Dozeer pisze:nie wiem skad sie wzielo ze magnezowe
Bo magnez jest kruchy w porownaniu np. do aluminium?
Dozeer pisze:chyba INNA jest tylko w cyfrach i danych technicznych dostarczanych przez producenta... spojrzcie na gotowe rowery chocby na allegro na ramie glory i presa... roznicy prawie zadnej... procz tego ze glorka przy presie wyglada jak punto przy jakimkolwiek musclecar
Prawie robi wielka roznice. Skuter tez jest podobny do sciga, wkoncu takze ma kierownice, plastiki, kola i silnik. A na twoje porownanie odpowiem tak, ze w jezdzie po miescie wygra punto niz jakikolwiek musclecar. A wiesz dlaczego? Bo PUNTO zostalo stworzone do miasta i na niewielkie wypady. A muscle car? Do wozenia sie po miescie. Dokladnie to samo jest z twoja presa. Glory zostala stworzona do DH, presa do droperki, a mowimy tu o DH, nie o FR.
Dozeer pisze:sobvie pan X wygrywa MS polski na presie
Z taka geometria to niemozliwe, nie opanujesz roweru przy duzej predkosci i na bandach.
Dozeer pisze:z podobnym wyposazeniem i taka samą mocą... za cenę naprawde realtywnie niską
A przy okazji 10 lat starsze.
Dozeer pisze:zaraz wyjdzie ze presa nawet tehnologicznie jest lepsza od glory? rura glowna o duzej srednicy , wsio ze stopu 6061... hm
Co ma rura chlopie do jakosci ramy? Dla mnie rama moze miec zamiast rur sznurki, byleby byla mocna i miala dobra geometrie. 6061 NIE jest lepsze od 7005+. Dlaczego w lotnictwie stosuje sie tylko 7005+? Bo jest sztywniejsze i lzejsze. Pozatym 6061 jest tansze, a z reguly jezeli cos jest lepsze to oczywiscie jest drozsze.
Dozeer pisze:to tak jak z amorami 888 RC i RV ... tu sprezyna stalowa tu tytanowa... tytan mocniejszy? oczywiscie ale... mniej podatny na "uginanie" co sie wiąże twardszy... stal - sprawdzony material a i twardosc pierwsza klasa...
teraz pytanie jest sens wydawac " w detalu" ok 1000zł wiecej za amor tylko dla bajeru ze ma tytan? bo w praktyce ma sie to nijak do ceny... placi sie tylko za materiual... technologicznie w sensie budowy amortyzatora lepsza jest stal...
Czlowieku jaja sobie robisz? I RC i RV maja stalowa sprezyne. Roznia sie tlumikami. RV to amor do zabawy (SSVF), RC to juz powazniejszy tlumik (HSCV). Tytanowka rozni sie tym, chemiku, ze nie ulega zbiciu, jest o polowe lzejsza od stali, i lepiej sie ugina. Skoro stal jest lepsza, to po co uzywa sie aluminium? Dla jaj? Stalowe to ty mozesz miec w 888 conajwyzej srubki.
Dozeer pisze:uparles sie [ nie tylko ty ] odnosnie tego ze sie Presa nie nadaje do tego typu sportu [ producent projektując ją chyba wiedzial do czego ja tworzy ].
Bo sie do cholery nie nadaje. PRESA BYLA PROJEKTOWANA DO FR, GLORY DO DH. Ciezko to zrozumiec? Czlowieku sobie wyobrazam te twoje "DH" na presie to az smiac mi sie chce.
Dozeer pisze:a pedałki to nie katastrofa rozwala sie to sie kupi nowe,,,
Ramka sie rozwali, to nie katastrofa, kupi sie nowa.
B.Z. pisze:a który od rocznika 06 w górę ma o niebo lepsze geo,
04 wg mnie ma lepsza, ale nie bede sie klocil.
Las3k_91 Ldz pisze:Te 08 i nowsze są już 100% Santur-Taiwan
A nie korea? Przeciez suntour ma fabryki w korei :P
Dozeer pisze:waga oczywiscie wazna walkowana juz tu 200x ale tez niejestem osoba ktora liczy pol kilo
Nalej betonu do rur w ramie, bedzie ciezsza, a przez to wszystkich wymieciesz na trasie. Szkoda, ze bezwladnosc tak znaczaco wzrosnie, ze albo bedziesz jechal 10km/h albo przyjebiesz w drzewo.
Dozeer pisze:a do dh to sie i skladak rometa nawet nadaje bo zjechac sie da
Jak dla ciebie DH to zjazd z pobliskiej gorki to pozdro.. Skladak po 1 kamyszku w pol by sie zlozyl mistrzu.
Dozeer pisze:nie chce idealnego setupu ale tez nie chce byle czego
Presa to rama do byle czego. Niby taka uniwersalna, a nadaje sie tylko do dropow (nawet glupi sign FR sie do tego nadaje, a kosztuje 300zl).
Dozeer pisze:jeden mowi ze rv-ki ponizej 09 mialy jakies wady fabryczne ktore przy mocnym katowaniu wychodzily
Mocne katowanie, pozdro. Hopka kilka metrow i pekalo, jak dla ciebie to jest mocne katowanie to pozdro. Kup rower do XC i tez da rade na takim czyms. Ale nie radze, bo wkoncu lekki i bedziesz za wolno jechal :/
Dozeer pisze:wadliwego sprzetu by nie wyposcili z fabryki i co najlepsze
Nie, same uciekly. Smieszny czlowieku jestes.
Dozeer pisze:troche na temat zastosowania tych sprezyn poczytalem... i wyszlo na plus stali...
Yhy, napewno. Moze robmy rower z papieru, bo tanszy? Dlaczego w pro racingu stosuje sie tytan i aluminium, zamiast stali? Dla wygladu?
Dozeer pisze:gdy go wzilem do reki myslalem ze jest pusty w srodku... wiec cos tu chyba nie halo z ta wagą...?
Prawie 4 kilogramowy amor, jak dla ciebie nic to kupuj monstera, na co czekasz. Wkoncu to tylko 5,5kg. Tu 1kg, tam 1kg i rower 30kg, a potem placz "co tu tyle wazy

"
Dozeer pisze:rowera
Roweru.