 17.10.2007 16:22:12
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: Michal4X »

Lyric i Totem maja Mission Control, czyli ten sam system praca powinna byc podobna lub nawet taka sama, z wytrzymaloscia i sztywnoscia to wiadomo ze jest na korzysc Totema.. Mowisz o wadze, a Totem Solo Air wazy troche ponad 2.5 kg wiec tak zle nie jest.. Co do porowniania z 66rc2x to nie wiem jak to sie ma..
zarzycki_adam
Posty: 78
Rejestracja: 30.12.2008 12:13:55
Lokalizacja: LBN
Kontakt:

Post autor: zarzycki_adam »

Dzięki.
W taki razie czekam na wypowiedzi odnośnie pracy totema i 66rc2x oraz ich sztywności

PS: Totem chyba waży 2700 gram a 66rc2x ponad 3 kg, więc wagą wygrywa totem, ale mi zależy na pracy i sztywności.

Z góry dzięki za zainteresowanie :wink:
zarzycki_adam
Posty: 78
Rejestracja: 30.12.2008 12:13:55
Lokalizacja: LBN
Kontakt:

Post autor: zarzycki_adam »

Ponawiam pytanie:
Mógłby mi ktoś przybliżyć jego pracę porównując do pracy totema i 66 rc2x? Oraz jak z jego sztywnością??
Potrafi ktoś mi na to odpowiedzieć :?:
AlanCK
Posty: 659
Rejestracja: 24.10.2008 17:28:08
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: AlanCK »

Jeździłem na 66 i Totemie...

Jak dla mnie Totem bije na głowe 66 sztywnością, praca jak dla mnie też na korzyść Totema wybiera liście a zarazem jest twardszy tam gdzie potrzeba :)

Za to 66 jest bezobsługowe praktycznie a o Totema będziesz musiał dbać...

Zaznaczam że moja ocena może być nieobiektywna ze względu na to że posiadam Totema :wink:
Sell: Rower - Intense M9
zarzycki_adam
Posty: 78
Rejestracja: 30.12.2008 12:13:55
Lokalizacja: LBN
Kontakt:

Post autor: zarzycki_adam »

AlanCK, to znaczy co ile robisz mu serwis, lub zanosisz go do serwisu??
Tak mniej więcej :wink:
Johnyk
Posty: 1960
Rejestracja: 14.10.2006 20:26:56
Kontakt:

Post autor: Johnyk »

zarzycki_adam Ja bym bez namysłu totema kupował, raz że lekki, dwa że mocny, trzy sztywny, 4 praca mission control przewyższa o 100x wszystkie tłumiki marzocchi, łatwiej go wyregulować, a serwis nie jest trudny. Praca o wiele lepsza od 66rc2x, z resztą w 66 łatwo psują się tłumiki (kolega zniszczył)... Co do uszczelek, to wiadomo, trzeba zmieniać raz na sezon czy dwa, ale tak trzeba z każdym amorem...
Steel2 pierwszy raz muszę przyznać że dobrze gadasz!
zarzycki_adam
Posty: 78
Rejestracja: 30.12.2008 12:13:55
Lokalizacja: LBN
Kontakt:

Post autor: zarzycki_adam »

Johnyk czyli jak zmianea uszczelek mniej więcej co sezon, to co ile zmiana oleju?
Pytam się ponieważ i tak będą latał z amorkiem do serwisu, bo za 150zl wymienienie oleju przeczyszczenie i wymiana uszczelek to nie jest dużo.
Same uszczelki chyba kosztują coś koło 150zl.
Ale Panowie nadal nie wiem jakiego Totema najlepiej wziąć.
SoloAir różni się chyba tylko tym że można go napompować idealnie do swojej wagi, a coila wybiera się ze sprężyna pod swoją wagę, a i jeszcze waga. SoloAir lżejszy o 200g.
A tu mi się nasuwa pytanie.
Który z tych wersji totema "nie będzie się sypał"(czy SoloAir sie poprostu nie popsuje? Bo wolał bym SoloAir ze względu na wagę )?? :wink:
AlanCK
Posty: 659
Rejestracja: 24.10.2008 17:28:08
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: AlanCK »

zarzycki_adam Co do serwisu to jak zmienisz mu kąpiel co 2,3 miesiące będzie spoko a nie jest to zbyt skomplikowane...
Jak pytałem u mnie w mieście jakie będą koszty serwisu to wychodzi około 100-150 zł + koszty części zamiennych np uszczelek...

A z wymianą uszczelek no to nie ma reguły jak zaczynają Ci puszczać olej to wymieniasz, jeżeli chcesz sie zorientować ile kosztują oryginalne to zadzwoń do harfy, enduro są na allegro po 110 zł...

Pozdro :)
Sell: Rower - Intense M9
zarzycki_adam
Posty: 78
Rejestracja: 30.12.2008 12:13:55
Lokalizacja: LBN
Kontakt:

Post autor: zarzycki_adam »

To wychodzi na to, że u mnie w Lublinie tanio dość ten serwis wychodzi, bo z uszczelkami i wymiana oleju i czyszczenie za 150zl jak już wcześniej napisałem.
Wronek
Posty: 20
Rejestracja: 20.01.2009 17:28:31
Kontakt:

Post autor: Wronek »

Polecam totema,poniewaz ma fajna prace i 40 mm golenie
Johnyk
Posty: 1960
Rejestracja: 14.10.2006 20:26:56
Kontakt:

Post autor: Johnyk »

AlanCK dużo sobie liczą, 150zł za samą robocizne :shock:
zarzycki_adam raz na pół roku olej w zupełności wystarczy, raz na sezon też da rady. Serwis amora nie jest bardzo skomplikowany więc można to robić samemu jak sie ma jako takie zacięcie techniczne. Jak u Ciebie serwis 150zł to niedrogo, chociaż podejrzanie tanio. Z czasem poznasz amora i bedziesz mu sam robił serwis bo odkręcić pare śrubek, wylać olej, wrzucić całość do miski z wodą, przemyć, opłukać i zalać nowym olejem i skręcić wcale nie jest trudno ;)
Ja bym brał wersje coli bo bardziej mam zaufanie do spręzyny ale jak kto woli.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości