Serwis 5th Element
nie do końca bo 5th element nie ma tego odpowietrznika na pływaku, co trochę komplikuje sprawę: http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic. ... x&start=19 tu masz temat o serwisie revoxa, 5th elementa robisz tak samo.
Ogólnie musisz wyjąć pływak z zborniczka wyrównawczego, jak będziesz już zalewać damper, nalewasz oleju tak żeby było go po brzegi w zbiorniczku i delikatnie tak żeby nie dostało się powietrze instalujesz pływak, wciskasz go na odpowiednią głębokość (zmierz ile było przed jego wyjęciem)- proponuję wcisnąć go jakieś 5 mm głębiej niż wyszło z pomiau, bo przy dokręcaniu tłoka pływak się podniesie. Na początku dokręcania tłoka, trzymaj pływak palcem, w pewnym momencie już nie będziesz mógł go utrzymac i będzie się podnosił. Ja osobiście jak wkładałem tłok to nakrętki nie zsuwałem do samego końca, a jedynie do tej dziurki na tłoczysku.
Zresztą w temacie o revoxie masz link do service guida 6-waya (to samo co 5th element) przejrzyj, poczytaj i komninuj.
Polecam też po całej operacji jak już złożysz dmaper i go napompujesz załozyć go do ramy bez sprężyny i zobaczyć czy się nie blokuje w skoku co mogło by oznaczać że pływak jest za wysoko.
Ogólnie musisz wyjąć pływak z zborniczka wyrównawczego, jak będziesz już zalewać damper, nalewasz oleju tak żeby było go po brzegi w zbiorniczku i delikatnie tak żeby nie dostało się powietrze instalujesz pływak, wciskasz go na odpowiednią głębokość (zmierz ile było przed jego wyjęciem)- proponuję wcisnąć go jakieś 5 mm głębiej niż wyszło z pomiau, bo przy dokręcaniu tłoka pływak się podniesie. Na początku dokręcania tłoka, trzymaj pływak palcem, w pewnym momencie już nie będziesz mógł go utrzymac i będzie się podnosił. Ja osobiście jak wkładałem tłok to nakrętki nie zsuwałem do samego końca, a jedynie do tej dziurki na tłoczysku.
Zresztą w temacie o revoxie masz link do service guida 6-waya (to samo co 5th element) przejrzyj, poczytaj i komninuj.
Polecam też po całej operacji jak już złożysz dmaper i go napompujesz załozyć go do ramy bez sprężyny i zobaczyć czy się nie blokuje w skoku co mogło by oznaczać że pływak jest za wysoko.
http://mawet.pinkbike.com/album/2010/
Mawet dzięki wielkie za odpowiedź, powiedz mi jeszcze tylko jak ten pływak wyciągnąć :P przed chwilą trochę kombinowałem i nic
Bottle http://www.santacruz-pl.com/?co=oferta&dz=5th&pdz=ustaw punkt 4.
Bottle http://www.santacruz-pl.com/?co=oferta&dz=5th&pdz=ustaw punkt 4.
możesz spróbować dmuchnąć (przykładając szczelnie usta do korpusu) w główny zbiorniczek (jak już nie będzie oleju)- smak oleju - bezcenny:P. Ja osobiście używałem do tego pompki do amora i przymocowanego do niej korka do baniaka od wina:P który idealnie uszczelniał się w korpusie. Możesz też spróbować wziąć starą dętkę, rozciąć ją przy zaworku, zaworek wkręcić do pompki a resztę dętki nałożyć na korpus. Kombinuj;]
http://mawet.pinkbike.com/album/2010/
-
- Posty: 2842
- Rejestracja: 13.09.2008 23:34:02
- Lokalizacja: Kraków/Ostrzeszów
- Kontakt:
może tak być, ale nie musi, jak już masz rozebrany damper to ja bym go przerobił ma shimy, tu masz opisane wszystko:
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic. ... ght=tuning
wiem że ktoś z forum dorabiał takie shimy za niedużą kwotę.
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic. ... ght=tuning
wiem że ktoś z forum dorabiał takie shimy za niedużą kwotę.
http://mawet.pinkbike.com/album/2010/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość