Mocny sprzęt do DH

morthias
Posty: 1047
Rejestracja: 21.02.2006 16:23:55
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: morthias »

Dozeer pisze:i teraz to juz sie gubie jeden mowi ze rv-ki ponizej 09 mialy jakies wady fabryczne ktore przy mocnym katowaniu wychodzily... w 09 te wade wyeliminowano... teraz mi piszesz ze pracuja jeszcze gorzej widze tu jest taki podzial na tych ktorzy cos czytaja i na tych ktorzy COS czytają... zas co do samej firmy - wadliwego sprzetu by nie wyposcili z fabryki i co najlepsze... oficjalnie napewno by klientow nieinformowano o tym... chyba ze za friko by wymieniali na modele bez wad... wydaje mi sie ze czasami nie masz pojecia o czym piszesz... zas co do tej sprezyny ...byc moze pomylilem model z wyzszym... niechce mi sie teraz szukac... wiem tylko ze jak szukalem swojego bombera to tym praktycznie sie amory roznily i troche na temat zastosowania tych sprezyn poczytalem... i wyszlo na plus stali...
1. O tym ze amory z 2008 - 2009 pracuja gorzej pisza debile. Byla JEDNA wadliwa seria (poczatek 2008) i na ich podstawie ludzie oceniaja cale roczniki, mimo ze nawet nie mieli z nimi do czynienia.

2. Wadliwy sprzet wypuscili z fabryki i to dwukrotnie - 888 RV/RCV z 2007 roku ktore pekaly na goleniach w okolicy mocowania hamulca, oraz 888 RC3 z 2008 roku (poczatkowe modele) ktore potrafily wejsc i nie wyjsc.

3. Slabo czytales. RC i RV roznia sie tlumikami (Tlumik RC, czyli HSCV to jedna z najbardziej zaawansowanych konstrukcji, ktora dynamicznie zmienia wartosc tlumienia kompresji, dopasowujac je do uderzen ktore aktualnie przyjmuje, natomiast RV to rozwiniecie najprostszego tlumika SSV, ktory pracuje slabo i w zasadzie fajnie ugina sie tylko w miejscu) oraz regulacjami (RC - jak sama nazwa wskazuje - Rebound - regulacja tlumienia odbicia, oraz Compression - regulacja kompresji, RV - Rebound Valve - tlumik odbicia, posiada TYLKO regulacje tlumienia odbicia).

4. Ze sprezynami tez slabo przeczytales. Tytanowe sprezyny nadaja amortyzatorowi minimalnie wiekszej czulosci na male nierownosci (z powodu mniejszej wymaganej sily do ugiecia pierwszych cm, w sumie ciezko to wyczuc, ale to fakt), a przede wszystkim sa LZEJSZE.

Jak to do Ciebie nie trafi (a zapewniam, ze siedze w tym pol swojego zycia i znam sie na tym i owym) to nie wiem co trafi.
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=22483678 - Cane Corso '10 + Roco WC
B.Z.
Posty: 1467
Rejestracja: 21.10.2007 09:24:08
Kontakt:

Post autor: B.Z. »

Dozeer pisze:no i mam nadzieje ze zrozumiesz wkoncu ze prosilem o rade akurat w tych dwu sprawach odnosnie PRZERZUTKI...
No i dostałeś odpowiedź, a że przy okazji parę osób zwróciło uwagę na bezsens całej koncepcji to inna sprawa.
Dozeer pisze:waga oczywiscie wazna walkowana juz tu 200x ale tez niejestem osoba ktora liczy pol kilo w te czy we wte jak rower juz swoje wazy na glory wrzucilbym to samo i roznica byla by kilograma?
Na Glorce nie miałbyś żadnej różnicy, waży tyle samo. Miałbyś za to ogromną różnice w geometrii. Jakkolwiek sam uważam za czysty bezsens budowanie tak ciężkiego bika to jestem skłonny jeszcze to zrozumieć. Zjazdu na którkiej i wysokiej karykaturze roweru już nie.
Dozeer pisze:ale nie to chodzi... jakbys czytal moje posty to bys wiedzial chcialem mocny sprzet do dh...
Sam poczytaj dokładnie swoje posty. Chciałeś sprzęt do DH a nie do FR. To, że da się na tym zjeżdżać to jeszcze nie czyni z tej ramy sprzętu do DH.
Dozeer pisze:a do dh to sie i skladak rometa nawet nadaje bo zjechac sie da - a to w jaki sposob sie zjedzie i w jakim czasie to juz inna sprawa...na presie tez sie pojezdzic da... powiem wiecej konstruowana byla z mysla o fr/dh wiec do dh sie nadaje wbrew tym KĄTOM o ktorych piszecie wiec? nierozumiem teraz tego ze sie NIE NADAJE...
Za producentem:
Jak spadać to tylko na Presie

Presa Canario, najlepszy wybór na rynku do ciężkiego FR.....
Więc kurna nie wiem skąd sobie wziąłeś tekst, że była konstruowana z myślą o DH/FR, chyba takich głupot nagadał ci koleś który ci wleszczył tego kloca. Z myślą o DH/FR to jest zrobione Cane Corso albo Big Hit. I nie wiem jak coś się może nadawać do DH wbrew swojej geometrii, no, chyba ze faktycznie założysz, że można zjeżdżać nawet na składaku, ale takie podejście jest tak skrajnie idiotyczne, ze nawet nie chce mi się tego komentować. Chcesz zjedżać na składaku to zjeżdżaj, ale nie nazywaj tego zjazdówką. Chcesz zjeżdżać na rowerze do ciężkiego FR to da się, rower się nie połamie, ale na pewno nie będzie się na tym zjeżdżało dobrze. Trzeba było napisać, że chcesz cieżki, mocny rower do czegokolwiek, ze szczególnym uwzględnieniem np. lansu, to by nie było sprawy, ale napisałeś że chcesz sprzęt do DH. To tak jak byś napisał że chcesz auto teranowe a kupiłbyś traktor, wychodząc z załozenia,że najważniejsze jest żeby się nie zarył, a to że jeździ się tym 30 km/h to ciul...
Las3k_91 Ldz
Posty: 5216
Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Las3k_91 Ldz »

Dozeer pisze:zas co do samej firmy - wadliwego sprzetu by nie wyposcili z fabryki i co najlepsze... oficjalnie napewno by klientow nieinformowano o tym... chyba ze za friko by wymieniali na modele bez wad... wydaje mi sie ze czasami nie masz pojecia o czym piszesz...
Wydaje ci się.
http://www.pinkbike.com/photo/2167240/
http://www.pinkbike.com/photo/1881926/
http://www.pinkbike.com/photo/1606516/
http://www.pinkbike.com/photo/1582421/
http://www.pinkbike.com/photo/1321883/
Nie, żadnej wady nie ma, to tak oficjalnie Producent zaprojektował :lol: W jakim świecie ty żyjesz?
Nie masz pojęcia - nie pisz - kieruj to nie tylko do całego świata - do siebie w pierwszej kolejności. morthias już ci ładnie opisał. Chcesz się jeszcze pokłócić? Idziesz w zaparte, nie wiesz o czym piszesz, ale wiesz najlepiej. WYDAJE MI SIĘ, że czasami masz problem z przyjęciem krytyki. Pół forum ci napisalo też o ramie... nieeeee, Presa jest zajebista, a jak nie jest zajebista tym gorzej dla nas. :twisted:
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Dozeer pisze:chyba ze kolejny maniak IDEALNYCH ram do DH
Po prostu ram do dh. Presa nawet jak na rame FR jest bardzo odległa od standardów dh. Nie musi byc idealna po prostu ludzie ci pisza, ze to jeden z gorszych mozliwych wyborów. Jakbys stwierdzil, ze sobie prezerwatywe na drutach zrobisz i pytalbys o tym na forum (bo pewnie i od tego sa fora) to tez by ci ludzie odradzali.
blackdemon
Posty: 2842
Rejestracja: 13.09.2008 23:34:02
Lokalizacja: Kraków/Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: blackdemon »

Dozeer pisze:nie wiem skad sie wzielo ze magnezowe
Bo magnez jest kruchy w porownaniu np. do aluminium?

Dozeer pisze:chyba INNA jest tylko w cyfrach i danych technicznych dostarczanych przez producenta... spojrzcie na gotowe rowery chocby na allegro na ramie glory i presa... roznicy prawie zadnej... procz tego ze glorka przy presie wyglada jak punto przy jakimkolwiek musclecar
Prawie robi wielka roznice. Skuter tez jest podobny do sciga, wkoncu takze ma kierownice, plastiki, kola i silnik. A na twoje porownanie odpowiem tak, ze w jezdzie po miescie wygra punto niz jakikolwiek musclecar. A wiesz dlaczego? Bo PUNTO zostalo stworzone do miasta i na niewielkie wypady. A muscle car? Do wozenia sie po miescie. Dokladnie to samo jest z twoja presa. Glory zostala stworzona do DH, presa do droperki, a mowimy tu o DH, nie o FR.

Dozeer pisze:sobvie pan X wygrywa MS polski na presie
Z taka geometria to niemozliwe, nie opanujesz roweru przy duzej predkosci i na bandach.
Dozeer pisze:z podobnym wyposazeniem i taka samą mocą... za cenę naprawde realtywnie niską
A przy okazji 10 lat starsze.
Dozeer pisze:zaraz wyjdzie ze presa nawet tehnologicznie jest lepsza od glory? rura glowna o duzej srednicy , wsio ze stopu 6061... hm
Co ma rura chlopie do jakosci ramy? Dla mnie rama moze miec zamiast rur sznurki, byleby byla mocna i miala dobra geometrie. 6061 NIE jest lepsze od 7005+. Dlaczego w lotnictwie stosuje sie tylko 7005+? Bo jest sztywniejsze i lzejsze. Pozatym 6061 jest tansze, a z reguly jezeli cos jest lepsze to oczywiscie jest drozsze.

Dozeer pisze:to tak jak z amorami 888 RC i RV ... tu sprezyna stalowa tu tytanowa... tytan mocniejszy? oczywiscie ale... mniej podatny na "uginanie" co sie wiąże twardszy... stal - sprawdzony material a i twardosc pierwsza klasa...
teraz pytanie jest sens wydawac " w detalu" ok 1000zł wiecej za amor tylko dla bajeru ze ma tytan? bo w praktyce ma sie to nijak do ceny... placi sie tylko za materiual... technologicznie w sensie budowy amortyzatora lepsza jest stal...
Czlowieku jaja sobie robisz? I RC i RV maja stalowa sprezyne. Roznia sie tlumikami. RV to amor do zabawy (SSVF), RC to juz powazniejszy tlumik (HSCV). Tytanowka rozni sie tym, chemiku, ze nie ulega zbiciu, jest o polowe lzejsza od stali, i lepiej sie ugina. Skoro stal jest lepsza, to po co uzywa sie aluminium? Dla jaj? Stalowe to ty mozesz miec w 888 conajwyzej srubki.
Dozeer pisze:uparles sie [ nie tylko ty ] odnosnie tego ze sie Presa nie nadaje do tego typu sportu [ producent projektując ją chyba wiedzial do czego ja tworzy ].
Bo sie do cholery nie nadaje. PRESA BYLA PROJEKTOWANA DO FR, GLORY DO DH. Ciezko to zrozumiec? Czlowieku sobie wyobrazam te twoje "DH" na presie to az smiac mi sie chce.
Dozeer pisze:a pedałki to nie katastrofa rozwala sie to sie kupi nowe,,,
Ramka sie rozwali, to nie katastrofa, kupi sie nowa.
B.Z. pisze:a który od rocznika 06 w górę ma o niebo lepsze geo,
04 wg mnie ma lepsza, ale nie bede sie klocil.
Las3k_91 Ldz pisze:Te 08 i nowsze są już 100% Santur-Taiwan
A nie korea? Przeciez suntour ma fabryki w korei :P
Dozeer pisze:waga oczywiscie wazna walkowana juz tu 200x ale tez niejestem osoba ktora liczy pol kilo
Nalej betonu do rur w ramie, bedzie ciezsza, a przez to wszystkich wymieciesz na trasie. Szkoda, ze bezwladnosc tak znaczaco wzrosnie, ze albo bedziesz jechal 10km/h albo przyjebiesz w drzewo.
Dozeer pisze:a do dh to sie i skladak rometa nawet nadaje bo zjechac sie da
Jak dla ciebie DH to zjazd z pobliskiej gorki to pozdro.. Skladak po 1 kamyszku w pol by sie zlozyl mistrzu.
Dozeer pisze:nie chce idealnego setupu ale tez nie chce byle czego
Presa to rama do byle czego. Niby taka uniwersalna, a nadaje sie tylko do dropow (nawet glupi sign FR sie do tego nadaje, a kosztuje 300zl).
Dozeer pisze:jeden mowi ze rv-ki ponizej 09 mialy jakies wady fabryczne ktore przy mocnym katowaniu wychodzily
Mocne katowanie, pozdro. Hopka kilka metrow i pekalo, jak dla ciebie to jest mocne katowanie to pozdro. Kup rower do XC i tez da rade na takim czyms. Ale nie radze, bo wkoncu lekki i bedziesz za wolno jechal :/
Dozeer pisze:wadliwego sprzetu by nie wyposcili z fabryki i co najlepsze
Nie, same uciekly. Smieszny czlowieku jestes.
Dozeer pisze:troche na temat zastosowania tych sprezyn poczytalem... i wyszlo na plus stali...
Yhy, napewno. Moze robmy rower z papieru, bo tanszy? Dlaczego w pro racingu stosuje sie tytan i aluminium, zamiast stali? Dla wygladu?
Dozeer pisze:gdy go wzilem do reki myslalem ze jest pusty w srodku... wiec cos tu chyba nie halo z ta wagą...?
Prawie 4 kilogramowy amor, jak dla ciebie nic to kupuj monstera, na co czekasz. Wkoncu to tylko 5,5kg. Tu 1kg, tam 1kg i rower 30kg, a potem placz "co tu tyle wazy :cry:"
Dozeer pisze:rowera
Roweru.
GgG
moderator
Posty: 5213
Rejestracja: 27.12.2008 22:45:46
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GgG »

Kiedyś ktoś chciał wsadzić amortyzator z motocykla do sztywniaka, bo im cięższym tym lepsza przyczepność, tak offtopując, może trzeba z niego wziąć przykład?
blackdemon
Posty: 2842
Rejestracja: 13.09.2008 23:34:02
Lokalizacja: Kraków/Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: blackdemon »

Moze lepiej zamontujmy pedaly do crossowki i bedziemy zjezdzac, a co. Rower MUSI byc ciezki zeby dobrze jezdzil. Oczywiscie to ironia, nie zrozumcie mnie zle :D
Kramon
Posty: 640
Rejestracja: 11.05.2009 22:02:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kramon »

Niech kupi crossa wyjmie silnik i zamiast tego walnie korbe i włala ;]
Las3k_91 Ldz
Posty: 5216
Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Las3k_91 Ldz »

blackdemon, wiki podaje Taiwan, ale jak masz inne źródło, to chętnie się zapoznam :wink:
Dozeer
Posty: 42
Rejestracja: 18.09.2009 04:13:15
Kontakt:

Post autor: Dozeer »

B.Z. pisze:Cytat:
Jak spadać to tylko na Presie

Presa Canario, najlepszy wybór na rynku do ciężkiego FR.....
i to moj blad do ktorego sie przyznaje - raz przeczytalem ten opis na stronie producenta... a dokladnie ten text , ktorym sie zasugerowalem i na ktorym sie opieralem mowiac ze to rama do fr/dh

"Oznacza to tyle, że nabycie nowej ramy zjazdowej nie zmusza Cię do wydania kolejnych kilku stów na zakup kompatybilnych komponentów!"

wiec zwracam honor...
B.Z. pisze:chyba ze faktycznie założysz, że można zjeżdżać nawet na składaku, ale takie podejście jest tak skrajnie idiotyczne, ze nawet nie chce mi się tego komentować. Chcesz zjedżać na składaku to zjeżdżaj, ale nie nazywaj tego zjazdówką.

nie nazywam g zjazdowką, presy tez tak nienazywam...zwl teraz... tylko mowie ze DA SIE...

B.Z. pisze:Trzeba było napisać, że chcesz cieżki, mocny rower do czegokolwiek, ze szczególnym uwzględnieniem np. lansu, to by nie było sprawy, ale napisałeś że chcesz sprzęt do DH.

caly czas pisze ze chodzi mi o mocny sprzet do DH... sprzet= pomozcie mi drodzy koledzy w wyborze wszystkiego tylko nie ramy...

morthias pisze:Jak to do Ciebie nie trafi (a zapewniam, ze siedze w tym pol swojego zycia i znam sie na tym i owym) to nie wiem co trafi.

wlasnie mi wszystko wyjasniles i juz chyba czytac wiecej na ten temat niemusze... dzieki [ bez ironi ]

B.Z. pisze:No i dostałeś odpowiedź, a że przy okazji parę osób zwróciło uwagę na bezsens całej koncepcji to inna sprawa.
bezsensem bedzie wygrac kiedys na takim czyms w jakichs zawodach? zalozmy wygram... nadal tak bedziesz uwazal? ze koncepcja yla bez sensu skoro da sie na tym wygrac?

Las3k_91 Ldz pisze:Presa jest zajebista, a jak nie jest zajebista tym gorzej dla nas.
nie pisze ze jest zajebista... ale mi sie podoba w niej to czeg od ramy oczekuje... jeden od wozu oczekuje mocy drugi wygody trzeci malego spalania... a wszystkim sie jezdzic da... i to niemozec miec do mnie ale ze mam takie podejscie... poprostu mi pasuje...
blackdemon pisze:Bo magnez jest kruchy w porownaniu np. do aluminium?
rozumiem to... z tym ze to jest STOP magnezowy z dodatkami innych metali co czyni go mocnym i o to mi chodzilo... bo bezsensem bylo by w ogole wypuszczanie czegos takiego na rynek opartego o sam magnez bylo by t glupota wynikajaca z praw chemi i fizyki no i marketingu za cene 2x drozsza niz normalny sprzet z tym samym designem... kupilby to chyba ktos niepowazny...
Las3k_91 Ldz
Posty: 5216
Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Las3k_91 Ldz »

GgG, pomysł stary jak świat :D
http://www.pinkbike.com/photo/886141/
quilong
Posty: 1678
Rejestracja: 05.08.2004 11:21:08
Lokalizacja: sucha beskidzka
Kontakt:

Post autor: quilong »

Dozeer jezdziles na jakiejs prawdziwej zjazdowce? Na takiej jaka opisuja tutaj w temacie?
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=20382844
blackdemon
Posty: 2842
Rejestracja: 13.09.2008 23:34:02
Lokalizacja: Kraków/Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: blackdemon »

Las3k_91 Ldz pisze:ale jak masz inne źródło, to chętnie się zapoznam Wink
Kiedys jak rozbieralem XCRa z tlumikiem od duro to pisalo "Made in Korea MBI" czy cos takiego nie jestem pewny co do "MBI" :P
jan.mikael
Posty: 145
Rejestracja: 19.06.2009 20:15:04
Lokalizacja: kraków
Kontakt:

Post autor: jan.mikael »

Proszę, niech ktoś już skończy ten temat, bo bije rekordy bezproduktywności. Rozmowa jak ze ślepym o kolorach- ludzie piszą rzeczy oczywiste, które każdej osobie która chociaż trochę siedzi w temacie wydają się naturalne, a gość cały czas zaprzecza, upiera się przy swoim, bo się naczytał, nasłuchał. Nie wiem jaki jesteś w życiu, ale z doświadczenia wyniesionego z pracy w sklepach rowerowych nasuwa mi się taki typ klienta- przychodzi gość do sklepu, pyta się jaki rower mu doradzimy, po czym jak się przedstawi propozycję, zaczyna się cyrk. "Ta rama to dobra jest? Bo mój kolega mówił mi , że czytał, że ona to pęka" "Słyszałem że te koła ważą więcej" "Podobno starszy model jest lepszy". Naprawdę świat kocha takich osobników. Wiem, że do Ciebie to nie trafi, ale zrozum człowieku że ludzie na tym forum mają z Ciebie niezły polew, bo trudno wytrzymać spokojnie jak piszesz że np:
-nie ważne są dane o geometrii podawane przez producenta, bo według Ciebie glory i presa wyglądają tak samo (!!!!),
-tłumiki rc i rcv różnią się elementem którego żaden nie posiada, w dodatku owa tytanowa spręzyna w sumie to jest gorsza od stalowej,
- w zjazdówce najważniejsza jest wysokość siodełka względem kierownicy ( abstrachując od takiego wynalazku jak możliwość schowania sztycy, to twierdzisz że ten element jest bardziej korzystny w wysokiej jak wóz drabiniasty presie)
-twierdzisz że chcesz rowera bardziej stabilnego, a nei widzisz faktu że wybrana przez Ciebie rama ma support w kosmosie. Spytaj kogokolwiek kto startuje w zawodach i bawi się w zjazd na poważnie, na czym polega niski support.
Nagromadziło się tych bzdur tutaj od groma, skończmy na tym że Ty sobie jeździj na czym masz ochotę, głoś na lewo i prawo, że masz rower do dh ( mi to przypomina takiego przeciętnego laika, który zobaczy rower z szerokimi laczkami i "dwoma teleskopami" i się pyta "ten rower to do downhillu jest tak?"), co więcej, życzę Ci żeby ten rower okazał się spełnieniem Twoich marzeń, niech będzie niezawodny, piękny gładki i nadobny, oraz tak trwały że będziesz na niego spoglądał jeszcze na łożu śmierci, ale KUR*A SKOŃCZ WAŚĆ TAKIE BZDURY WALIĆ BO USZY WIĘDNĄ! koniec
dawniej mikael:)
B.Z.
Posty: 1467
Rejestracja: 21.10.2007 09:24:08
Kontakt:

Post autor: B.Z. »

Dozeer pisze:bezsensem bedzie wygrac kiedys na takim czyms w jakichs zawodach? zalozmy wygram... nadal tak bedziesz uwazal? ze koncepcja yla bez sensu skoro da sie na tym wygrac?
Najpierw wygraj a potem będziemy cośkolwiek zakładać. Na razie to jest tekst z gatunku "gdyby babicia miała wąsy". Jak by było drugie słońce to byśmy mieli dzień całą dobę, ale nie ma i nie będzie.
Dozeer pisze:caly czas pisze ze chodzi mi o mocny sprzet do DH... sprzet= pomozcie mi drodzy koledzy w wyborze wszystkiego tylko nie ramy...
Kiedy to właśnie rama jest podstawowym elementem determinującym przeznaczenie bika. Buduję sobie samochód na Paryż-Dakar, mam na razie ciągnik Ursus C-325, doradźcie koledzy jak dobrać go niego resztę sprzętu... Kurna a załóż sobie cokolwiek, takim czymś i tak masz przesrane. Podobnie bez sensu jest zakładanie niewiadomo jak drogich szpejów na tą ramę z nadzieją, że będzie z tego rower do DH...

Dozeer pisze:nie nazywam g zjazdowką, presy tez tak nienazywam...zwl teraz... tylko mowie ze DA SIE...
Da się to nawet wyr*chać jeża... przez lejek... Taki tekst kiedyś mi walnąl jeden profesor jak rzuciłem podobnie niedorzeczną propozycję będąc młodym i głupim. Czlowieku - tyle siana i efekt taki, że "da się"? Gdzie sens, gdzie logika? Wszystko tylko po to żeby było mocne? Mocny rower i nawet lepiej przystosowany do DH mozna złożyć za połowę tej kasy i jak chcesz mogę podać set-up. I powiem więcej - jak już złożysz tą Presę (bo widzę, ze wszystko co tutaj piszemy jest jak groch o ścianę i dociągniesz temat do końca wbrew wszystkiemu) to zapraszam na sesję porównawczą. Za 7 koła można złożyć znacznie lepszy rower i również bardzo mocny.
Dozeer
Posty: 42
Rejestracja: 18.09.2009 04:13:15
Kontakt:

Post autor: Dozeer »

jan.mikael pisze:ale KUR*A SKOŃCZ WAŚĆ TAKIE BZDURY WALIĆ BO USZY WIĘDNĄ! koniec
bzdurą nazywasz moj gust czy to ze mi akurat presa bardzo podeszla? o jakich bzdurach ja pisze? mowie ciagle ze o ramie nie chce rozmawiac a temat sie ciagnie i ciagnie... rozumiem ok, chcesz, chcecie dobrze... albo inaczej chcecie LEPIEJ...

ale na pytanie... zalozmy wygram sobie ms polski na tym sprzecie zmienisz podejscie? nadal bedziesz twierdzil ze to dupa a nie sprzet do DH? koles ktory chcial latac byl uwazany za debila a dzieki niemu popier....my samolotami dzis...

o co niektorych juz [ nie do Ciebie ] nie pisze bo chyba niedokladnie czytaja albo czytają to co chcą bo ktorys raz z kolei pisze ze jechalem juz na tej presie na glorce, nawet na scott DH i na paru innych smykalkach starszych i nowszych do tego typu zabawy... niezamierzam jutro startowac w pucharze polski i pewnie przez nablizsze pol roku niewystartuje nawet w zawodach regionalnych, chce potrenowac... gdyby wziac moj pomysl na logike teraz [ co poniektorzy moga pomyslec ze chce odwrocic kota ogonem ] ale chce ujarzmic ciezki sprzet... nabrac formy i wtedy jak przyjdzie co do czego zakupic cos co IDEALNIE sie do tego nadaje...mam taki plan chyba ze komus tez sie to tez niepodoba i zaraz mi w portfel wejdzie? taki sprzet zmontowalem z pewnym zamiarem... i jutro po odebraniu go jak dobrze pojdzie zobacze czy dostalem to czego oczekiwalem czy sie przeliczylem... bo na presie jezdzilem ale z kiepskim osprzetem...

male pytanie... juz niektorzy wiem ze sie gotują ale chcialbym wiedziec... wg was... idealna rama...& amor do DH... co to by bylo? wiadomo nie ma tej IDEALNEJ wiec 5 pozycji chcialbym poznac by wiedziec gdzie szukac ...miec 2 rwery - czemu nie...

budzet 8000zl liczac caly osprzet teleskp przod i rame od a do z...
Driver
Posty: 549
Rejestracja: 10.10.2005 19:08:46
Kontakt:

Post autor: Driver »

Z taka geometria to niemozliwe, nie opanujesz roweru przy duzej predkosci i na bandach.
brawo geniuszu
Pure Freeride
B.Z.
Posty: 1467
Rejestracja: 21.10.2007 09:24:08
Kontakt:

Post autor: B.Z. »

Dozeer pisze:ale na pytanie... zalozmy wygram sobie ms polski na tym sprzecie zmienisz podejscie? nadal bedziesz twierdzil ze to dupa a nie sprzet do DH? koles ktory chcial latac byl uwazany za debila a dzieki niemu popier....my samolotami dzis...
Kur*a, to już jest brak mózgu. Po pierwsze najpierw coś wygraj a potem chrzań. Jedź na jakiekolwiek zawody to cię zniszczą!!! I to nawet nie ze wzgledu na sprzęt, ale ze względu na to, że nic nie czujesz tak jak trzeba i świadczy o tym fakt, ze ta rama tak ci pasiuje. Pasuje dlatego że nie jeździsz (nie wiem jak można nie zauważyć ,że Glory prowadzi się od takiego wozu drabiniastego znacznie lepiej), nie czujesz i od gości którzy czują takie różnice dostałbyś ciężkie lanie i to nawet gdyby jechali na sztywniakach. Przestań więc powtarzać te herezje, trzymaj się tego co naprawdę dokonałeś i przyznaj, że ludzie którzy tu piszą ciągle jeżdżą wiedzą 50 razy więcej od ciebie.

I na koniec jeszcze jedno - do braci Wright to się też kurna nie porównuj, bo oprócz tupetu i dobrego samopoczucia to nie masz żadnej wiedzy, a oni mieli, oprócz tego nie zrobili tego na zasadzie "a to weźmiemy starą drabinę troche płótna i zrobilmy samolot" tylko prowadzili wiele prób. Ty nawet nie odróżniasz ramy FR i DH, więc nie porównuj siebie do wielkich wynalazców i nie traktuj forumowiczy jak debili bo nic tylko się prosisz o porządną zjebkę.
Dozeer pisze:male pytanie... juz niektorzy wiem ze sie gotują ale chcialbym wiedziec... wg was... idealna rama...& amor do DH... co to by bylo? wiadomo nie ma tej IDEALNEJ wiec 5 pozycji chcialbym poznac by wiedziec gdzie szukac ...miec 2 rwery - czemu nie...
Rozumiesz po polsku? To przeczytaj co i Spaced napisał jeszcze raz, a jak nie zrozumiesz to cytaj tak długo aż zrozumiesz. Nie ma czegoś takiego jak idealna rama, są poza tym rozmaite preferencje. Zdziwiony? Ależ owszem, ramy do DH różnią się miedzy sobą w znaczący sposób, inaczej pracuje zawieszenie Santy, inaczej Demo, inaczej Orange, a jeszcze inaczej Commencal. Dla każdego ideał wygląda inaczej, ale nikt, ku*wa NIKT nie powie, ze rower trzeba skrócići podwyższyć bo wtedy będzie dobry. Kąty zresztszą też są kwestią preferencji, ale preferencje to dotyczą kwestii czy dać 64 czy 65 stopni a nie 67, 5. Takich rzeczy NIKT nie stosuje bo się zwyczajnie nie sprawdzają i stwierdziło to tysiące bikerów na cały świecie i nie ma sensu iść pod prąd, ty jednak upierasz się przy swoim zeby tylko nie przyznać,że dałeś d*py na całej linii kupując taką a nie inną ramę.

Poza tym już samo pytanie jest postawione bez sensu - ideał to jest jeden (zakładając, że istnieje), trudno podać 5 przykładów ram idealnych...
Dozeer pisze:budzet 8000zl liczac caly osprzet teleskp przod i rame od a do z...
http://alejahandlowa.pl/tr/produkt/rome ... 43573.html
http://allegro.pl/item737969784_giant_g ... kazja.html
http://allegro.pl/item742566016_rower_g ... totem.html
http://allegro.pl/item746820148_orange_ ... h_wwa.html
http://allegro.pl/item744321564_giant_g ... tanio.html
http://allegro.pl/item743679037_big_hit ... dh_fr.html
http://allegro.pl/item749771607_intense ... _igla.html

Żaden z nich to nie jest ideał, ale wszystkie 5x lepsze od tego co wlasnie składasz. Niektóre mają Boxxery, ale nie problem takie coś sprzedać i kupić 888. Gorzej wyposażony jest Romet (w zasadie "boli" tylko korba, można ją sobie zamienić na Holzfellera kosztem kilkuset złotych, reszta może nie wymiata, ale można z tym żyć) ale za 8 koła jest nowy, Z GWARANCJĄ. dodam jeszcze, że tego Rometa konstuowali gości którzy wdześniej robili w Dunconie. No i co dalej będziesz się upierał ze nie można lepiej za tą kasę? że zrobiłeś interes życia kupując Presę za ułamek ceny Glorki? Jak byłbyś bystrzejszy to byś trafił całą Glorkę wyposażoną tak jak planujesz złożyć bika na tej Presie, nie musiałbyś teraz udowadniać jakie to racjonalne decyzje podejmujesz.
mlynooo
Posty: 1171
Rejestracja: 07.08.2004 11:47:51
Kontakt:

Post autor: mlynooo »

Dozeer wokuncu wez napisz co ty zlozyles bo ja juz nie wiem. kupiles juz jakies częsci ktore ludzie ci polecili ??
Zablokowany

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 4 gości