B-Boxx - konkurent Hammershmidt'a

ArthurGreen
Posty: 5817
Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
Lokalizacja: Kasina Wielka
Kontakt:

B-Boxx - konkurent Hammershmidt'a

Post autor: ArthurGreen »

Pomimo tego, że nigdzie w Polsce Hammershmidt'a nie widziałem, to chyba warto wspomnieć o jego konkurencie:

Obrazek
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl 

http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
Schodek
Posty: 3217
Rejestracja: 28.09.2005 08:16:56
Lokalizacja: Katmandu
Kontakt:

Post autor: Schodek »

ArthurGreen masz wiecej info ?? podaj prosze bo własnie sie mocno zastanawiam nad tego typu napedem w rowerku...jest szansa kupic ten czy tylko hammer..zasada dzialania idealna :)
http://www.gravitycamp.pl
Gorczański Park Rowerowy - Koninki- Gravity Park już ruszył !!
B.Z.
Posty: 1467
Rejestracja: 21.10.2007 09:24:08
Kontakt:

Post autor: B.Z. »

Ja się zastanawiam tylko, jakie to generuje opory w porównaniu do standardowych rozwiązań. Masa jest OK, sposób działania też, ale tych zębatek w srodku "trochę" jest...
McGer
Posty: 79
Rejestracja: 21.08.2008 19:42:38
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: McGer »

Moim zdaniem Hammershmidt'a przebija wyglądem, zobaczymy jak będzie z pracą i ceną.
Wyszukałem ciekawą informację, mianowicie w B-Boxx'ie biegi nie będą zmieniane za pomocą linki, tylko z wykorzystaniem układu magnetycznego. :)

Fotka "bebechów".

Obrazek
piotrex
Posty: 6157
Rejestracja: 19.04.2004 16:24:03
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: piotrex »

ArthurGreen dwa sa w Krakowie - jeden u Wojtiego z Romeda,a drugie w Tosa Inu,ktora stoi w Dunconie.
Nie udzielam porad przez PW/nie skupuje sprzetu
Kramon
Posty: 640
Rejestracja: 11.05.2009 22:02:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kramon »

Wygląda to dziwnie i mocno oraz solidnie ciekawe tylko jak się sprawuje ;]
SeraaX
moderator
Posty: 3578
Rejestracja: 22.11.2005 10:56:48
Kontakt:

Post autor: SeraaX »

ja widziałem coś jeszcze w bike albo mba z dwa miesiące temu, chyba że to to :)
Monx
Posty: 398
Rejestracja: 28.02.2008 15:03:59
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Monx »

ArthurGreen pisze:
Pomimo tego, że nigdzie w Polsce Hammershmidt'a nie widziałem

Wrocławska Harfa, czeka na półce. Nawet dwa chyba.


A to mi się wydaje dużo bardziej zaawansowane technologicznie od Hammersmitha.
No i trzeba pamiętać że Nicolai robi z napędami różne cuda.
Marcio
Posty: 1263
Rejestracja: 25.09.2007 19:53:14
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Marcio »

A kosztuje?
jasiek_krk
Posty: 742
Rejestracja: 18.04.2007 19:24:19
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: jasiek_krk »

piotrex pisze:dwa sa w Krakowie - jeden u Wojtiego z Romeda,a drugie w Tosa Inu,ktora stoi w Dunconie.
ale ściślej rzecz biorąc ta tosa stoi w dunconie ale jest z warszwy.

a co do Hammer. przejechałem sie i dla mnie nie ma szału. w AM może bo zmienianie biegu bez pedałowania to przydatna sprawa ( przy jakichś podjazdach np)
pit240
Posty: 167
Rejestracja: 25.08.2007 07:56:33
Kontakt:

Post autor: pit240 »

ten co widziałem w harfie to chyba 2500 kosztowal :shock: . mialem to w ręce nawet 8)
http://www.pinkbike.com/video/214241/
tooFATtoRIDE
Posty: 148
Rejestracja: 26.04.2008 23:31:49
Kontakt:

Post autor: tooFATtoRIDE »

Nicolai nie jest tani, wszystko co robią jest jak dzieło sztuki, dlatego też spodziewałbym się ceny dużo wyższej niź HS. Gdybym jednak miał pieniądze na jeden z tych systemów, wybór byłby prosty - Nicolai.
Las3k_91 Ldz
Posty: 5216
Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Las3k_91 Ldz »

Ok, a ktoś kto na tym JEŹDZI? A nie sprzęt tylko stoi/leży.
B.Z.
Posty: 1467
Rejestracja: 21.10.2007 09:24:08
Kontakt:

Post autor: B.Z. »

Masz parę postów wyżej, ponoć "szału nie robi"...nie wiem tylko jakiego szału się kto spodziewał, jest to pewne ulepszenie w stosunku do normalnej korby, można zmieniać przełożenia w dowolnym momencie i uzyskać większy prześwit, ale na dzień dobry widać przynajmniej jedno poważne ograniczenie - nie sprawdzi się w prawie żadnym 1-zawiasie, prawie nikt nie robi punktów obrotu pod tak małą zębatkę, będzie zatem kopało. Przełożenie zmniejszy ten efekt, ale nie wyeliminuje. Może to i niewielki problem, bo coraz więcej ludu jeździ na virtualach i tym podobnych wynalazkach, gdzie nie trzeba tak idealnie dobierać zębatki, ale 1-zawiasówki prędko nie wyginą, o ile w ogóle.

Druga sprawa to opory - trudno mi się wypowiedzieć jednoznacznie, bo nie jeździłem na tym wynalazku, ale podejrzenie jest uzasadnione - w końcu jak by nie patrzeć kolejna przekładnia i to zębata, z czysto fizycznego punktu widzenia na pewno tarcie jest większe niż w przypadku normalnej korby. Do tego cały mechanizm nie działa podczas jazdy na niższym rzędzie tylko na wyższym, częściej używanym. Pytanie tylko, czy opory są na tyle duże, że różnica daje się wyczuć, fajnie byłoby gdyby osoby które na tym jeździły wypowiedziały się na ten temat.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość