Fox 40 kompresja "Hs i Ls"
Fox 40 kompresja "Hs i Ls"
Dobrze kminie , że większe górne, pokrętło w tłumiku RC , nazwane (wg naklejki , której nie mam) Highspeed C. odpowiada za czułość na małe nierówności a dolne mniejsze , za "nie zapadanie" się widła przy hamowaniu , na ściankach itp.?
Żadne z tych pokręteł nie ma wpływu na kompresję końca skoku(czyli coś co zwało się X w 888)?
Żadne z tych pokręteł nie ma wpływu na kompresję końca skoku(czyli coś co zwało się X w 888)?
-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
problem w tym , że przez 13 lat jezdziłem na bomberach a tam takich cudów nie było. Jedyne co czuję uginając "na sucho" - "mniejsza" regulacja skręcona na maksa muli wideł. Męczy mnie czy HS ma wplyw na czułość dziłałania . Rozumiem ,ze w przypadku tłumika RC nie ma znaczenia głebokość tylko szybkośc ugięcia?Las3k_91 Ldz pisze:ravfr, HS na większe uderzenia też. Nie czujesz?
PS. Biorąc pod uwage odzew (na moje zapytanie) i ilość jeżdżących po zawodach Foxów mam wrażenie , że większość użytkowników, o pokretełkach, które mają w widelcu ma równie doskonałe pojęcie - jak ja.
-
- Posty: 407
- Rejestracja: 27.08.2009 17:56:07
- Kontakt:
-
- moderator
- Posty: 2111
- Rejestracja: 19.04.2004 14:55:53
- Lokalizacja: Sosnowiec/Warszawa
- Kontakt:
Ok, bo zaczynaja tutaj niektorzy zamet robic.
Nie wiem jak dokladnie w Fox'ie dzialaja te regulacje, ale ogolnie jest tak:
High Speed Compression = Szybka Kompresja
Wiec wszystko co SZYBKO ugina amora - kamienie, korzenie, krawezniki
, wszystkie przeszkody, w ktore kolo uderza a nie tylko najezdza.
Im bardziej skrecona (+) tym bardziej sztywny jest amortyzator na tego typu przeszkodach.
Low Speed Compression = Wolna Kompresja
Wiec wszystko co WOLNO ugina amora - najazdy hop, zakrety, hamowanie, pedalowanie etc.
Im bardziej skrecona (+) tym sztywniejszy jest amor w takich warunkach.
Ogolnie dobrze miec duzo LSC zeby amor nie plywal przy hamowaniu i zakretach, i stosunkowo malo HSC zeby wybieral to, co wybierac powinien.
Nie wiem jak dokladnie w Fox'ie dzialaja te regulacje, ale ogolnie jest tak:
High Speed Compression = Szybka Kompresja
Wiec wszystko co SZYBKO ugina amora - kamienie, korzenie, krawezniki

Im bardziej skrecona (+) tym bardziej sztywny jest amortyzator na tego typu przeszkodach.
Low Speed Compression = Wolna Kompresja
Wiec wszystko co WOLNO ugina amora - najazdy hop, zakrety, hamowanie, pedalowanie etc.
Im bardziej skrecona (+) tym sztywniejszy jest amor w takich warunkach.
Ogolnie dobrze miec duzo LSC zeby amor nie plywal przy hamowaniu i zakretach, i stosunkowo malo HSC zeby wybieral to, co wybierac powinien.
-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
mysticar MC ma regulację "ogólnego" tłumienia. Na niektórych stronach piszą, że niebieskie pokrętło to wolna kompresja. Trochę w tym prawdy jest, ale nie działa to tak jak w tłumiku RC2 Foxa. W MC regulujesz kompresję niebieskim pokrętłem, a Floodgate, czyli jako taki "zawór bezpieczeństwa" blokady amora zadziała przy dużym uderzeniu. Jest to trochę trudne do zrozumienia ale jak się tym pobawisz to zrozumiesz 

[S]Dartmoor Two6Player + Pike!!!
Bike[url]http://tiny.pl/hgwxq[/url]
Bike[url]http://tiny.pl/hgwxq[/url]
OK , paniał , dziękiquake pisze:High Speed Compression = Szybka Kompresja
Wiec wszystko co SZYBKO ugina amora - kamienie, korzenie, krawezniki , wszystkie przeszkody, w ktore kolo uderza a nie tylko najezdza.
Im bardziej skrecona (+) tym bardziej sztywny jest amortyzator na tego typu przeszkodach.
Low Speed Compression = Wolna Kompresja
Wiec wszystko co WOLNO ugina amora - najazdy hop, zakrety, hamowanie, pedalowanie etc.
Im bardziej skrecona (+) tym sztywniejszy jest amor w takich warunkach.
Ogolnie dobrze miec duzo LSC zeby amor nie plywal przy hamowaniu i zakretach, i stosunkowo malo HSC zeby wybieral to, co wybierac powinien.

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości