kubulus23 Ty wlewales dot4 do hamulca na mineralny wiec uszczelki beda ok. Tylko, ze dot4, tak jak zjada farbe (kazdy to widzial) niszczy tez wnetrznosci hampla nie przystosowane do niego.
A co do resztek masz 100% racji dlatego, ze zabrudzony czymkolwiek olej ma znacznie gorsze wlasnosci. Wyczysc wszystko bardzo dokladnie i jest nadzieja, ze nic sie nie stalo do tej pory. Najlepiej przez jakis czas zmieniaj czesto olej na nowy. Drogie to nie jest, a odpowietrzanie opanujesz jak malo kto
kubulus23 wypompuj dot'a zalej zbiorniczek mineralnym i go przepompuj.
zrób tak kilka razy, przy okazji pozbędziesz się też brudu z zacisku.
Do tego celu polecam LHM, litr za 25zł... spokojnie można wylewać za kołnierz
viejo pisze:Wlanie mineralnego do hamulca na DOT spowoduje efektowne niszczenie uszczelek
żeby nie zakładac nowego tematu- rozsypał mi sie zacisk xt, musiałem na szybko kupic deore 535, i pytanie- ta srubka odpowietrzająca powinna się tak cięzko odkręcac, czy ja coś źle robie? Założyłem przewód, klameczke, musze go teraz zalać lhm a ten odpowietrznik nie chce sie odkrecic- nie chce na sile ciagnac. Zaznaczam ze zacisk jest nowy
jeżeli mówisz o tej "siódemce" to u mnie też to ciężko chodziło na początku, bo było klejem do gwintów zalane lekko. Jak zrobisz to kluczem ,a nie kombinerkami to puści i nic się nie stanie.