Ustawienia kompresji w RS Lyrik
-
- Posty: 272
- Rejestracja: 16.07.2008 23:53:30
- Kontakt:
Ustawienia kompresji w RS Lyrik
Witam.
Mam widelec RS Lyrik Coil w wersji U-turn z 2009 r tlumienie Mission Control
Probuje ustawic kompresje szybka i wolna. Podczas jazdy nie wyczuwam zadnej roznicy miedzy skrajnymi polozeniami pokretla.
Obawiam sie ze moze byc to wina tlumika.
nie czuje rozniczy przy hamowaniu - widelec nurkuje tak samo w skrajnych ustawieniach kompresji
Czy ktos z posiadacy tego widelca moze powiedziec czy roznica jest u niego wyczuwalna czy nie....
Floodgate jest na OFF ,a gdy go wlacze, blokuje amora (ok 10mm skoku tylko)
Co sie dzieje do Wuja Waclawa???
Mam widelec RS Lyrik Coil w wersji U-turn z 2009 r tlumienie Mission Control
Probuje ustawic kompresje szybka i wolna. Podczas jazdy nie wyczuwam zadnej roznicy miedzy skrajnymi polozeniami pokretla.
Obawiam sie ze moze byc to wina tlumika.
nie czuje rozniczy przy hamowaniu - widelec nurkuje tak samo w skrajnych ustawieniach kompresji
Czy ktos z posiadacy tego widelca moze powiedziec czy roznica jest u niego wyczuwalna czy nie....
Floodgate jest na OFF ,a gdy go wlacze, blokuje amora (ok 10mm skoku tylko)
Co sie dzieje do Wuja Waclawa???
-
- Posty: 665
- Rejestracja: 12.04.2009 11:38:24
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
-
- Posty: 665
- Rejestracja: 12.04.2009 11:38:24
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
-
- Posty: 272
- Rejestracja: 16.07.2008 23:53:30
- Kontakt:
witam mała pomhyłka to nie moj temat tylko tego pana ---> DH-luka i niech sie sam tlumaczy
a ja tylko spytam od siebie czy RS posiada grawe miedzynarodową i bedzie go mozna oddac do najblizszego autoryzowanego servisu czy Luka bedzie muysial go oddac do sklepu w ktorym go kupil ??
dzieki za pomoc
pzdr

a ja tylko spytam od siebie czy RS posiada grawe miedzynarodową i bedzie go mozna oddac do najblizszego autoryzowanego servisu czy Luka bedzie muysial go oddac do sklepu w ktorym go kupil ??
dzieki za pomoc
pzdr
no to mi sie stalo tylko zapomnialem hasla i kolega pisal za mnie.Hellraiser pisze:na 100% mało oleju, jak masz gware to odeślij, albo wymienią uszczelki w tłumiku albo nowy tłumik.
Jestem ciekawy czy poci się w okolicy pokrętła blokady floodgate, może syczy jak wyłączasz floodgate
jesli to na 100 za malo oleju to co do tego maja uszczelki albo wymiana tlumika?
Chyba ze mowisz o O-ringu na tlumiku powrotu. Ktory powstrzymuje olej przec przedostawaniem sie do goleni dolnych.
nic sie nie poci, nic nie syczy. rebound dziala.
slyszalem ze ustawienia floodgate maja wplyw na kompresje. jak wroce do domu to moze sprobuje pokrecic tym malym imbusem od floodgate'a i wtedy moze cos bedzie.
widelec byl kupiony nowy.
hmmm odkrecilem tego imbusa 2.5mm od floodgejta max w lewo - floodgate caly czas na OFF i jak wciskam widelec w dol - syczy.Hellraiser pisze:Jestem ciekawy czy poci się w okolicy pokrętła blokady floodgate, może syczy jak wyłączasz floodgate
jesli to poziom oleju jest za niski to czemu dziala floodgate? (zamyka mi skok gdy ustawiony na ON i maly imbus skrecony na maxa w prawo)
ten Lyrik to model z uturnem - nie wiem dokladnie jak to dziala ale czy obnizenie go do zalozmy 130mm podniesie poziom oleju i bedzie widac czy to damper jest zniszczony czy rzeczywisie byl za niski poziom? obczaje jak wroce do domu, choc wydaje mi sie ze nie.
Nie moge go rozebrac bo strace gware.
jedni mowia ze powinienem czuc wyrazna roznice juz siedzac na rowerze i naciskajac widelec a drudzy ze to ledwo wyczuwalne podczas jazdy i trzeba sie nauczyc to wyczuwac
-
- Posty: 665
- Rejestracja: 12.04.2009 11:38:24
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
no wlasnie nie kumam caly czas ale nic to , wysle na gware.
te 10mm skoku ktore mam po aktywacji floodgate to jest jak mam ja ustawiona na najtwardsza. jesli przekrece imbusa w lewo to mam wiecej skoku i blokada lapie nizej
chyba ze chodzi o to ze powinno nie byc zadnego skoku i te 10mm to za duzo i tyle oleju brakuje. no bo ja caly czas mysle o momencie kiedy zaczyna blokowac floodgejt jak o momencie w ktorym dol tlumika dotyka lustra oleju
te 10mm skoku ktore mam po aktywacji floodgate to jest jak mam ja ustawiona na najtwardsza. jesli przekrece imbusa w lewo to mam wiecej skoku i blokada lapie nizej
chyba ze chodzi o to ze powinno nie byc zadnego skoku i te 10mm to za duzo i tyle oleju brakuje. no bo ja caly czas mysle o momencie kiedy zaczyna blokowac floodgejt jak o momencie w ktorym dol tlumika dotyka lustra oleju
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości