

Super wygląda ta nowa glorka z niebieskim ubiorem


No właśnie, nie o wiele więcej. Sprawdziłem to. Sprawidziłem, ile ważą różne sprężyny stalowe Foxa i okazuje się, że są zadziwiająco lekkie i sprawdziłem ile ważą sprężyny Obtanium, Nuke Proof, itd. I tytanowe ważą po około 330g dla twardości 400-450lbs. W przypadku Obtanium, trzeba jeszcze doliczyć adaptery. Więc, jak napisałem, różnica w wadze jest niewielka.KaczorAC1 pisze:rango napisał:
Tytanowa sprężyna to wydatek około 700-750 PLN, a różnica w wadze około 50-80g... więc żadna
O wiele więcej... Nie wiem skąd wziełeś te dane.
frango napisał:
Znacznie lepiej niż DHX Air 5.0 (którego miałem), któremu generalnie brakuje tłumienia kompresji w środku skoku. Ale, że nie mam zamiaru zapłacić za ten damper 1680PLN to nie wiem co z tego wyjdzie
Myślałeś nad kupnem takiego damper po tuningu ? Mojo , Push itp ? Dla manciaka bym raczej nie zaufał.
:)Teoretyczne porównanie ofert Fox Racing Protune i Push Industries wypada na korzyść Foxa. Ceny są bardzo podobne, ale Fox oferuje tuning dla wszystkich swoich produktów z lat 2007-2009. Push nie zajmuje się amortyzatorami z serii 36 i 40 czy też damperami DHX Air.
Może i tak , tylko nie wiem czy doczytałeś całość. Push robi tuning dla Foxa. Robi im również dampery powietrzne , natomiast sami się tego nie tykają. Skoro wolisz powietrze to po co ta cała dyskusja. Cult-Bikes nie powala wiedzą zresztą.frango pisze:No i tym potwierdziłeś to co napisałem o Push.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości