dhx 5.0 a 4.0

Mordar
Posty: 183
Rejestracja: 16.07.2009 20:34:18
Kontakt:

dhx 5.0 a 4.0

Post autor: Mordar »

Witam
czy bedzie znacząca roznica w jezdzie pomiedzy
dhx 5.0 216mm a dhx 4.0 200mm?
Wie ktos co to moze byc jesli spod pokretla w zbiorniczku czasem pojawia sie niewielka ilosc oleju???
dzieki za odpowiedz:)
addyi
Posty: 398
Rejestracja: 24.09.2008 09:55:18
Lokalizacja: Hannyssy
Kontakt:

Post autor: addyi »

Zależy co oczekujesz od dampera, czy chcesz tylko żeby był i się uginał, czy będziesz od niego coś wymagał ( idealnego dostrojenia, dobrej pracy, lepszego ustawienia pod teren) Jeśli to drugie to bierz piątala.
Mordar
Posty: 183
Rejestracja: 16.07.2009 20:34:18
Kontakt:

Post autor: Mordar »

a czy ta roznica w dlugosci w jakis sposob wplywa???
Banan725135650
Posty: 2379
Rejestracja: 17.07.2009 08:04:48
Lokalizacja: Węgierska Górka
Kontakt:

Post autor: Banan725135650 »

Do jakiej jazdy? Jaki masz budżet? Wiadomo DHX 5.0 jest lepszy od DHX 4.0. Posiada więcej regulacji. Model 4.0 nie posiada regulacji tłumienia dobicia.
Pharaun.ojP!!
Posty: 476
Rejestracja: 09.10.2007 14:59:18
Kontakt:

Post autor: Pharaun.ojP!! »

Nie Banan :P tłumienie ma każdy dhx, 4 nie ma bottom outa, którym regulujesz objętość komory, za czym idzie progresja lub liniowość dampera.
A jaką masz ramke i jaki w niej się mieści damper?
Mordar
Posty: 183
Rejestracja: 16.07.2009 20:34:18
Kontakt:

Post autor: Mordar »

mam kone staba i mam tą 4 ale czasem sie tak poprostu zastanawiam czy nie zmienic.
bedzie to mialo jakis sens?
a po drugie czasem spod tego pokretla w zbiorniczku pojawia sie niewielka ilosc oleju. Czy to uszczelka jest walnieta?
Banan725135650
Posty: 2379
Rejestracja: 17.07.2009 08:04:48
Lokalizacja: Węgierska Górka
Kontakt:

Post autor: Banan725135650 »

Tłumienie musi być w każdym :D bo co to za damper bez tłumienia?
Ja pisałem, że wersji 4.0 brakuje regulacji TŁUMIENIA DOBICIA, występuje tam tylko jako OEM-tak jest przynajmniej w modelach 2008 :D a wyższymi modelami DHX się narazie nie interesowałem :)
Pharaun.ojP!!
Posty: 476
Rejestracja: 09.10.2007 14:59:18
Kontakt:

Post autor: Pharaun.ojP!! »

ojj, jak ci puszcza olej z regulacji, to nie za dobrze. Osatnio jakos coraz częściej się to w damperach robi.
A co do zmiany, jak masz kase, okazje, to bierz ale jak mówie dochodzi Ci tylko regulacjia objętośći komory, czyli albo damper będzie bardziej liniowy(tak samo twardy na każdej części skoku) lub bardziej progresywny(w miarę ugięcia staje się coraz twardszy). Twój wybór. Ja bym raczej zostawił to co masz.

A sorry banan przeczytałem odbicia, sory za pomyłke :DD
Mordar
Posty: 183
Rejestracja: 16.07.2009 20:34:18
Kontakt:

Post autor: Mordar »

a wiesz moze czemu ten olej sie pojawia???tam jest jakas uszczelka?? jak oddam do serwisu to zrobią?
Banan725135650
Posty: 2379
Rejestracja: 17.07.2009 08:04:48
Lokalizacja: Węgierska Górka
Kontakt:

Post autor: Banan725135650 »

W profesjonalnym serwisie napewno to naprawią :) a może jak chcesz wprowadzić zmianę to na Manitou Revox ISX?
Pharaun.ojP!!
Posty: 476
Rejestracja: 09.10.2007 14:59:18
Kontakt:

Post autor: Pharaun.ojP!! »

Ale jak Ci życie miłę to podaruj sobie profesjonalny servis :D dzwonie do sklepu rowerowego w katowicach, pytam o zamiane uszczelek i nowy olej, a kolo do mnie 400, a ja do widzenia :D To samo zrobiłem u offroada za 120 zagadaj do niego, na pewno sie z nim dogadasz, na tym forum ma taki nick :D
Banan725135650
Posty: 2379
Rejestracja: 17.07.2009 08:04:48
Lokalizacja: Węgierska Górka
Kontakt:

Post autor: Banan725135650 »

Pharaun.ojP!! pisze:Ale jak Ci życie miłę to podaruj sobie profesjonalny servis
Co racja to racja :D ale zrobić-zrobią :D
Johnyk
Posty: 1960
Rejestracja: 14.10.2006 20:26:56
Kontakt:

Post autor: Johnyk »

Nie wiem czy do staba wchodzi 216, czy nie, ale skoro teraz masz 200mm, to chyba logiczne że jak wsadzisz damper o 1.6cm dłuższy to będziesz miał suport kilometr wyżej i główkę 20* bardziej do pionu. Jak już to na taką samą długość zmieniaj. Co do uszczelki, na pewno masz jakiegoś kumpla który ogarnia serwis damperow to Ci to zrobi, bo w pro serwisie będzie tak jak mówi Pharaun.ojP!! :x
Mordar
Posty: 183
Rejestracja: 16.07.2009 20:34:18
Kontakt:

Post autor: Mordar »

Tylko ze ja potrzebuje zrobic caly serwis razem z wymianą uszczelek.
a mial ktos do czynienia z serwisem TFT???oni biorą ok 140 funtow za serwis + tuning to sporo kasy.
Jak ktos mial do czynienia z tym serwisem to niech napisze.
Pharaun.ojP!!
Posty: 476
Rejestracja: 09.10.2007 14:59:18
Kontakt:

Post autor: Pharaun.ojP!! »

No w nieoficjalnych servisach(takich jak np. offroad) zapłacisz za full servis max 200 (uszczelki, olej, wyczyszczenie każdego zakamarka w damperze).
A w dhx tuning raczej jest zbędny bo foxy chodzą wyśmienicie bez tuningu.
Mordar
Posty: 183
Rejestracja: 16.07.2009 20:34:18
Kontakt:

Post autor: Mordar »

a ma ktos namiary na ten serwis???
Banan725135650
Posty: 2379
Rejestracja: 17.07.2009 08:04:48
Lokalizacja: Węgierska Górka
Kontakt:

Post autor: Banan725135650 »

pisz do offroad na priv jak napisał wcześniej:
Pharaun.ojP!! pisze:To samo zrobiłem u offroada za 120 zagadaj do niego, na pewno sie z nim dogadasz, na tym forum ma taki nick
Mordar
Posty: 183
Rejestracja: 16.07.2009 20:34:18
Kontakt:

Post autor: Mordar »

no wlasnie chcialem napisac ale w wyszukiwarce wyrzucilo ze taki uzytkownik nie istnieje...
miecio000027
Posty: 701
Rejestracja: 14.03.2008 19:41:21
Lokalizacja: Oberschlesien
Kontakt:

Post autor: miecio000027 »

off_road ! Prosze nie wprowadzać kolegi w błąd ;)
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości