Specialized Big Hit 2009/2010
Witam,
od kwietnia 2009 jeżdżę na BH 09, powiem, że ramka mnie bardzo zaskoczyła, co prawda nie jeździłem wcześniej na big hitach.
Ramka bardzo świetnie zachowuje się na zakrętach, dzięki nisko zawieszonym suportem. Dosyć ciężka, bo ok. 5,2 kg z damperem, także trzeba się postarać żeby złożyć coś lekkiego, za to jest bardzo pancerna i sztywna.
Godna polecenia jak za swoją cenę.
Na początek obcowania z fullami to i tak "grubo".... ja zaczynałem od FR2.
Mlekovita jeżeli masz jeszcze jakieś pytanie odnośnie tej ramki to pytaj.
Pozdrawiam
od kwietnia 2009 jeżdżę na BH 09, powiem, że ramka mnie bardzo zaskoczyła, co prawda nie jeździłem wcześniej na big hitach.
Ramka bardzo świetnie zachowuje się na zakrętach, dzięki nisko zawieszonym suportem. Dosyć ciężka, bo ok. 5,2 kg z damperem, także trzeba się postarać żeby złożyć coś lekkiego, za to jest bardzo pancerna i sztywna.
Godna polecenia jak za swoją cenę.
Na początek obcowania z fullami to i tak "grubo".... ja zaczynałem od FR2.
Mlekovita jeżeli masz jeszcze jakieś pytanie odnośnie tej ramki to pytaj.
Pozdrawiam
-
- Posty: 2842
- Rejestracja: 13.09.2008 23:34:02
- Lokalizacja: Kraków/Ostrzeszów
- Kontakt:
blackdemondokladnie
Niedawno bylem ponad tydzień w Francji u kuzyna, jego koledzy a dokładnie kolega posiada cala game rowerków w tym driver 8 z 888 rc3 WC , jako ze pojechałem tam pośmigać a nie brałem baja, miałem okazje na nim śmigać cały tydzień( w sumie nie tylko na nim ale to już nie ważne) Rozmiar był Oki(M') geo tak samo, jest krotki w porównaniu to v10 i ma oczywiste inny kat główki bardziej do FR, jak dla mnie rama nie warta tej kasy, sam chciałem kupić, nawet wpłaciłem zaliczkę lecz to nie jest jednak rama do wszystkiego ( tak mi się wydawało) Vpp jak wiadomo się rozpieszcza szczególnie w lotach
Rower był bardzo ale to bardzo agresywny i strasznie drażliwy przy większych prędkościach, po zmianie amorka na totema( po moim przekonywaniu go ) kokpit sie obniżył, rower przysiadł i nie był taki ,,nastroszony,, jazda sie polepszyła, geo w miarę, ogólnie podobało mi się. Cześć czasu spędziłem tez na intensie m6 z boxxem WC, Jak dla mnie rower który teoretycznie ma katy do DH( do jakiegoś stopnia oczywiście ) plus ma wytrzymałość jest uniwersalnym rowerem
Za taka kasę nie kupuje ani big szita, ani drivera syfa 8 tylko zastanów się nad rowerkiem uniwersalnym i co ciekawe obrazu jak najlepszym, rower wybaczy ci wiele błędów, powoli zaczniesz nad nim zapanować i uczyć się techniki. Propozycje co dal spaced jest dobra, ew. może jakieś banshee np scythe? z totemam, uniwersalny rower, a ta rama w sumie jest dobra podstawa złożenia lekkiego baja do wszystkiego.

Niedawno bylem ponad tydzień w Francji u kuzyna, jego koledzy a dokładnie kolega posiada cala game rowerków w tym driver 8 z 888 rc3 WC , jako ze pojechałem tam pośmigać a nie brałem baja, miałem okazje na nim śmigać cały tydzień( w sumie nie tylko na nim ale to już nie ważne) Rozmiar był Oki(M') geo tak samo, jest krotki w porównaniu to v10 i ma oczywiste inny kat główki bardziej do FR, jak dla mnie rama nie warta tej kasy, sam chciałem kupić, nawet wpłaciłem zaliczkę lecz to nie jest jednak rama do wszystkiego ( tak mi się wydawało) Vpp jak wiadomo się rozpieszcza szczególnie w lotach


Karpiel i Duncon to moje zycie
Spaced to tez ale nie offtopujemy napisz do mnie na gg
1 zawias nie jeden zawias, ale kto co lubi, jak chcesz śmigać na kanapie co sie będzie Lepić do ziemi to jakiś virtual albo coś co będzie tez lepiej ale jak dla mnie bardziej do wyczucia i większa kontrole się ma to bierz 1 zawias
) Moorweoody to dobry wybór


Karpiel i Duncon to moje zycie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości