Banshee Legend MK2
Banshee Legend MK2
Banshee bikes skonczyło projekt produkcyjnej wersji banshee legend - wiecej info na blogu.
http://bansheebikes.blogspot.com/2009/0 ... -mkii.html
Gotowy bike pewnie na interbike.
http://bansheebikes.blogspot.com/2009/0 ... -mkii.html
Gotowy bike pewnie na interbike.
owczar w mk1 byly 2 ustawienia 215 i 180. Wiekszosc ludzi jezdziła w trybie 215, a pod 180 przełozenie było na tyle małe, ze wiekszosc damperów nie radziła sobie z nim i trzebaby je dodatkowo tunowac pod rame (a i tak przez tarcie przy tak małym przelozeniu mogloby być gorzej niz lepiej) co zwiekszyłoby koszt ramy. Do tego teraz support jest nizej bo w ustawieniu 215 było 14.1'' nad ziemia. Suport poszedł koło 1cm w dół przy skróceniu skoku o podobną ilosc wiec efektywnie w sagu support jest teraz nizej.
A co do samego haczenia o ziemie to mało który producent o tym mysli bo po prostu trzeba sie nauczyc nie haczyc. Spec, nowy dhr, Yeti 303R (w jednym z ustawien), Commencal (w jednym z ustawien), Evil czy nicolai maja supporty na podobnych wysokosciach wiec to raczej staje sie branzowy standard.
A co do samego haczenia o ziemie to mało który producent o tym mysli bo po prostu trzeba sie nauczyc nie haczyc. Spec, nowy dhr, Yeti 303R (w jednym z ustawien), Commencal (w jednym z ustawien), Evil czy nicolai maja supporty na podobnych wysokosciach wiec to raczej staje sie branzowy standard.
http://bansheebikes.blogspot.com/2009/1 ... pdate.html
Przerzucili sie na odkuwki
Dobrze to na wytrzymalosc wplynie. Calosc z alu 7005. Wagowo jednak im troche uroslo po zmianach, 4kg to przecietny wynik.
Surowa rama prezentuje sie swietnie.
PS: Na filmiku muzyczka i odglosy fabryki przypomnialy mi starcrafta
Przerzucili sie na odkuwki

Surowa rama prezentuje sie swietnie.
PS: Na filmiku muzyczka i odglosy fabryki przypomnialy mi starcrafta

GBN CREW
http://www.pinkbike.com/u/czlenson/
http://www.pinkbike.com/u/czlenson/
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
ArthurGreen noo i tak masz radicala a ta zwloka nie jest duza bo w sumie wiadomo bylo od bardzo dawna ze powstaje co moze potwierdzic spaced, wyeliminowali duzo rzeczy, lozyska inne to chyba sie liczy
Jak dla mnie najlepsza ramka jaka bedzie dostepna na rynku
Przy tym systemie bije wiele ram na pysk ^^


Karpiel i Duncon to moje zycie
ArthurGreen formalnie maja 6 miechów obsuwy. Po prostu bardzo wczesnie proto zaprezentowali. W sumie tyle to branzowy standard z nowymi ramami 
Z tego co lookalem na zmiany to sporo poprawiono in plus wiec zwłoka miala sens. A te 4kg to LKa, Mki pewnie lekko ponizej ale wagowo to i tak spoko. Ciekawy jestem ten domniemanej płynnosci w pracy ramy bez dampera i jak to na jazde wpłynie.

Z tego co lookalem na zmiany to sporo poprawiono in plus wiec zwłoka miala sens. A te 4kg to LKa, Mki pewnie lekko ponizej ale wagowo to i tak spoko. Ciekawy jestem ten domniemanej płynnosci w pracy ramy bez dampera i jak to na jazde wpłynie.
-
- Posty: 1952
- Rejestracja: 04.10.2006 21:33:47
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Monx bujanie nie zalezy od ilosci skoku tylko od zaprojektowania krzywych. Pogadaj z dowolnym testerem proto banshee, a powie ci ze legend nie buja wcale (NIE byli sponsorowani - 3/4 z nich zaplacila za prawo do testow sprzetu). Do tego jest trudno zrobic zawieszenie, ktore ładnie pracuje w 2 skokach.
btw. v10 ma 250skoku i jakos z pedalowaniem sobie radziło w canberrze
btw. v10 ma 250skoku i jakos z pedalowaniem sobie radziło w canberrze

Coraz bardziej mi się ta rama zaczyna podobać ... Jestem ciekaw jakby sobie poradziła z air shockiem i wagowo jak to będzie stało w M . Cena pewnie zabije ale kto wie .... może kiedyś
W sumie jeśli zawieszenie pozwoli się swobodnie poodrywać to chętnie bym coś takiego przytulił, bo akuratnie z niskim prześwitem to ja już na codzień latam i owszem - czasem się przyhaczy człowiek o coś, ale to kwestia przywyczajenia.. a ile plusów !

WWW.WFSPORT.PL
http://tiny.pl/bcjf - rowery na 2009...
http://tiny.pl/bcjf - rowery na 2009...
sudi zawsze mozesz do nich zmailowac co o tym sadza chociaz projektowane bylo to stricte pod sprezyny. Z rc4, ccdb i elka podobno chodzi super, mk1 bardzo dobrze tez z bosem chodziło. Jak inne dampery to nie wiem. Waga mki mk1 to bylo ~3900-3950g a mk2 wazy prawie tyle samo.
A cena jest juz ustalona i ciesze sie, ze zamowilem na preorderze bo teraz podbili cene do niemiłych poziomów. US - 2999$, UK 1999 funtów.
A cena jest juz ustalona i ciesze sie, ze zamowilem na preorderze bo teraz podbili cene do niemiłych poziomów. US - 2999$, UK 1999 funtów.
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości