Reklamacja aparatu - pytanie/problem

blackdemon
Posty: 2842
Rejestracja: 13.09.2008 23:34:02
Lokalizacja: Kraków/Ostrzeszów
Kontakt:

Reklamacja aparatu - pytanie/problem

Post autor: blackdemon »

Witam. Zlozylem reklamacje na aparat 4 tygodnie temu. Do dzis nie dostalem odpowiedzi. Slyszalem, ze jezeli producent po x tyg. nie zwroci naprawionego towaru lub nowego, to automatycznie musi zwrocic nowy. Prosze o pomoc :)
Steel2
Posty: 3438
Rejestracja: 11.04.2008 13:28:27
Kontakt:

Post autor: Steel2 »

1. Włącz Google.
2. Poszukaj hasła SHIFT.
3. Odszukaj ów przycisk na klawiaturze.
4. Naucz się go używać.
5. Skończ epatować swoim prymitywizmem, chamstwem i niedouczeniem.
[url=http://www.weeze.pl/][color=#ff0033][b]weeze.pl[/b][/color][/url]
Lisek-Tm
Posty: 1175
Rejestracja: 06.05.2006 18:08:56
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Lisek-Tm »

Steel2 mozesz sobie zrobic szablon na takiego posta, zeby za kazdym razem od nowa nie pisac.
talib
Posty: 98
Rejestracja: 04.08.2006 00:06:12
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: talib »

Jak widzę takie pytanie to scyzoryk w kieszeni się otwiera. Kupiłeś aparat = zgodziłeś się z warunkami gwarancji producenta. Ale komu chce się to czytać ...
Steel2
Posty: 3438
Rejestracja: 11.04.2008 13:28:27
Kontakt:

Post autor: Steel2 »

Lisek-Tm - racja.

W sumie to bym pomógł ale widać, że autor posta temat olewa i jest niezdolny nawet do malutkiego wysiłku, to i ja nie będę się "wysilał" by udzielić mu odpowiedzi. Pewnie i tak by jej nie zrozumiał.
[url=http://www.weeze.pl/][color=#ff0033][b]weeze.pl[/b][/color][/url]
blackdemon
Posty: 2842
Rejestracja: 13.09.2008 23:34:02
Lokalizacja: Kraków/Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: blackdemon »

Chodzi o to, ze kiedys widzialem temat na tym forum. Chodzilo chyba o ramke NS. Nie dostal nowej/naprawionej ramy w ciagu iles tygodni i poradziliscie mu, zeby napisal do UOKiK. Jednak nie wiem ile to tygodni, a znalezc nie moge.

Steel2, pasuje?
Steel2
Posty: 3438
Rejestracja: 11.04.2008 13:28:27
Kontakt:

Post autor: Steel2 »

No popatrz jak chcesz to potrafisz. To bądź tak miły i stosuj to we wszystkich wypowiedziach na forum.

Co do Twojego problemu:

Jeśli klient złoży reklamację towaru, który w jego ocenie jest wadliwy, przedsiębiorca musi pilnować terminu na udzielenie mu odpowiedzi. Jest to ważne nawet wtedy, gdy reklamacja jest w oczywisty sposób bezzasadna. Brak odpowiedzi w terminie 30 dni może się bowiem skończyć tym, że z mocy prawa reklamacja będzie traktowana jako uwzględniona.

Konsument składający reklamację może żądać od sprzedawcy nieodpłatnej naprawy albo wymiany towaru na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. W takim przypadku ma on prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo odstąpić od umowy. Dotyczy to również sytuacji, gdy sprzedawca nie zdoła uczynić zadość żądaniu klienta w odpowiednim czasie lub gdy naprawa albo wymiana narażałaby kupującego na znaczne niedogodności. Od umowy nie można jednak odstąpić, gdy wady są nieistotne.

Jeśli konsument zgłosi sprzedawcy któreś z wymienionych żądań, ten musi w ciągu 14 dni odpowiedzieć na reklamację. Jeśli sprzedawca w tym terminie nie ustosunkuje się do żądania konsumenta, to uważa się, że uznał je za uzasadnione. Wynika to z art. 8 ust. 3 ustawy. Jeśli więc odpowiedź na reklamację ma być negatywna, niezwykle istotne jest, aby udzielić jej przed upływem 14 dni.

Wystarczy ?
[url=http://www.weeze.pl/][color=#ff0033][b]weeze.pl[/b][/color][/url]
blackdemon
Posty: 2842
Rejestracja: 13.09.2008 23:34:02
Lokalizacja: Kraków/Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: blackdemon »

Steel2, dzieki, dokladnie o to mi chodzilo ;)
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości