ZuniKrk nawet za 16tys fulla lapierre dh-920 nie kupi. Rama 3tys euro, rower cały koło 5.5-6k jesli dobrze pamietam. Gdzie ty tu widzisz mozliwosc na zmniejszenie sie w budzecie z jednym z najdrozszych bików na rynku obecnie.
blizniak12 traktujesz powaznie test gdzie testuja podjazdowe zdolnosci fulla do dh i gdzie typy testuja rower z za miekka sprezyna i wypowiadaja o nim opinie. Jedyne co tu ma sens to ze bedzie w nim trudno przód poderwac bo widły z tyłu sa długie jak drabina. Zreszta sami napisali, ze maszyna raczej FR niz DH (ciezkie FR i Amatorkskie DH) i albo im sie cos w głowie popierniczyło co daje gearbox albo po prostu bike do dh im sie zachowywał głupio.
A co do recek to przekop sobie fora mtbr (nie recki bo sa gówno warte imo) i rm. Ogolnie ludzie chwala zawieszenie i gearboxa ale ciagle przewijaja sie 2 hasła: Długi tył i wysoki rower.
Zreszta bika nawet GT nie reklamowało jako bika DH tylko raczej maszyne FR.
Do tego to jest rower którego prototypy widziano prawie 10lat przed wydaniem wiec nie zdziwiłbym sie gdyby i pare pomysłow z przed 10 lat zostało.
Troche geometri:
head angle: 66 deg.
seat angle: 71 deg.
bb height: 14.8"
chainstay: 17.75" (wysoko umieszczony pkt. obrotu wiec sie bardzo wydłuza)
BTW. >>
http://www.ridemonkey.com/forums/showpo ... ostcount=3
Niby jakies zalety to ma ale poza gearboxem wazacym 4kg to szczerze nic specialnego. Teoretycznie mógłbys bardziej obciazac przód zeby tył odciązyć i tym samym skrócic widełki ale ma to sens?
BTW. Widziałes ty kiedys negatywna opinie sprzetu w prasie?
Zreszta wez przestan cisnac na stary bike za fure forsy. To jest komiczne. Za ta cene mozna miec NOWSZE i lepsze biki. Po co ci 2-3 letni rower za 16tys?