[RemekOO] - Dartmoor Phantom 4X + RS Reba
[RemekOO] - Dartmoor Phantom 4X + RS Reba
Rama: Dartmoor Phantom 14' (prototyp)
Amortyzator: Rock Shock Reba Race
Hamulce: Hayes Gram
Tarcze: Dartmoor Nano 160mm
Obręcze: Accent Generation XC
Piasta przód: Dartmoor V-Two, 36 otw
Piasta tył: Dartmoot V-Two, 36 otw
Szprychy: Dartmoor Spokes - czarne
Dętki: Panaracer R-Air
Opony: (normal) Maxxis Advantage 2,1 kevlar
(twardo) Panaracer Speed Blaster Race Lite, 1,95, kevlar
(błoto) Panaracer Trial Raker, 1,95, kevlar
Stery: zintegrowane Accent Airplane
Mostek: Dartmoor Funky, 25,4
Kierownica: Dartmoor Scand 1,5, 710
Gripy: ODI
Podkładki: Accent Carbon
Suport: Accent BB-90 PRO
Sztyca: Dartmoor - prototyp
Siodełko: San Marco - SKN, tytan
Korba: Dartmoor Vertical, 170
Napinacz: Dartmoor Tracko Lite - prototyp
Zębatka przód: Dartmoor Hornet 36t
Kaseta: Shimano SLX 28-11
Łańcuch: Dartmoor Squadro 9
Manetka tył: Shimano XTR
Przerzutka tył: Shimano XT
pedały: Shimano DX
Modyfikacje na 2010: praktycznie wszystko:) ale to dopiero marzec-kwiecień
W razie pytań co do sprzętu proszę pisać..
waga roweru: 10,9 kg
Amortyzator: Rock Shock Reba Race
Hamulce: Hayes Gram
Tarcze: Dartmoor Nano 160mm
Obręcze: Accent Generation XC
Piasta przód: Dartmoor V-Two, 36 otw
Piasta tył: Dartmoot V-Two, 36 otw
Szprychy: Dartmoor Spokes - czarne
Dętki: Panaracer R-Air
Opony: (normal) Maxxis Advantage 2,1 kevlar
(twardo) Panaracer Speed Blaster Race Lite, 1,95, kevlar
(błoto) Panaracer Trial Raker, 1,95, kevlar
Stery: zintegrowane Accent Airplane
Mostek: Dartmoor Funky, 25,4
Kierownica: Dartmoor Scand 1,5, 710
Gripy: ODI
Podkładki: Accent Carbon
Suport: Accent BB-90 PRO
Sztyca: Dartmoor - prototyp
Siodełko: San Marco - SKN, tytan
Korba: Dartmoor Vertical, 170
Napinacz: Dartmoor Tracko Lite - prototyp
Zębatka przód: Dartmoor Hornet 36t
Kaseta: Shimano SLX 28-11
Łańcuch: Dartmoor Squadro 9
Manetka tył: Shimano XTR
Przerzutka tył: Shimano XT
pedały: Shimano DX
Modyfikacje na 2010: praktycznie wszystko:) ale to dopiero marzec-kwiecień
W razie pytań co do sprzętu proszę pisać..
waga roweru: 10,9 kg
- Załączniki
-
- P1130793 [800x600].JPG (117 KiB) Przejrzano 3491 razy
-
- P1130792 [800x600].JPG (124.88 KiB) Przejrzano 3591 razy
Elowar23 pisze:Rower mi sie pieknie pdoba, moze zmiana amorka??
Korba ?
No amor jest super do 4X i zabawy. Zresztą prawie cała czołówka PL w 4X jezdzi na rebie i jest zadowolona. Miałem tu FOXa 32f100RLC i wg mnie działał podobnie do reby. a co do korby to nie narzekam - lekka i wytrzymała - pod moją jazdę i moje umiejętności dopasowana:)
RemekOO rewelacyjny rower 4X i 10 (kg) z przodu - rewelacyjnie, nic więcej nie trzeba, osobiście zamontował bym jedynie szczuplejsze SPD - tutaj polecam 540-stki
sam mam Rebe... golenie 32 (jak w Boxxerze 08,super sztywna, najlepsza praca jaka jest - osobiście uważam, że dużo lepsza od każdego FOX-a)
chyba Cię pogrzało... pół czołówki PŚ na nim śmiga, a Ty chcesz go zmieniać??war23 pisze:moze zmiana amorka??
sam mam Rebe... golenie 32 (jak w Boxxerze 08,super sztywna, najlepsza praca jaka jest - osobiście uważam, że dużo lepsza od każdego FOX-a)
Reba fakt idealna, ale moze nie ta wersja, jakies solo air by sie przydaloRemekOO pisze:Elo
No amor jest super do 4X i zabawy. Zresztą prawie cała czołówka PL w 4X jezdzi na rebie i jest zadowolona. Miałem tu FOXa 32f100RLC i wg mnie działał podobnie do reby. a co do korby to nie narzekam - lekka i wytrzymała - pod moją jazdę i moje umiejętności dopasowana:)
Korbe mam taka sama, i strasznie wlasnie do niczego jest, zlapala luzy momentalnie, teraz mimo ze sie trzyma to chodzi na boki dosc mocno
Widze ze wszystko z drta?:) JAkies dobre dojsca tak jak ja mialem

Karpiel i Duncon to moje zycie
co?? chcesz zmienić amora dual air na solo... masakra, bez pytań... może niech DURO od razu wrzuci;)war23 pisze:Reba fakt idealna, ale moze nie ta wersja, jakies solo air by sie przydalo
widziałeś kiedyś Rebe solo air... jeśli tak to radzę iść z nią do serwisu:)
Recon jest soloair... droższa wersja to dual air i nazywa się ... -> REBA
dual air to najmądrzejszy system, jakby w większym skoku bez problemów technicznych szło zaimportować technologie to Boxxy już dawno by już takie były... zresztą co jakiś czas śmiagaja takie prototypy WC
Wow, LEKKI! Gdy spojrzałem na wagę, szczęka mi opadła...
A co powiesz o ramie? Będzie wytrzymalsza od creepera, czy również w stronę ultra-lightu i PRO ściganek?
war23, no tak, mądre to by było :P Porównując solo air (argyle) i dual air (reba) - bez porównania...
solo-air nie dostroisz tak idealnie pod siebie jak dual-aira
A co powiesz o ramie? Będzie wytrzymalsza od creepera, czy również w stronę ultra-lightu i PRO ściganek?

war23, no tak, mądre to by było :P Porównując solo air (argyle) i dual air (reba) - bez porównania...

http://brooce.pinkbike.com
Ja na Verticalu już chyba 3 sezon śmigam i nigdy nie miałem z nią problemu - radzę smarować dobrze i dokręcać śruby. A co do wszystkich komponentów Dartmoora w moim rowerze - to tak jak Ty miałem dobre dojścia w Darciewar23 pisze:Korbe mam taka sama, i strasznie wlasnie do niczego jest, zlapala luzy momentalnie, teraz mimo ze sie trzyma to chodzi na boki dosc mocno
Widze ze wszystko z drta?Smile JAkies dobre dojsca tak jak ja mialem Smile




brooce pisze:A co powiesz o ramie? Będzie wytrzymalsza od creepera, czy również w stronę ultra-lightu i PRO ściganek?
Siema Brooce
Rama jest projektowana. Waga będzie zbliżona do Creepera, ale będzie mocniejsza, a co najważniejsze będą inne kąty ( zdecydowanie lepsze do racingu). Jak widzisz - zrezygnowano z hydroformu i rurki mają okrągły kształ, co ładnie się komponuje. Co do grubości ścianek to nie będą mega cieniowane, a waga będzie niska.
snizy tiaa mialem oba takie systemy ii wiem co to jest, na solo nie narzekałem, dual air tez ladnie chodzil ale w prostocie wykonania i wadze solo lepsze
nie ucz mnie co to czego
pozatym sorki ale czy w 4x potrzeba ci pracy niesamowitej
no moze do pewnego stopnia tak ale to nie jest Dh 
wejscia mamy pewno podobne i po takich samych cenach
tylkoze ty masz ta piekna ramke :O Ja tez chce taka 




Wlasnei mi korba strasznie wymiekla, mam ja od 3 miesiecy i chyba na gwarancje pojdzie , wymienie ja na cos innegoRemekOO pisze:Ja na Verticalu już chyba 3 sezon śmigam i nigdy nie miałem z nią problemu - radzę smarować dobrze i dokręcać śruby. A co do wszystkich komponentów Dartmoora w moim rowerze - to tak jak Ty miałem dobre dojścia w Darcie Mr. Green
Mr. Green Mr. Green Mr. Green



Karpiel i Duncon to moje zycie
war23 bez urazy ale Ty się słabo znasz...
teraz piszesz
http://www.harfa-harryson.com.pl/fnc/go ... d=85&pos=1
Zresztą pomyśl, jakby tak było i Twoje "rewolucyjne pomysły" były by dobre to czemu całą czołówka śmiga na Rebie a nie na Reconie.
Chodzą ploty o boksie WC 2012 z dual air w masowej produkcji...
zrozum w swoim poście chcesz obalić wiedzę setek zawodników... czasami warto zamilczeć lub przyznać do błędu - szczególnie jeśli jest on oczywisty
w poprzednim poście pisałeś o Rebie solo air (nigdy takiej nie było !!)war23 pisze:Reba fakt idealna, ale moze nie ta wersja, jakies solo air by sie przydalo
teraz piszesz
solo air i dual air i są tak samo bezobsługowe (podobnie wykonane), pracę i możliwości dostrojenia dzieli je kosmos, tłumiki solo air nawet w racingowych nastawionych na super niską wagę SID-ach wyrzucili... wybrali dual airwar23 pisze:ale w prostocie wykonania i wadze solo lepsze Smile
http://www.harfa-harryson.com.pl/fnc/go ... d=85&pos=1
Zresztą pomyśl, jakby tak było i Twoje "rewolucyjne pomysły" były by dobre to czemu całą czołówka śmiga na Rebie a nie na Reconie.
Chodzą ploty o boksie WC 2012 z dual air w masowej produkcji...
zrozum w swoim poście chcesz obalić wiedzę setek zawodników... czasami warto zamilczeć lub przyznać do błędu - szczególnie jeśli jest on oczywisty
snizy człowieku niewiedza nie jest czymś wykluczajacym z rozmowy, mówię co wiem, nie sądzę że mam racje ;/ miałem pika dual air i wiem jak to pracuje, fakt z jaka precyzja da sie ustawić jest oczywisty, chociaż w MOIM zdaniu solo jest bardziej sensowne, nie jest to próbą obalenia jakieś ZASADY 4x owcow tylko taka skromna sugestia, nie jest to temat żeby rozwijać dalej wątek zaczety, jeżeli chcecie z kimś o tym porozmawiać, wyżalić się to zapraszam do działu sprzęt bądź do mega grawitacyjnego forum bike action
;o to ty się ośmieszasz reagując na to tak dziecinnie
szczególnie jazdą po rodzicach pokazałeś poziom inteligencji którego pozazdrościła by niejedną osoba z podstawówki 



Karpiel i Duncon to moje zycie
RemekOO napisałeś, że napinacz to prototypowe tracko. To jest to tracko które ma być wprowadzone na 2010 rok? Jeśli tak to jak się sprawuje napinacz, były z nim jakieś problemy? Może znasz też i możesz podać realną wagę napinacza?
Jeśli masz jakiś wpływ na to co masz w rowerze to fajnie było by tu zamontować korbę slx'a, ładniej by wyglądało no i troszkę wagi by zeszło.
war23 ""wejścia mamy pewno podobne i po takich samych cenach"" Podejrzewam, że Remek ma troszkę lepsze, albo miał dobre podkoszulki
Jeśli masz jakiś wpływ na to co masz w rowerze to fajnie było by tu zamontować korbę slx'a, ładniej by wyglądało no i troszkę wagi by zeszło.
war23 ""wejścia mamy pewno podobne i po takich samych cenach"" Podejrzewam, że Remek ma troszkę lepsze, albo miał dobre podkoszulki

war23 lol. Masz duży rabat... autor tematu w sumie nie ma rabatu :] hehe
Ten napinacz rzeczywiście ciekawy, bo inny niż tacko 2010, a zarazem widać że odchudzony. Tak bym chętniej widział nowy model 2010, bo wg mnie to znacznie lepsza opcja niż kółko jakie dali, które (chyba) pochodzi ze starego slidera (i jeśli tak to ma szeroką szczelinę prowadzenia łańcucha i bez odpowiedniego ustawienia łańcuch bardzo lubi spadać od tyłu)
Bardzo podoba mi się też sztyca. RemekOO będzie można się jej spodziewać w 30.0, 30.9 ?
Ten napinacz rzeczywiście ciekawy, bo inny niż tacko 2010, a zarazem widać że odchudzony. Tak bym chętniej widział nowy model 2010, bo wg mnie to znacznie lepsza opcja niż kółko jakie dali, które (chyba) pochodzi ze starego slidera (i jeśli tak to ma szeroką szczelinę prowadzenia łańcucha i bez odpowiedniego ustawienia łańcuch bardzo lubi spadać od tyłu)
Bardzo podoba mi się też sztyca. RemekOO będzie można się jej spodziewać w 30.0, 30.9 ?
Rama jeżeli wejdzie do produkcji to nie w tym roku..ale jest piękna i super się śmigaGgG pisze:To jest to tracko które ma być wprowadzone na 2010 rok? Jeśli tak to jak się sprawuje napinacz, były z nim jakieś problemy? Może znasz też i możesz podać realną wagę napinacza?
Nowa wersja napinacza Tracko - to Tracko Lite - odchudzony napinacz - co prawda ten mój jest pomieszany z dotychczasowym modelem Tracko, ale są plany nad dolną rolką, a może nad czymś ciekawszym - zobaczycie -spodoba sięSeraaX pisze:Ten napinacz rzeczywiście ciekawy, bo inny niż tacko 2010, a zarazem widać że odchudzony. Tak bym chętniej widział nowy model 2010, bo wg mnie to znacznie lepsza opcja niż kółko jakie dali, które (chyba) pochodzi ze starego slidera (i jeśli tak to ma szeroką szczelinę prowadzenia łańcucha i bez odpowiedniego ustawienia łańcuch bardzo lubi spadać od tyłu)Tracko rzeczywiście trzeba było wyregulować dokładnie, aby łańcuch nie spadł - mi się to jeszcze nie zdarzyło - sprawdzam rower po każdej jeździe
![]()
Co do sztycy to są plany na 2011, ale zobaczymy jak z długością (czy 400mm bedzie ok???), i raczej rozmiary sztycy będę kompatybilne tylko z rozmiarami ram Dartmoora.SeraaX pisze:Bardzo podoba mi się też sztyca. RemekOO będzie można się jej spodziewać w 30.0, 30.9 ?
war23 pisze:tylkoze ty masz ta piekna ramke :O Ja tez chce taka Smile

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości