Ustawienia kompresji w RS Lyrik

tsuful_zoo
Posty: 272
Rejestracja: 16.07.2008 23:53:30
Kontakt:

Ustawienia kompresji w RS Lyrik

Post autor: tsuful_zoo »

Witam.
Mam widelec RS Lyrik Coil w wersji U-turn z 2009 r tlumienie Mission Control

Probuje ustawic kompresje szybka i wolna. Podczas jazdy nie wyczuwam zadnej roznicy miedzy skrajnymi polozeniami pokretla.
Obawiam sie ze moze byc to wina tlumika.
nie czuje rozniczy przy hamowaniu - widelec nurkuje tak samo w skrajnych ustawieniach kompresji
Czy ktos z posiadacy tego widelca moze powiedziec czy roznica jest u niego wyczuwalna czy nie....
Floodgate jest na OFF ,a gdy go wlacze, blokuje amora (ok 10mm skoku tylko)

Co sie dzieje do Wuja Waclawa???
easy_rider_1
Posty: 665
Rejestracja: 12.04.2009 11:38:24
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: easy_rider_1 »

Za mało oleju
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

tsuful_zoo albo nie ma oleju albo coś ci sie poluzowało. Tak czy siak - albo oddajesz na serwis albo sam rozbierasz.
easy_rider_1
Posty: 665
Rejestracja: 12.04.2009 11:38:24
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: easy_rider_1 »

tsuful_zoo pisze:Floodgate jest na OFF ,a gdy go wlacze, blokuje amora (ok 10mm skoku tylko)
na 100% mało oleju, jak masz gware to odeślij, albo wymienią uszczelki w tłumiku albo nowy tłumik.

Jestem ciekawy czy poci się w okolicy pokrętła blokady floodgate, może syczy jak wyłączasz floodgate
tsuful_zoo
Posty: 272
Rejestracja: 16.07.2008 23:53:30
Kontakt:

Post autor: tsuful_zoo »

witam mała pomhyłka to nie moj temat tylko tego pana ---> DH-luka i niech sie sam tlumaczy :wink:

a ja tylko spytam od siebie czy RS posiada grawe miedzynarodową i bedzie go mozna oddac do najblizszego autoryzowanego servisu czy Luka bedzie muysial go oddac do sklepu w ktorym go kupil ??

dzieki za pomoc
pzdr
DH-luka
Posty: 415
Rejestracja: 05.09.2009 00:15:26
Kontakt:

Post autor: DH-luka »

Hellraiser pisze:na 100% mało oleju, jak masz gware to odeślij, albo wymienią uszczelki w tłumiku albo nowy tłumik.

Jestem ciekawy czy poci się w okolicy pokrętła blokady floodgate, może syczy jak wyłączasz floodgate
no to mi sie stalo tylko zapomnialem hasla i kolega pisal za mnie.

jesli to na 100 za malo oleju to co do tego maja uszczelki albo wymiana tlumika?
Chyba ze mowisz o O-ringu na tlumiku powrotu. Ktory powstrzymuje olej przec przedostawaniem sie do goleni dolnych.



nic sie nie poci, nic nie syczy. rebound dziala.
slyszalem ze ustawienia floodgate maja wplyw na kompresje. jak wroce do domu to moze sprobuje pokrecic tym malym imbusem od floodgate'a i wtedy moze cos bedzie.

widelec byl kupiony nowy.
DH-luka
Posty: 415
Rejestracja: 05.09.2009 00:15:26
Kontakt:

Post autor: DH-luka »

Hellraiser pisze:Jestem ciekawy czy poci się w okolicy pokrętła blokady floodgate, może syczy jak wyłączasz floodgate
hmmm odkrecilem tego imbusa 2.5mm od floodgejta max w lewo - floodgate caly czas na OFF i jak wciskam widelec w dol - syczy.

jesli to poziom oleju jest za niski to czemu dziala floodgate? (zamyka mi skok gdy ustawiony na ON i maly imbus skrecony na maxa w prawo)

ten Lyrik to model z uturnem - nie wiem dokladnie jak to dziala ale czy obnizenie go do zalozmy 130mm podniesie poziom oleju i bedzie widac czy to damper jest zniszczony czy rzeczywisie byl za niski poziom? obczaje jak wroce do domu, choc wydaje mi sie ze nie.

Nie moge go rozebrac bo strace gware.

jedni mowia ze powinienem czuc wyrazna roznice juz siedzac na rowerze i naciskajac widelec a drudzy ze to ledwo wyczuwalne podczas jazdy i trzeba sie nauczyc to wyczuwac
easy_rider_1
Posty: 665
Rejestracja: 12.04.2009 11:38:24
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: easy_rider_1 »

DH-luka Jeżeli floodgate blokuje skok na 10mm to masz za mało oleju.

Zobacz na zdjęciu jak wygląda blokada wyłączona i włączona może załapiesz o co w tym chodzi.
Załączniki
floodgate.JPG
floodgate.JPG (107.67 KiB) Przejrzano 1165 razy
DH-luka
Posty: 415
Rejestracja: 05.09.2009 00:15:26
Kontakt:

Post autor: DH-luka »

no wlasnie nie kumam caly czas ale nic to , wysle na gware.



te 10mm skoku ktore mam po aktywacji floodgate to jest jak mam ja ustawiona na najtwardsza. jesli przekrece imbusa w lewo to mam wiecej skoku i blokada lapie nizej

chyba ze chodzi o to ze powinno nie byc zadnego skoku i te 10mm to za duzo i tyle oleju brakuje. no bo ja caly czas mysle o momencie kiedy zaczyna blokowac floodgejt jak o momencie w ktorym dol tlumika dotyka lustra oleju
quake
moderator
Posty: 2111
Rejestracja: 19.04.2004 14:55:53
Lokalizacja: Sosnowiec/Warszawa
Kontakt:

Post autor: quake »

tsuful_zoo pisze:a ja tylko spytam od siebie czy RS posiada grawe miedzynarodową i bedzie go mozna oddac do najblizszego autoryzowanego servisu czy Luka bedzie muysial go oddac do sklepu w ktorym go kupil ??
Niestety, gwarancja RS wazna jest tylko w kraju, w ktorym amortyzator zostal kupiony.
DH-luka
Posty: 415
Rejestracja: 05.09.2009 00:15:26
Kontakt:

Post autor: DH-luka »

Panowie, jesli mam za malo oleju (przy zamknietej floodgate ma ok 10mm skokuj) aka bedzie bezpieczna ilosc oleju do dolania?
mialem kiedys domaina i dolewalem po trochu az zacznie dzialac kompresja i chyba bylo za duzo bo mi olej pociekl przez pokretlo tlumika powrotu..
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości