Antidote LifeLine
-
- Posty: 145
- Rejestracja: 19.06.2009 20:15:04
- Lokalizacja: kraków
- Kontakt:
Kochani koledzy , w tym temacie ważna jest rama i tylko ona się liczy, nie jest ważne czy ma kolor różowy, czy nie ma nawet podkładu, czy w niej wsadzony jest rst delta triple z kid shockiem, czy może BOS bądź CCDb, nie ważne czy śmiga na niej dzieciak 12 letni czy starszy facet wygrywający zawody bądź po bolki, jak dla mnie liczy się
- waga
-praca
-praca
-praca
-wytrzymałość
-prowadzenie
( nie napisałem to w dobrej kolejnosci ale no co
)
W Polsce o ile wiem są takie już 2 ramki, nie powiem kto , ale już nawet widziałem oba, nie są to jakieś wypasie sety na bosie ale rowery godne
- waga
-praca
-praca
-praca
-wytrzymałość
-prowadzenie
( nie napisałem to w dobrej kolejnosci ale no co

W Polsce o ile wiem są takie już 2 ramki, nie powiem kto , ale już nawet widziałem oba, nie są to jakieś wypasie sety na bosie ale rowery godne

Karpiel i Duncon to moje zycie
Tak racja, tyle, że od kilku miesięcy ten projekt nie wychodzi poza stadium prototypu. Ostatni raz wypowiadałem się na temat tej ramki na początku października, tradycyjnie parę osób uznało że się czepiam. Wtedy rowerek trafił na jakieś targi, był do wygrania i podobno jego wystawienie było niezależną inicjatywą dystrybutora a nie producenta. Jeszcze więcaj czasu minęło od momentu kiedy ze Steelem przyczepiliśmy się śrubek i anody no i jak się okazuje nie można było zadbać o te detale. OK, może się czepiam, moze to faktycznie nie ma znaczenia, ale cały czas rama przedstawiana jest jako prototyp. Skoro było dobrze to co stało na przeszkodzie, żeby w końcu wdrożyć całość do produkcji?Po to jest prototyp zeby wychwytywac niedociagniecia i go usprawniac Teraz trzeba poczekac kilka miesiecy na finalna wersje.
Nie no, ramka prezentuje się fajnie. Niska masa, elegancki design (miła odskocznia od powyginanych cudacznie Demówek i V-10-tek), z tego co piszą ludzie to całkiem dobrze jeździ, ale tradycyjnie po polsku nie można przez "x" czasu dopiąć wszystkiego na ostatni guzik. Temat wisi od marca, niedługo będzie rok bicia piany i ciągle jest to prototyp, a jedyną widoczną zmianą jaka została wprowadzona przez ten czas jest element wahacza wycinany na CNC. Skoro te ramy już jeżdżą, skoro jak stwierdzili koledzy ładne wykończenie i dbałość o detale nawet na tym pułapie cenowym nie są potrzebne to co w takim razie blokuje rynkowy debiut?
Zmian Panie BZ pojawiło się wiele. Nawet w tym artykule Dirta mozesz sie o kilku dowiedziec ....
Rama jest juz ukonczona, na prototypie to Dirt sie wozil bo taka mieli w uk. Rowniez tam jest napisane ze niedlugo wypuszczona zostanie pierwsza seria. Skoro masz takie zastrzezenia co do dlugosci calego projektu to poczytaj sobie o legendzie nad ktorym duzo wiecej osob pracuje a wciaz go nie ma(?). Tak naprawde najwiecej czasu zajmuje jak zawsze zalatwienie kapitalu na odpalenie produkcji oraz czekanie na zamowione elementy. To nie napinacz zeby zaprojektowac, wytestowac, poprawic i wypuscic w miesiac. Peace
Rama jest juz ukonczona, na prototypie to Dirt sie wozil bo taka mieli w uk. Rowniez tam jest napisane ze niedlugo wypuszczona zostanie pierwsza seria. Skoro masz takie zastrzezenia co do dlugosci calego projektu to poczytaj sobie o legendzie nad ktorym duzo wiecej osob pracuje a wciaz go nie ma(?). Tak naprawde najwiecej czasu zajmuje jak zawsze zalatwienie kapitalu na odpalenie produkcji oraz czekanie na zamowione elementy. To nie napinacz zeby zaprojektowac, wytestowac, poprawic i wypuscic w miesiac. Peace
GBN CREW
http://www.pinkbike.com/u/czlenson/
http://www.pinkbike.com/u/czlenson/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość