[RemekOO] - Dartmoor Phantom 4X + RS Reba

RemekOO
Posty: 50
Rejestracja: 08.01.2009 19:41:47
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

[RemekOO] - Dartmoor Phantom 4X + RS Reba

Post autor: RemekOO »

Rama: Dartmoor Phantom 14' (prototyp)
Amortyzator: Rock Shock Reba Race

Hamulce: Hayes Gram
Tarcze: Dartmoor Nano 160mm

Obręcze: Accent Generation XC
Piasta przód: Dartmoor V-Two, 36 otw
Piasta tył: Dartmoot V-Two, 36 otw
Szprychy: Dartmoor Spokes - czarne
Dętki: Panaracer R-Air
Opony: (normal) Maxxis Advantage 2,1 kevlar
(twardo) Panaracer Speed Blaster Race Lite, 1,95, kevlar
(błoto) Panaracer Trial Raker, 1,95, kevlar

Stery: zintegrowane Accent Airplane
Mostek: Dartmoor Funky, 25,4
Kierownica: Dartmoor Scand 1,5, 710
Gripy: ODI
Podkładki: Accent Carbon
Suport: Accent BB-90 PRO
Sztyca: Dartmoor - prototyp
Siodełko: San Marco - SKN, tytan
Korba: Dartmoor Vertical, 170
Napinacz: Dartmoor Tracko Lite - prototyp
Zębatka przód: Dartmoor Hornet 36t
Kaseta: Shimano SLX 28-11
Łańcuch: Dartmoor Squadro 9
Manetka tył: Shimano XTR
Przerzutka tył: Shimano XT
pedały: Shimano DX

Modyfikacje na 2010: praktycznie wszystko:) ale to dopiero marzec-kwiecień
W razie pytań co do sprzętu proszę pisać..

waga roweru: 10,9 kg
Załączniki
P1130793 [800x600].JPG
P1130793 [800x600].JPG (117 KiB) Przejrzano 3499 razy
P1130792 [800x600].JPG
P1130792 [800x600].JPG (124.88 KiB) Przejrzano 3599 razy
bodzio2k
Posty: 1507
Rejestracja: 22.06.2004 15:58:24
Lokalizacja: Cracovia, Lesser Poland
Kontakt:

Post autor: bodzio2k »

Taki mistrz na takim złomie jeździ... :D
No Pain No Game
[url=http://theoldpricks.com/]The Old Pricks Racing Team[/url]
war23
Posty: 1151
Rejestracja: 01.12.2007 18:14:11
Lokalizacja: krk
Kontakt:

Post autor: war23 »

bodzio2k hahaha :)

Rower mi sie pieknie pdoba, moze zmiana amorka??
Korba ?
Karpiel i Duncon to moje zycie
RemekOO
Posty: 50
Rejestracja: 08.01.2009 19:41:47
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: RemekOO »

war23 pisze:Rower mi sie pieknie pdoba, moze zmiana amorka??
Korba ?
Elo

No amor jest super do 4X i zabawy. Zresztą prawie cała czołówka PL w 4X jezdzi na rebie i jest zadowolona. Miałem tu FOXa 32f100RLC i wg mnie działał podobnie do reby. a co do korby to nie narzekam - lekka i wytrzymała - pod moją jazdę i moje umiejętności dopasowana:)
snizy
Posty: 1045
Rejestracja: 12.04.2007 06:54:24
Lokalizacja: Bojszowy
Kontakt:

Post autor: snizy »

RemekOO rewelacyjny rower 4X i 10 (kg) z przodu - rewelacyjnie, nic więcej nie trzeba, osobiście zamontował bym jedynie szczuplejsze SPD - tutaj polecam 540-stki
war23 pisze:moze zmiana amorka??
chyba Cię pogrzało... pół czołówki PŚ na nim śmiga, a Ty chcesz go zmieniać??

sam mam Rebe... golenie 32 (jak w Boxxerze 08,super sztywna, najlepsza praca jaka jest - osobiście uważam, że dużo lepsza od każdego FOX-a)
war23
Posty: 1151
Rejestracja: 01.12.2007 18:14:11
Lokalizacja: krk
Kontakt:

Post autor: war23 »

RemekOO pisze:Elo

No amor jest super do 4X i zabawy. Zresztą prawie cała czołówka PL w 4X jezdzi na rebie i jest zadowolona. Miałem tu FOXa 32f100RLC i wg mnie działał podobnie do reby. a co do korby to nie narzekam - lekka i wytrzymała - pod moją jazdę i moje umiejętności dopasowana:)
Reba fakt idealna, ale moze nie ta wersja, jakies solo air by sie przydalo
Korbe mam taka sama, i strasznie wlasnie do niczego jest, zlapala luzy momentalnie, teraz mimo ze sie trzyma to chodzi na boki dosc mocno

Widze ze wszystko z drta?:) JAkies dobre dojsca tak jak ja mialem :)
Karpiel i Duncon to moje zycie
snizy
Posty: 1045
Rejestracja: 12.04.2007 06:54:24
Lokalizacja: Bojszowy
Kontakt:

Post autor: snizy »

war23 pisze:Reba fakt idealna, ale moze nie ta wersja, jakies solo air by sie przydalo
co?? chcesz zmienić amora dual air na solo... masakra, bez pytań... może niech DURO od razu wrzuci;)

widziałeś kiedyś Rebe solo air... jeśli tak to radzę iść z nią do serwisu:)
Recon jest soloair... droższa wersja to dual air i nazywa się ... -> REBA

dual air to najmądrzejszy system, jakby w większym skoku bez problemów technicznych szło zaimportować technologie to Boxxy już dawno by już takie były... zresztą co jakiś czas śmiagaja takie prototypy WC
brooce
Posty: 1714
Rejestracja: 06.12.2007 20:08:11
Kontakt:

Post autor: brooce »

Wow, LEKKI! Gdy spojrzałem na wagę, szczęka mi opadła...

A co powiesz o ramie? Będzie wytrzymalsza od creepera, czy również w stronę ultra-lightu i PRO ściganek? :)

war23, no tak, mądre to by było :P Porównując solo air (argyle) i dual air (reba) - bez porównania... :) solo-air nie dostroisz tak idealnie pod siebie jak dual-aira
http://brooce.pinkbike.com
RemekOO
Posty: 50
Rejestracja: 08.01.2009 19:41:47
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: RemekOO »

war23 pisze:Korbe mam taka sama, i strasznie wlasnie do niczego jest, zlapala luzy momentalnie, teraz mimo ze sie trzyma to chodzi na boki dosc mocno

Widze ze wszystko z drta?Smile JAkies dobre dojsca tak jak ja mialem Smile
Ja na Verticalu już chyba 3 sezon śmigam i nigdy nie miałem z nią problemu - radzę smarować dobrze i dokręcać śruby. A co do wszystkich komponentów Dartmoora w moim rowerze - to tak jak Ty miałem dobre dojścia w Darcie :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
RemekOO
Posty: 50
Rejestracja: 08.01.2009 19:41:47
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: RemekOO »

brooce pisze:A co powiesz o ramie? Będzie wytrzymalsza od creepera, czy również w stronę ultra-lightu i PRO ściganek?

Siema Brooce
Rama jest projektowana. Waga będzie zbliżona do Creepera, ale będzie mocniejsza, a co najważniejsze będą inne kąty ( zdecydowanie lepsze do racingu). Jak widzisz - zrezygnowano z hydroformu i rurki mają okrągły kształ, co ładnie się komponuje. Co do grubości ścianek to nie będą mega cieniowane, a waga będzie niska.
war23
Posty: 1151
Rejestracja: 01.12.2007 18:14:11
Lokalizacja: krk
Kontakt:

Post autor: war23 »

snizy tiaa mialem oba takie systemy ii wiem co to jest, na solo nie narzekałem, dual air tez ladnie chodzil ale w prostocie wykonania i wadze solo lepsze :) nie ucz mnie co to czego :) pozatym sorki ale czy w 4x potrzeba ci pracy niesamowitej :) no moze do pewnego stopnia tak ale to nie jest Dh :)

RemekOO pisze:Ja na Verticalu już chyba 3 sezon śmigam i nigdy nie miałem z nią problemu - radzę smarować dobrze i dokręcać śruby. A co do wszystkich komponentów Dartmoora w moim rowerze - to tak jak Ty miałem dobre dojścia w Darcie Mr. Green
Mr. Green Mr. Green Mr. Green
Wlasnei mi korba strasznie wymiekla, mam ja od 3 miesiecy i chyba na gwarancje pojdzie , wymienie ja na cos innego :) wejscia mamy pewno podobne i po takich samych cenach :) tylkoze ty masz ta piekna ramke :O Ja tez chce taka :)
Karpiel i Duncon to moje zycie
artek700
Posty: 392
Rejestracja: 18.07.2005 18:48:06
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: artek700 »

war23 napisał: wejscia mamy pewno podobne i po takich samych cenach
hahahah :D z pewnością :D

bardzo ładny ten rower i świetna waga. Jak się sprawują te obręcze?
Nie myślałeś nad niższą kierownicą?
http://chr.rybnik.pl
;o
Posty: 704
Rejestracja: 26.06.2006 10:47:05
Kontakt:

Post autor: ;o »

war23- hahaha, czlowieku, nie osmieszaj sie, ja Cie prosze! Takie bzdury, jakie Ty na tym forum wypisujesz, to chyba Ci mama musi podpowiadac...

A rower oczywsicie pierwsza klasa;) Mega fajnie zlozony no i ta waga;o
snizy
Posty: 1045
Rejestracja: 12.04.2007 06:54:24
Lokalizacja: Bojszowy
Kontakt:

Post autor: snizy »

war23 bez urazy ale Ty się słabo znasz...
war23 pisze:Reba fakt idealna, ale moze nie ta wersja, jakies solo air by sie przydalo
w poprzednim poście pisałeś o Rebie solo air (nigdy takiej nie było !!)

teraz piszesz
war23 pisze:ale w prostocie wykonania i wadze solo lepsze Smile
solo air i dual air i są tak samo bezobsługowe (podobnie wykonane), pracę i możliwości dostrojenia dzieli je kosmos, tłumiki solo air nawet w racingowych nastawionych na super niską wagę SID-ach wyrzucili... wybrali dual air

http://www.harfa-harryson.com.pl/fnc/go ... d=85&pos=1

Zresztą pomyśl, jakby tak było i Twoje "rewolucyjne pomysły" były by dobre to czemu całą czołówka śmiga na Rebie a nie na Reconie.
Chodzą ploty o boksie WC 2012 z dual air w masowej produkcji...

zrozum w swoim poście chcesz obalić wiedzę setek zawodników... czasami warto zamilczeć lub przyznać do błędu - szczególnie jeśli jest on oczywisty
war23
Posty: 1151
Rejestracja: 01.12.2007 18:14:11
Lokalizacja: krk
Kontakt:

Post autor: war23 »

snizy człowieku niewiedza nie jest czymś wykluczajacym z rozmowy, mówię co wiem, nie sądzę że mam racje ;/ miałem pika dual air i wiem jak to pracuje, fakt z jaka precyzja da sie ustawić jest oczywisty, chociaż w MOIM zdaniu solo jest bardziej sensowne, nie jest to próbą obalenia jakieś ZASADY 4x owcow tylko taka skromna sugestia, nie jest to temat żeby rozwijać dalej wątek zaczety, jeżeli chcecie z kimś o tym porozmawiać, wyżalić się to zapraszam do działu sprzęt bądź do mega grawitacyjnego forum bike action ;) ;o to ty się ośmieszasz reagując na to tak dziecinnie ;) szczególnie jazdą po rodzicach pokazałeś poziom inteligencji którego pozazdrościła by niejedną osoba z podstawówki ;)
Karpiel i Duncon to moje zycie
GgG
moderator
Posty: 5213
Rejestracja: 27.12.2008 22:45:46
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GgG »

RemekOO napisałeś, że napinacz to prototypowe tracko. To jest to tracko które ma być wprowadzone na 2010 rok? Jeśli tak to jak się sprawuje napinacz, były z nim jakieś problemy? Może znasz też i możesz podać realną wagę napinacza?
Jeśli masz jakiś wpływ na to co masz w rowerze to fajnie było by tu zamontować korbę slx'a, ładniej by wyglądało no i troszkę wagi by zeszło.

war23 ""wejścia mamy pewno podobne i po takich samych cenach"" Podejrzewam, że Remek ma troszkę lepsze, albo miał dobre podkoszulki :)
war23
Posty: 1151
Rejestracja: 01.12.2007 18:14:11
Lokalizacja: krk
Kontakt:

Post autor: war23 »

GgG nie są to pewno aż tak dobre ale zapewnił ze bardzo duży rabat mam ;)

Właśnie miałem pytać jak ten napinacz sie sprawuje??
Karpiel i Duncon to moje zycie
SeraaX
moderator
Posty: 3578
Rejestracja: 22.11.2005 10:56:48
Kontakt:

Post autor: SeraaX »

war23 lol. Masz duży rabat... autor tematu w sumie nie ma rabatu :] hehe

Ten napinacz rzeczywiście ciekawy, bo inny niż tacko 2010, a zarazem widać że odchudzony. Tak bym chętniej widział nowy model 2010, bo wg mnie to znacznie lepsza opcja niż kółko jakie dali, które (chyba) pochodzi ze starego slidera (i jeśli tak to ma szeroką szczelinę prowadzenia łańcucha i bez odpowiedniego ustawienia łańcuch bardzo lubi spadać od tyłu)

Bardzo podoba mi się też sztyca. RemekOO będzie można się jej spodziewać w 30.0, 30.9 ?
RemekOO
Posty: 50
Rejestracja: 08.01.2009 19:41:47
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: RemekOO »

GgG pisze:To jest to tracko które ma być wprowadzone na 2010 rok? Jeśli tak to jak się sprawuje napinacz, były z nim jakieś problemy? Może znasz też i możesz podać realną wagę napinacza?
SeraaX pisze:Ten napinacz rzeczywiście ciekawy, bo inny niż tacko 2010, a zarazem widać że odchudzony. Tak bym chętniej widział nowy model 2010, bo wg mnie to znacznie lepsza opcja niż kółko jakie dali, które (chyba) pochodzi ze starego slidera (i jeśli tak to ma szeroką szczelinę prowadzenia łańcucha i bez odpowiedniego ustawienia łańcuch bardzo lubi spadać od tyłu)
Nowa wersja napinacza Tracko - to Tracko Lite - odchudzony napinacz - co prawda ten mój jest pomieszany z dotychczasowym modelem Tracko, ale są plany nad dolną rolką, a może nad czymś ciekawszym - zobaczycie -spodoba się :D Tracko rzeczywiście trzeba było wyregulować dokładnie, aby łańcuch nie spadł - mi się to jeszcze nie zdarzyło - sprawdzam rower po każdej jeździe :)

SeraaX pisze:Bardzo podoba mi się też sztyca. RemekOO będzie można się jej spodziewać w 30.0, 30.9 ?
Co do sztycy to są plany na 2011, ale zobaczymy jak z długością (czy 400mm bedzie ok???), i raczej rozmiary sztycy będę kompatybilne tylko z rozmiarami ram Dartmoora.
war23 pisze:tylkoze ty masz ta piekna ramke :O Ja tez chce taka Smile
Rama jeżeli wejdzie do produkcji to nie w tym roku..ale jest piękna i super się śmiga :lol:
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości