Junior T - problem

szustaczek
Posty: 560
Rejestracja: 21.02.2009 22:41:12
Lokalizacja: sosnowiec
Kontakt:

Post autor: szustaczek »

no to moze poprzedni wlasciciel chcial zejść troche z wagi i wyciagnal dwie sprezynki z jednej lagi i zastapil to korkiem powietznym zeby bylo jak w drop offie ale podejrzewam ze dziala lepiej niz drop off:D
sprzedam buty shimano MP90![url]http://allegro.pl/show_item.php?item=2041896325[/url]
nooz
Posty: 475
Rejestracja: 27.12.2007 21:06:01
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: nooz »

szustaczek hmm, tyle że mam po 2 sprężyny w ladze :mrgreen: tylko korek jest na powietrze. tylko zastanawiają mnie te pomarańczowe sprężyny, bo jesli one są miększe (nie bd rozkręcał amora żeby sprawdzić) to juz wiadomo czemu go dobija, a jeśli nie to nie wiem co robić;]
blackdemon
Posty: 2842
Rejestracja: 13.09.2008 23:34:02
Lokalizacja: Kraków/Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: blackdemon »

Pomysł. Te dłuższe są miększe a krótsze twardsze co daje progresywna pracę.
SeraaX
moderator
Posty: 3578
Rejestracja: 22.11.2005 10:56:48
Kontakt:

Post autor: SeraaX »

noozjeśli dobija tylko przy większych rzeczach a nie w miesjcu to masz za mało oleju. Pprzy dobrej ilości nie da się dobić juniora rzeby stuknął nawet bez sprężyn w jednej ladze ;)

Ogólnie to pompowanie powietrzem nie zapobiega za bardzo dobiciom a jedynie utwardza początkową częśc skoku amortyzatora. Też z ciekawości przerabiałem jedną lagę juniora na samo powietrze i działało to gorzej. Za to powietrze w minimalnej ilości + sprężyny było ok.
nooz
Posty: 475
Rejestracja: 27.12.2007 21:06:01
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: nooz »

SeraaX jak kumpel 80 kg siadł na kierze i podskoczył dupą to dobiło xD

wleje więcej oleju i zobacze, a co do powietrza to jak troche napompuje to nie dobija i jet twardszy ale na końcu skoku głównie
venon666
Posty: 447
Rejestracja: 22.10.2009 18:02:12
Lokalizacja: Pleszew
Kontakt:

Post autor: venon666 »

Ja mam tez Juniora z 03r i wedlug specyfikacji Speca BIG HITA EXPERTA 03r. w ktorym byl montowany w lewej ladze powinna byc asysta powietrza z korkiem pod pompke a w prawej pokretlo od naprezenia wstepnego ten rocznik ma jeszcze tlumienie odbicia regulowane wewnetrznie
maxxis
Posty: 1132
Rejestracja: 24.11.2008 19:43:06
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: maxxis »

Rzeczywiście tłumienie wew jest regulowane ( ja mam do tego home made klucz 1m gwint i na to przyspawany imbus ) , ale żadnego korka powietrznego nie mam .
venon666
Posty: 447
Rejestracja: 22.10.2009 18:02:12
Lokalizacja: Pleszew
Kontakt:

Post autor: venon666 »

moge pozniej pstryknac fote co i jak a mam pytanie jaki to imbus tzn jaki rozmiar i w ktorej to goleni sie reguluje albo jakas fotke a to opis ze strony speca mojego amorka W specu BIG HICIE Marzocchi Junior T, 170mm travel, dual crown, coil spring w/ air assist, internal rebound adj., QR20+ Dropouts, integrated stem tylko ze w angielskim
venon666
Posty: 447
Rejestracja: 22.10.2009 18:02:12
Lokalizacja: Pleszew
Kontakt:

Post autor: venon666 »

tu jest link do specyfikacji speca 03 z tym amorkiem http://www.specialized.com/us/en/bc/SBC ... nuItemId=0
maxxis
Posty: 1132
Rejestracja: 24.11.2008 19:43:06
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: maxxis »

Ja mam regulacje w obu tłumikach a do regulacji tego to 10 imbus.
venon666
Posty: 447
Rejestracja: 22.10.2009 18:02:12
Lokalizacja: Pleszew
Kontakt:

Post autor: venon666 »

a do regulacji to trzeba amor caly rozebrac czy wystarczy wykrecic gorne korki i regolowac??
maxxis
Posty: 1132
Rejestracja: 24.11.2008 19:43:06
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: maxxis »

Same korki wystarczy odkręcić . Tylko musisz miec baaardzo długi imbus .
nooz
Posty: 475
Rejestracja: 27.12.2007 21:06:01
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: nooz »

a ja nie mam niczego na imbus (wylałem olej i wyciąglem sprężyny żeby sprawdzić)
wlałem olej 15W, zobaczymy jak bedzie pracowal bez powietrza :mrgreen:
venon666
Posty: 447
Rejestracja: 22.10.2009 18:02:12
Lokalizacja: Pleszew
Kontakt:

Post autor: venon666 »

tylko starsze roczniki mialy regulacje z tego co sie dowiedzialem a ten imbus to jest rozmiar czy mierzac suwmiarka?? i czy latwo trafic zeby to regulowac i czy w obu z osobna czy tylko w jednej goleni jak jednej to w ktorej??
nooz
Posty: 475
Rejestracja: 27.12.2007 21:06:01
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: nooz »

imbus 10,
już po problemie, jurek chodzi bardziej gładko i nie jest taki miękki (to znaczy nie chlipie olejem) :roll: nie rozumiem czemu niektórzy mówią, że 15W to za gęsty jest :lol:
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości