Jak rozpleść koło?
Jak rozpleść koło?
Cześć
Chciałbym dziś rozpleść koło tylko nie wiem czy jest na to jakiś specjalny sposób czy po prostu wykręcać je jedna po drugiej czy najpierw wszystkie poluźnić i dopiero wykręcać czy jeszcze innym sposobem. Dlatego się pytam tych którzy wcześniej rozplatali jakim sposobem mam to zrobić bo kurde nie wiem
Chciałbym dziś rozpleść koło tylko nie wiem czy jest na to jakiś specjalny sposób czy po prostu wykręcać je jedna po drugiej czy najpierw wszystkie poluźnić i dopiero wykręcać czy jeszcze innym sposobem. Dlatego się pytam tych którzy wcześniej rozplatali jakim sposobem mam to zrobić bo kurde nie wiem
jesli nie zalezy Ci na szprychach to wez nozyce do ***** metalu,czy inny sekator i poprzecinaj szprychy,poluznij nyple i powyciagaj szprychy.Licz sie z tym ze jesli kolo bylo dlugo i intensywnie jezdzone to po rozpleceniu moze sie obrecz moze nie byc prosta.
a tak poza tym to niewlasciwy dzial,przenosze.
a tak poza tym to niewlasciwy dzial,przenosze.
Nie udzielam porad przez PW/nie skupuje sprzetu
kurcze xd. Wczoraj przeplatalem kolo, bo nowa piaste kupilem (os 20) i jakos nie specjalnie zwrocilem uwage na dlugosc. Tzn przymierzylem i all byly takie same xD. Zaplotlem w rowerowym powiedzieli, ze dobrze i jakos smigam.
http://utn.pl/OKAZJE <-- Dobry sprzęt za dobre pieniądze! : )
Arkadikos jak kupisz obrecz niższą to pół biedy bo jak masz standardowe nyple i braknie ci 1-2mm to mozesz kupic dluzsze nyple poprostu. gorzej na odwrot. jak szprychy beda za dlugie to nic nie zrobisz, chyba ze masz taki gwintownik i duzo czasu.
ogolnie jesli roznica bedzie niewielka to wszystko bedzie ok.
ogolnie jesli roznica bedzie niewielka to wszystko bedzie ok.
[S] [b]DHX 5.0 241mm stan bdb[/b]
5th Elemen 241mm stan bdb
gg: 9422645
5th Elemen 241mm stan bdb
gg: 9422645
XXX pisze:
Arkadikos jak kupisz obrecz niższą to pół biedy bo jak masz standardowe nyple i braknie ci 1-2mm to mozesz kupic dluzsze nyple poprostu. gorzej na odwrot. jak szprychy beda za dlugie to nic nie zrobisz, chyba ze masz taki gwintownik i duzo czasu.
ogolnie jesli roznica bedzie niewielka to wszystko bedzie ok.
dłuższe nyple to tylko optyczny bajer - mają tyle samo gwinty, chyba, że mówisz o nyplach, dłuższych od zwykłych 3x (raz takie widziałem, ale drogie były)
gwintownik z kolei powinien mieć każdy serwis rowerowy, pytanie tylko, czy zabawa z nim nie będzie droższa, niż komplet dt championów.
gwintowanie szprych to glupota...
ja kupilem za dlugie szprychy o 5mm:/ bo nie moglem dostac 230?
obcialem gumowka polowe gwintu w sumie...
zaplotlem, wyszly mi szprychy po 1mm z nypla... wiem ze to nieladnie ale kolo dziala:)
w ogole nieraz jzu mialem za dlugie szprychy, i jak ma sie gdzie schowac szprycha tka zbey nie dziurawila detki to lajcik majonezik:)
a uzywanych szprych bym nie polecal, komplet nowych to 15zl... wiem ze mnie zjada wszyscy, ale mi jakos ani nie pekaja takei szprychy, ani kola nie maja jakiejs mniejszej wytrzymalosci...
ja kupilem za dlugie szprychy o 5mm:/ bo nie moglem dostac 230?
obcialem gumowka polowe gwintu w sumie...
zaplotlem, wyszly mi szprychy po 1mm z nypla... wiem ze to nieladnie ale kolo dziala:)
w ogole nieraz jzu mialem za dlugie szprychy, i jak ma sie gdzie schowac szprycha tka zbey nie dziurawila detki to lajcik majonezik:)
a uzywanych szprych bym nie polecal, komplet nowych to 15zl... wiem ze mnie zjada wszyscy, ale mi jakos ani nie pekaja takei szprychy, ani kola nie maja jakiejs mniejszej wytrzymalosci...
http://www.pinkbike.com/photo/5516869/
http://tnij.com/Sprzedam_stuff :)
http://tnij.com/Sprzedam_stuff :)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 3 gości