Banshee Legend MK2

Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Banshee Legend MK2

Post autor: Spaced »

Banshee bikes skonczyło projekt produkcyjnej wersji banshee legend - wiecej info na blogu.

http://bansheebikes.blogspot.com/2009/0 ... -mkii.html

Gotowy bike pewnie na interbike.
owczar
Posty: 213
Rejestracja: 12.02.2005 20:02:09
Lokalizacja: ldz
Kontakt:

Post autor: owczar »

Zastanawia mnie jedno... W oficjalnym tekście jest wzmianka, że wszyscy którzy dosiadali Legend Mk1 mieli ustawiony skok na 200. Więc producenci zrezygnowali z 220 czy tam 230. Ciekawe czy to taka tania wymówka mająca zapobiec haczeniu mufą suportową o ziemię bez powrotu do fazy projektowania...
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

owczar w mk1 byly 2 ustawienia 215 i 180. Wiekszosc ludzi jezdziła w trybie 215, a pod 180 przełozenie było na tyle małe, ze wiekszosc damperów nie radziła sobie z nim i trzebaby je dodatkowo tunowac pod rame (a i tak przez tarcie przy tak małym przelozeniu mogloby być gorzej niz lepiej) co zwiekszyłoby koszt ramy. Do tego teraz support jest nizej bo w ustawieniu 215 było 14.1'' nad ziemia. Suport poszedł koło 1cm w dół przy skróceniu skoku o podobną ilosc wiec efektywnie w sagu support jest teraz nizej.
A co do samego haczenia o ziemie to mało który producent o tym mysli bo po prostu trzeba sie nauczyc nie haczyc. Spec, nowy dhr, Yeti 303R (w jednym z ustawien), Commencal (w jednym z ustawien), Evil czy nicolai maja supporty na podobnych wysokosciach wiec to raczej staje sie branzowy standard.
Czlenson
Posty: 462
Rejestracja: 09.02.2008 22:20:36
Lokalizacja: Krosno
Kontakt:

Post autor: Czlenson »

http://bansheebikes.blogspot.com/2009/1 ... pdate.html

Przerzucili sie na odkuwki :) Dobrze to na wytrzymalosc wplynie. Calosc z alu 7005. Wagowo jednak im troche uroslo po zmianach, 4kg to przecietny wynik.
Surowa rama prezentuje sie swietnie.

PS: Na filmiku muzyczka i odglosy fabryki przypomnialy mi starcrafta 8)
GBN CREW

http://www.pinkbike.com/u/czlenson/
ArthurGreen
Posty: 5817
Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
Lokalizacja: Kasina Wielka
Kontakt:

Post autor: ArthurGreen »

Strasznie zniechęca mnie ta ich zwłoka - mam nadzieję że odbije się to na jakości (oczywiście pozytywnie)
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl 

http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
war23
Posty: 1151
Rejestracja: 01.12.2007 18:14:11
Lokalizacja: krk
Kontakt:

Post autor: war23 »

ArthurGreen noo i tak masz radicala a ta zwloka nie jest duza bo w sumie wiadomo bylo od bardzo dawna ze powstaje co moze potwierdzic spaced, wyeliminowali duzo rzeczy, lozyska inne to chyba sie liczy :) Jak dla mnie najlepsza ramka jaka bedzie dostepna na rynku :) Przy tym systemie bije wiele ram na pysk ^^
Karpiel i Duncon to moje zycie
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

ArthurGreen formalnie maja 6 miechów obsuwy. Po prostu bardzo wczesnie proto zaprezentowali. W sumie tyle to branzowy standard z nowymi ramami ;)

Z tego co lookalem na zmiany to sporo poprawiono in plus wiec zwłoka miala sens. A te 4kg to LKa, Mki pewnie lekko ponizej ale wagowo to i tak spoko. Ciekawy jestem ten domniemanej płynnosci w pracy ramy bez dampera i jak to na jazde wpłynie.
Monx
Posty: 398
Rejestracja: 28.02.2008 15:03:59
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Monx »

Tytanowe osie zawieszenia brzmią ciekawie.
Zobaczymy czy ten Ti-kit to będzie coś wartego uwagi.

Ostatecznie zmianę skoku mogliby rozwiązać krzywkami jak Scott.
Zaborowski1
Posty: 1952
Rejestracja: 04.10.2006 21:33:47
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Zaborowski1 »

Spaced miej juz ten rower no ! ; dd tak czy tak fajna produkcja sie w sumie szykuje jak tak poprzegladalem wstepne zdjecia.
GG:13430637
http://weeze.pl/ [S] mostek Straitline 2010 28mm
war23
Posty: 1151
Rejestracja: 01.12.2007 18:14:11
Lokalizacja: krk
Kontakt:

Post autor: war23 »

Monx scott i to jets całkowicie inna bajka :)Zaborowski1 a co ty go tak popedzasz! ^^ on sam pypcia dostaje ! :)
Karpiel i Duncon to moje zycie
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Monx ale po co ci regulacja skoku w tej ramie? Jak cos ma byc uniwersalne to rozumiem ale to jest rama stricte dh i niezaleznie od pracy z takimi kątami do niczego innego super nie bedzie.
Monx
Posty: 398
Rejestracja: 28.02.2008 15:03:59
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Monx »

Na niektórych trasach nawet stricte DH 200mm będzie się bujać jak hamak i 180 byłoby wystarczające.
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Monx bujanie nie zalezy od ilosci skoku tylko od zaprojektowania krzywych. Pogadaj z dowolnym testerem proto banshee, a powie ci ze legend nie buja wcale (NIE byli sponsorowani - 3/4 z nich zaplacila za prawo do testow sprzetu). Do tego jest trudno zrobic zawieszenie, ktore ładnie pracuje w 2 skokach.

btw. v10 ma 250skoku i jakos z pedalowaniem sobie radziło w canberrze ;)
Monx
Posty: 398
Rejestracja: 28.02.2008 15:03:59
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Monx »

Spaced pisze:Do tego jest trudno zrobic zawieszenie, ktore ładnie pracuje w 2 skokach.
Tutaj się absolutnie zgodzę.
Co do bujania Legend'a to zobaczymy jak dostaniemy. ;) Ja po prostu wolę mieć te 10-20mm skoku mniej niż za dużo.
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Monx jak szukasz takiego mini-dh bike, a nie pelnokrwistej maszyny to tak ale 200mm skoku to standard w dh i w sumie sie sprawdza. Moze intense ss 2010? Banshee rune z offset cupsami, corsair maelstrom
sudi
Posty: 1315
Rejestracja: 24.10.2005 20:09:38
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: sudi »

Coraz bardziej mi się ta rama zaczyna podobać ... Jestem ciekaw jakby sobie poradziła z air shockiem i wagowo jak to będzie stało w M . Cena pewnie zabije ale kto wie .... może kiedyś ;) W sumie jeśli zawieszenie pozwoli się swobodnie poodrywać to chętnie bym coś takiego przytulił, bo akuratnie z niskim prześwitem to ja już na codzień latam i owszem - czasem się przyhaczy człowiek o coś, ale to kwestia przywyczajenia.. a ile plusów !
WWW.WFSPORT.PL
http://tiny.pl/bcjf - rowery na 2009...
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

sudi zawsze mozesz do nich zmailowac co o tym sadza chociaz projektowane bylo to stricte pod sprezyny. Z rc4, ccdb i elka podobno chodzi super, mk1 bardzo dobrze tez z bosem chodziło. Jak inne dampery to nie wiem. Waga mki mk1 to bylo ~3900-3950g a mk2 wazy prawie tyle samo.
A cena jest juz ustalona i ciesze sie, ze zamowilem na preorderze bo teraz podbili cene do niemiłych poziomów. US - 2999$, UK 1999 funtów.
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Obrazek
ArthurGreen
Posty: 5817
Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
Lokalizacja: Kasina Wielka
Kontakt:

Post autor: ArthurGreen »

Główka jak murzyńska pyta :mrgreen: - to był tylko cytat ;)

http://www.pinkbike.com/photo/4493261/#cid5478898
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl 

http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości