Specialized - rowery testowe
Specialized - rowery testowe
Witam wszystkich po dłuższej przerwie od forum!
Otóż chciałbym się poradzić - skończyłem już z katowaniem siebie i rowerów, ale nadale kocham ten sport i chciałbym się zapytać o sprzęt. Otóż przyszedł czas na ekstremalną emeryturę i w wieku 23 lat chciałbym rowerek do enduro ale z odrobiną wariactwa - jakieś dropy nadal lubię:)
Moje pytanie jest takie - czy mieliście jakieś doświadczenie z rowerami testowymi specializeda? rzekomo są one takie same jak normalne plus mają unikalne malowanie ( co jest bardzo dużym plusem nawet ) Noszę się z zamiarem kupienia rowerka http://sklep.cozmobike.pl/specialized-p ... p-656.html ewentualnie http://sklep.cozmobike.pl/specialized-t ... p-657.html Czy ktoś wie jak to jest z tymi testówkami?
Otóż chciałbym się poradzić - skończyłem już z katowaniem siebie i rowerów, ale nadale kocham ten sport i chciałbym się zapytać o sprzęt. Otóż przyszedł czas na ekstremalną emeryturę i w wieku 23 lat chciałbym rowerek do enduro ale z odrobiną wariactwa - jakieś dropy nadal lubię:)
Moje pytanie jest takie - czy mieliście jakieś doświadczenie z rowerami testowymi specializeda? rzekomo są one takie same jak normalne plus mają unikalne malowanie ( co jest bardzo dużym plusem nawet ) Noszę się z zamiarem kupienia rowerka http://sklep.cozmobike.pl/specialized-p ... p-656.html ewentualnie http://sklep.cozmobike.pl/specialized-t ... p-657.html Czy ktoś wie jak to jest z tymi testówkami?
-
- Posty: 1836
- Rejestracja: 30.12.2006 13:37:13
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Rower testowy to to samo co każdy inny rower,jedynie malowaniem może się różnić. SX Trail to raczej zabawka do FR,mi osobiście szkoda byłoby go do enduro. Poza tym ma 55 z przodu,czyli chyba najbardziej sypiący się amor od Marcocha na chwilę obecną . Pitch jest spoko,ale Pike'owi bym nie zaufał na dropach (choć zależy o jakich ty myślisz,bo jak jakiś małych to bierz śmiało). Jakie masz fundusze?
PS:http://www.mudserwis.com/mongoose-khybe ... -p-34.html -tylko ten amor...
PS:http://www.mudserwis.com/mongoose-khybe ... -p-34.html -tylko ten amor...
https://www.facebook.com/GeckoRS - moja hodowla gadów 

Ile masz kasy bo to podstawa
Ile masz wzrostu bedzie latwiej czegos szukac
Rower ma byc stricte Enduro czy podchodzic pod Fr ?
Tak jak napisal nopainnogame SX trail bardziej FR i musialbys wymienic amor i element mocowania dampera zeby miec sensowne katy
Pitch jest spoko ale na milosc boska nie za takie pieniadze. Ostatnio nowy na allegro poszedl za 4 tys.
Jesli masz do wydania 8 tys to spokojnie mozesz sobie pozwolic na skladanie roweru, a ten bedzie znacznie lepszy niz te ktore napisales.
Ile masz wzrostu bedzie latwiej czegos szukac
Rower ma byc stricte Enduro czy podchodzic pod Fr ?
Tak jak napisal nopainnogame SX trail bardziej FR i musialbys wymienic amor i element mocowania dampera zeby miec sensowne katy
Pitch jest spoko ale na milosc boska nie za takie pieniadze. Ostatnio nowy na allegro poszedl za 4 tys.
Jesli masz do wydania 8 tys to spokojnie mozesz sobie pozwolic na skladanie roweru, a ten bedzie znacznie lepszy niz te ktore napisales.
n0 ridE n0 fUN
-
- Posty: 786
- Rejestracja: 06.02.2008 06:35:04
- Lokalizacja: Szczecin/Przecław/Cisiec
- Kontakt:
3,143k4r2
cyt,``Tak jak napisal nopainnogame SX trail bardziej FR i musialbys wymienic amor i element mocowania dampera zeby miec sensowne katy``
Wlasnie z tego co zauwazylem sa dwa rodzaje tego mocowania. Teraz kwestia..
Przy dlugosci dampera np 222 i skoku 70 mm w chwili gdy cofniemy caly damper na tej mocujacej krzywce stracimy skok ramy bo damper wejdzie glebiej w rame.
natomiast, wydaje mi sie ze ta mniejsza krzywka jest do damperow dedykowanych przez speca do Sx-a , mianowicie damperow o dlugosci 230 mm ktora sa tylko do tej ramy, wiec katow ta krzywka raczej nie zmieni:)
cyt,``Tak jak napisal nopainnogame SX trail bardziej FR i musialbys wymienic amor i element mocowania dampera zeby miec sensowne katy``
Wlasnie z tego co zauwazylem sa dwa rodzaje tego mocowania. Teraz kwestia..
Przy dlugosci dampera np 222 i skoku 70 mm w chwili gdy cofniemy caly damper na tej mocujacej krzywce stracimy skok ramy bo damper wejdzie glebiej w rame.
natomiast, wydaje mi sie ze ta mniejsza krzywka jest do damperow dedykowanych przez speca do Sx-a , mianowicie damperow o dlugosci 230 mm ktora sa tylko do tej ramy, wiec katow ta krzywka raczej nie zmieni:)
KuMiK smigalem troche na specach testowych i wiem ze to zalezy od sklepu jak dla mnie
Sa takie ktore pozwalaja startowac rowerami na zawodach(bo skoro to jest demo 7 ) a sś takie ktore maja np. gianta reigna x1 i malutka ryska ich wkur. Sam dostalem rower testowy dlatego nie byl w mega stanie WIZUALNYM ale reszta jak najbardziej sprawna. Ja dostalem pelna gwarancje, rower byl widac używany mocno ale za to cene za taki stan(nowka kilka rysek) dostalem mega a za ile go kupilem potem to juz moja sprawa ::PP ogolnie za rower za 7 tys katalogowo na poczatku powiedzieli mi 3500 :P

Karpiel i Duncon to moje zycie
Tez mam taki okres w życiu ( tylko jestem ciut starszy ), i właśnie jestem w trakcie składania roweru do enduro. Jeśli masz zamiar wydać 8000 PLN to pomyśl nad złożeniem roweru. Też miałem kupować testowego Speca Enduro SL '09, jednak sprzedający zrobił mnie w h*ja, no i rowerka nie kupiłem ( Na szczęście )
Teraz składam SC NOMAD + 5th element gravity air + fox Van RC2 + mavic deetraks '09 + osprzęt na XT .... coś takiego
całość nie powinna przekroczyć 14 kg, a nadal będzie to mocny set, na którym można poszaleć, no i powinno się zmieścić w takim budżecie. pomyśl nad tym.
Teraz składam SC NOMAD + 5th element gravity air + fox Van RC2 + mavic deetraks '09 + osprzęt na XT .... coś takiego
całość nie powinna przekroczyć 14 kg, a nadal będzie to mocny set, na którym można poszaleć, no i powinno się zmieścić w takim budżecie. pomyśl nad tym.
-
- Posty: 786
- Rejestracja: 06.02.2008 06:35:04
- Lokalizacja: Szczecin/Przecław/Cisiec
- Kontakt:
3,143k4r2
Enduro a Sx prawie niczym sie nie roznia
( mam speca sx z tego samego rocznika )powiem Ci tak, z tego co wczesniej napisalem wg, mojego rozumowania , ta mniejsza krzywka byla do damperow 230 ,a ta wieksza do damperow 222
chodzilo o to aby tlok zawsze wystawal tyle samo poza obrys ramy.
ciakwe co by sie stalo jak bym jej zmienil ta wieksza krzywke na mniejsza :)pomijam kwestie katow 
Enduro a Sx prawie niczym sie nie roznia




Jeżeli już to tylko Floata. Talas nie dość, że chodzi gorzej, to jeszcze ( niestety ) bywają z nim kłopoty ( lubi się sypać ).1nVALID pisze:Zamiast Vana, moze kup Talasa?
Moim zdaniem lepiej pomyśleć o lyriku lub pozostać przy Vanie.
[url=http://www.weeze.pl/][color=#ff0033][b]weeze.pl[/b][/color][/url]
Steel2 mam Vana i powiem ze praca ok ale cos mi sie sypac zaczal ostatnio, dlatego po serwisie sprzedaje. Wspomnialem o Talasie z racji regulacji skoku. Jezdzilem na nim troche, powiem ok, w koncu to Fox.Intensywne 2 tygodniowe uzywanie przez mojego kolege na porzadnych trasach DH i FR (Morzine i okolice) w sztywnym rowerze przezyl bez problemu.
Kupie: DHX 5.0 222
1nVALID - niestety z Talasem bywa różnie, w szczególności gdy ktoś używa zmiany skoku. Bezpieczniejszym wyborem, jeśli komuś zależy na regulacji, jest lyrik. Van z foxów jest uznawany za najmniej awaryjny, ale wiadomo, że wszystko się sypie.
[url=http://www.weeze.pl/][color=#ff0033][b]weeze.pl[/b][/color][/url]
Dzięki za wypowiedzi. Ogólnie to pod moje parametry finansowe jaki wagowo-wzrostowe pasują oba te rowerki - SX mniejszy bo do ostrzejszej jazdy Pitch do lżejszej. W składanie nie chce mi się specjalnie bawić ( pracy sporo, a wiem jak to pochłania
) poza tym ten sklep jest blisko mnie także serwis i te sprawy byłby ułatwione. Przemyślę sprawę, dzięki za wszystkie porady.

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości