Fox 36 Float 180mm ! Nareszcie !

Driver
Posty: 549
Rejestracja: 10.10.2005 19:08:46
Kontakt:

Post autor: Driver »

oczywiscie ze daje

a lefty to zadne porownanie bo ma calkowicie inna budowe
Pure Freeride
KaczorAC1
Posty: 803
Rejestracja: 15.06.2007 18:48:55
Lokalizacja: Ełk
Kontakt:

Post autor: KaczorAC1 »

Witam jednak będzie również i wersja Van...
http://www.pinkbike.com/product/Fox-Rac ... n-FIT-RLC/

http://www.pinkbike.com/product/Fox-Rac ... 180-Van-R/

Waga około 2700 , naprawdę nie jest źle jak na olej...
frango
Posty: 2162
Rejestracja: 21.04.2004 00:16:45
Lokalizacja: w-wa
Kontakt:

Post autor: frango »

Słyszałem/czytałem gdzieś ;) że nowe powłoka Kashima i nowy, smarujący, zielony olej redukują tarcie o 47% :O
Niemniej jednak, jakoś tak rachitycznie te 36-tki wyglądają... w szczególności w porównaniu z Totemem ;)
Też spodziewałem się goleni 38 lub 40mm.
pozdro

frango
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Schodek to tak jakbys użył czołgu jako przykład, ze koła samochodom sa nie potrzebne ;)

Sztywnosc boczna jak chcesz to 2 polke bierz bo to głownie ci ja daje ;)
Schodek
Posty: 3217
Rejestracja: 28.09.2005 08:16:56
Lokalizacja: Katmandu
Kontakt:

Post autor: Schodek »

Spaced postaw Totema i poprzedniego Boxxa obok i sprawdź nim napiszesz...bo mimo 2p to jak plastelina na boki lata...

booster jako łącznik będzie przenosił siły boczne...im większa średnica goleni tym większa sztywność widła...

Lefty nie ma boostera a jest sztywniejszy niż boxxer ;) więc jak to jest z tą sztywnością ??
http://www.gravitycamp.pl
Gorczański Park Rowerowy - Koninki- Gravity Park już ruszył !!
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Schodek tak i lefty wymaga specialnej piasty ;) a boxxer stary to jednak bardzo cienkie golenie. Nie wal ekstremalnymi przykladami.
Schodek
Posty: 3217
Rejestracja: 28.09.2005 08:16:56
Lokalizacja: Katmandu
Kontakt:

Post autor: Schodek »

...ej ale co ma Norbert :mrgreen: piasta do goleni ?? Mistrzu zdejmij koło/piastę i sprawdź sztywność boczna proszę...tylko nie pisz o grubości ścianek bo to nie jest temat rozmowy.

Czemu goleń Leftiego (40mm ) mimo że jedna i bez boostera jest sztywniejsza od boxxera który ma 2p i booster ?? To jest temat sporu kolego :mrgreen:


średnica rury ma znaczenie a nie poprzeczki łączące (boostery ) - one wręcz przenoszą siły na 2 goleń i mimo 4 pkt łączenia nadal 32mm goleń boxxa jest mało sztywna bocznie ..

problem znika w Totemie bo 40mm to inna liga w sztywności, możesz zrobić cieńsze ścianki ( zbić masę ) a sztywność wzrośnie mimo że masz tylko 3 pkt łączenia (piasta/booster/korona)

Pozdro i do zobaczenia na szczycie ;)
http://www.gravitycamp.pl
Gorczański Park Rowerowy - Koninki- Gravity Park już ruszył !!
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Schodek nie zauwazyles, ze tam jest specialna piasta i inne mocowanie do niej? To na sztywnosc nie wpływa? To duro triple na 9mm sztywne jest pewnie ;)
Driver
Posty: 549
Rejestracja: 10.10.2005 19:08:46
Kontakt:

Post autor: Driver »

jeszcze raz mowie nie porownuj Lefty'ego do normalnego amora, bo ma calkowicie inna budowe

Obrazek

do tego ma grubsza oske
Schodek pisze:średnica rury ma znaczenie a nie poprzeczki łączące (boostery )
znaczenie ma jedno i drugie
Pure Freeride
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 1 gość