Do lekkiego fr : LF Dragstar vs Kona Scrap bs sign fr2 vs..
Do lekkiego fr : LF Dragstar vs Kona Scrap bs sign fr2 vs..
Banshee Scirocco
Wzrost 185, waga 75-80kg
Wiem, że żaden z tych rowerów nie się nie nadaje do fr, ale z braków funduszu wybór jest ograniczony
Dragstar, Kona Scrap czy Sign fr2? i który amor do tego Manitou Sherman Flick plus czy duro triple?
ram i amorów nie wybierałem, tylko mam możliwość mieć taki sprzęt w miarę tanio, z czego sign fr2 wychodzi najdrożej
Wzrost 185, waga 75-80kg
Wiem, że żaden z tych rowerów nie się nie nadaje do fr, ale z braków funduszu wybór jest ograniczony
Dragstar, Kona Scrap czy Sign fr2? i który amor do tego Manitou Sherman Flick plus czy duro triple?
ram i amorów nie wybierałem, tylko mam możliwość mieć taki sprzęt w miarę tanio, z czego sign fr2 wychodzi najdrożej
-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
sprawa wygląda tak, że mam shermana w szafie i mam na ramę powiedzmy 300zł, reszta sprzętu już jest, mam też ramę draga 16'' i zastanawiam się czy go opchnać na allegro za te 100zł i dołożyć do czegoś innego?
Głównie chodzi o moją jazdę, na dobrą sprawę dopiero zaczynam i pytanie: czy warto zmieniać ramę?
Głównie chodzi o moją jazdę, na dobrą sprawę dopiero zaczynam i pytanie: czy warto zmieniać ramę?
Jakaś podpowiedź jak ustawić amor? Bo mam tutaj 3 pokrętła i zero pojęcia do czego służą :P
wiem że na górze lewej goleni jest SZYBKA ZMIANA SKOKU, i tutaj ustawiłem na max
do czego służy pokrętło na prawej goleni z napisem compression i pokrętlo na dole prawej goleni- niebieskie, oraz cieńka okrągła gumeczka na lewej goleni? ma zapobiegać ocieraniu linki hamulca o goleń?
wiem że na górze lewej goleni jest SZYBKA ZMIANA SKOKU, i tutaj ustawiłem na max
do czego służy pokrętło na prawej goleni z napisem compression i pokrętlo na dole prawej goleni- niebieskie, oraz cieńka okrągła gumeczka na lewej goleni? ma zapobiegać ocieraniu linki hamulca o goleń?
-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
-
- Posty: 122
- Rejestracja: 07.04.2009 18:08:09
- Lokalizacja: w którym mieszkam: Ostrów Wielkopolski
- Kontakt:
dwe Jeśli kupiłeś amora w polskim sklepie to powinieneś tą instrukcje otrzymać, jeśli kupiłeś w zagranicznym sklepie sprzedawca powinien zadbać by dotarła do ciebie instrukcja w języku polskim, jeśli tak nie zrobili możesz pozwać go do sądu.
Ostatnio w mediach było dość głośno o tym ze do każdego zakupywanego przedmiotu trzeba dostać instrukcje obsług i jeśli jest ona po innym języku niż polski musi zostać przetłumaczona, wiadomo jak kupisz sobie spinkę do włosów to nie trzeba mieć instrukcji, no ale do takich właśnie ram, amorów, tv i innych sprzętów musisz i nie ma ze nie.
Ostatnio w mediach było dość głośno o tym ze do każdego zakupywanego przedmiotu trzeba dostać instrukcje obsług i jeśli jest ona po innym języku niż polski musi zostać przetłumaczona, wiadomo jak kupisz sobie spinkę do włosów to nie trzeba mieć instrukcji, no ale do takich właśnie ram, amorów, tv i innych sprzętów musisz i nie ma ze nie.
Pokrętło "compression" zmniejszania szybkości uginania się amortyzatora. Przy gwałtownych, bardzo szybkich ugięciach abyś po prostu nei dobił amortyzatora.dwe pisze:
Jakaś podpowiedź jak ustawić amor? Bo mam tutaj 3 pokrętła i zero pojęcia do czego służą :P
wiem że na górze lewej goleni jest SZYBKA ZMIANA SKOKU, i tutaj ustawiłem na max
do czego służy pokrętło na prawej goleni z napisem compression i pokrętlo na dole prawej goleni- niebieskie, oraz cieńka okrągła gumeczka na lewej goleni? ma zapobiegać ocieraniu linki hamulca o goleń?
Niebieskie pokrętło jest od tłumienia powrotu to kontrolowane rozprężanie się amortyzatora po ugięciu.
a gumka hmm nie wiem o co Ci chodzi :P
zależy od terenu i co chcesz robić. jeśli masz zamiar skakać dropy to kompresje ustawiasz na maxa i tłumienie powrotu również aby amortyzatora nie dobić tak łatwoi i wolno wrócił bo po dropie szybkie odbicie widelca może mieć nie ciekawe konsekwencje.dwe pisze:GH czyli to compression bardziej na plus czy minus? tak samo tłumienie powrotu?
pytam bo jestem zielony
Jeśli dh po kamienistej trasie to tłumienie powrotu ustawiasz na minimum aby Ci szybko wracał, a kompresje raczej też na minimum również zależy od tego jak Ty wolisz, ja np mam to i to na minimum. bo tak mi najwygodniej, a jeżdżę tylko dh
dwe na stronie manitou masz manuale ale akurat tłumienie kompresji i odbicia regulowane jest w wiekszosci normalnych amorów wiec wstarczy ci dowolna instrukcja. Zreszta jakbys poszukał to wszezdie było to tłumaczone milion razy. Sam jak kiedys nie kminiłem co i jak dziala znalazłem to sobie bez problemu wiec nie wiem czemu tak google boli.
Tej instrukcji, której ty nie masz nie można czasem ściągnąć z internetu? :-\dwe pisze:tą, której nie mam?
http://www.manitoumtb.com/manuals/answe ... rm_eng.pdf
Taaaa, to teraz znajdź mi nowegodwe pisze:Gdybym kupił nowego shermana za ok 1000zł

Bombell pisze:dwe napisał:
Gdybym kupił nowego shermana za ok 1000zł
Taaaa, to teraz znajdź mi nowego
Tu macie nowego shermana

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości