Tylna piasta a luzy na bębenku.

tomek909
Posty: 128
Rejestracja: 07.08.2009 07:58:03
Lokalizacja: Bielsko-biała
Kontakt:

Tylna piasta a luzy na bębenku.

Post autor: tomek909 »

Witam. Mam problem z tylną piastą. Kupiłem kiedyś OctanOne orbital. Po jakimś czasie [ ok 2-3 miesiecy] zaczęło coś mi strzelać. w strzelać. W serwisie powiedzieli, ze to zatarty bębenek Odesłałem na gware, wróciła nowa, sprzedałem. Kupiłen NS Coaster... ostatnio słucham i tak samo stzela. O co chodzi ? Czy te piasty sa jakies słabe, czy co ? Jeżdże normalne fr/dh..
adix210
Posty: 60
Rejestracja: 02.12.2009 21:52:57
Lokalizacja: Wadowice
Kontakt:

Post autor: adix210 »

na jakimś forum wyczytałem że te piasty są takie same tylko różnią się napisem :D .
tak że może być to samo co z octanem
[url]http://adix210.pinkbike.com/[/url]
Bombell
Posty: 11462
Rejestracja: 01.07.2005 22:00:47
Lokalizacja: Gniezno
Kontakt:

Post autor: Bombell »

Mądry polak po szkodzie, obydwie piasty mają maszyny tylko w korpusie nie w bębenku. Więc zamiast kupować modne kolorowe piasty kup poczciwego Novateca NT DO 42 SB i ciesz się porządną piastą.
Vin_OSW
Posty: 3652
Rejestracja: 01.12.2008 00:40:00
Lokalizacja: Москва
Kontakt:

Post autor: Vin_OSW »

Bombell pisze:kup poczciwego Novateca NT DO 42
Są też w kolorze ;)
Wojtas90
Posty: 232
Rejestracja: 25.10.2006 07:30:23
Lokalizacja: Kraków/Wieliczka
Kontakt:

Post autor: Wojtas90 »

rozkręcenie i przesmarowanie bębenka załatwia problem.. sam mam coastera z 3 sezony i żyje do dziś, nawet łożysk nie zmieniałem
tomek909
Posty: 128
Rejestracja: 07.08.2009 07:58:03
Lokalizacja: Bielsko-biała
Kontakt:

Post autor: tomek909 »

Wojtas90 dobra... ale jak go rozkręcić ? Ściągnę kasete i co dalej ?
Wojtas90
Posty: 232
Rejestracja: 25.10.2006 07:30:23
Lokalizacja: Kraków/Wieliczka
Kontakt:

Post autor: Wojtas90 »

tomek909 były kiedyś tematy o tym jak dobrze pamiętam, ja wszystko robiłem na czuja :)

w skrócie ściągasz wszystko co przed łożyskami (z osi), wybijasz je, do bębenka jest specjalny klucz z dwoma wypustkami (przychodzi tam gdzie wcześniej siedziało łożysko).. można jakoś dorobić na patencie (ważne ! jest tam odwrotny gwint), jak chcesz wyjąć całkiem bębenek z korpusu to od strony mocowania tarczy wkładasz imbus 12mm i odkręcacz

a i jak będziesz rozkręcał to pamiętaj, że może polecieć trochę kulek.. dobrze robić to nad jakąś szmatką czy coś, co by nie pogubić ;) a i nie martw się, nie tak trudno to złożyć :)
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 2 gości