
Tulejki montażowe dampera z anodowanym sworzniem - Proshox
Czy samemu można wymienić tulejke
do oczka dampera? (http://proshox.com/127.php)
na stronie jest napisane:
"Można je w łatwy i szybki sposób zamontować przy użyciu dostępnego u nas narzędzia."
do oczka dampera? (http://proshox.com/127.php)
na stronie jest napisane:
"Można je w łatwy i szybki sposób zamontować przy użyciu dostępnego u nas narzędzia."
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
Eddie cierpliwość jest, tylko niestety z czasem troszkę kiepsko, ale codziennie raczej bywam na forum.EDDIE pisze:P.S. Może ktoś wie co się dzieje, że Spacedem i Arthurgreenem, czyżby stracili cierpliwość do tego forum?
Co do tematu. Też również dorabiałem u znajomego tokarza, ale w obecnej sytuacji już by mi się nie chciało kombinować i sięgnąłbym po produkt darex'a..
Gratuluję produktu, bo naprawdę czegoś takiego brakowało w Pl. W cultbikes cena tulejek skutecznie odstrasza, tańszą opcją było zamówić w Zumbi (oryginalne FOX)
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
Słyszał może ktoś o nowych tulejkach FOX'a, które są trzyczęściowe, uszczelniane oraz mają właśnie aluminiowy twardo-anodowany sworzeń? Używają tego fabrycznie w nowych Turnerach. Próbowałem znaleźć fotkę ale nie mogłem.
http://forums.mtbr.com/showthread.php?p ... 7#poststop
"213-54-000-A is an upgraded one piece axle system to reduce wear and friction with the standard DU. It is a fully sealed system from FOX that utilizes a machined and hardcoated aluminum axle pin. The DW Turner's have almost no rotation at the lower frame mount so the standard mount reducer works great. The upper rocker does have quite a bit of rotation and does benefit from this new FOX axle system that Turner ships the bike with for 2010."
Z tego co pisze Darren z Push Industries to Turner używa takiego systemu z twardo-anodowaną aluminiową osią na górnym połączeniu dampera gdzie jest duża rotacja a na dolnym gdzie jest mała standardowych dwuczęściowych.
a tutaj z tego samego tematu krótki opis przez Darren'a o różnego rodzaju sposobach montowania dampera:
"It's something you get from FOX. I'm not sure if that part number listed is for the complete assembly though...that I would have to double check. I'm not sure on the exact cost but I'm assuming it's a bit cheaper and it doesn't require special tools to install. The needle bearing assemblies produce the most friction free performance but require a bit more maintenance and have a bit of a weight penalty. The hardcoated axles produce reasonable performance in a light weight no maintenance package. The split aluminum reducers are light weight but have the highest friction and highest wear in this application.
"
http://forums.mtbr.com/showthread.php?p ... 7#poststop
"213-54-000-A is an upgraded one piece axle system to reduce wear and friction with the standard DU. It is a fully sealed system from FOX that utilizes a machined and hardcoated aluminum axle pin. The DW Turner's have almost no rotation at the lower frame mount so the standard mount reducer works great. The upper rocker does have quite a bit of rotation and does benefit from this new FOX axle system that Turner ships the bike with for 2010."
Z tego co pisze Darren z Push Industries to Turner używa takiego systemu z twardo-anodowaną aluminiową osią na górnym połączeniu dampera gdzie jest duża rotacja a na dolnym gdzie jest mała standardowych dwuczęściowych.
a tutaj z tego samego tematu krótki opis przez Darren'a o różnego rodzaju sposobach montowania dampera:
"It's something you get from FOX. I'm not sure if that part number listed is for the complete assembly though...that I would have to double check. I'm not sure on the exact cost but I'm assuming it's a bit cheaper and it doesn't require special tools to install. The needle bearing assemblies produce the most friction free performance but require a bit more maintenance and have a bit of a weight penalty. The hardcoated axles produce reasonable performance in a light weight no maintenance package. The split aluminum reducers are light weight but have the highest friction and highest wear in this application.
"
[url]http://www.proshox.com[/url]
Jednak niepokoje się o Twoje predyspozycje co do dyskusji na temat drgań, aczkolwiek jeśli zabierasz zdanie na ten temat to pewnie sam prowadzisz badania niezależnie od producenta tych tulejek polimerowych.
Oczywiście merytoryczna dyskusja nie ma sensu, chyba że coś ciekawego powiesz na ten temat? Jeśli masz jakieś lepsze informacje niż ja to chętnie posłucham i myślę, że każdy skorzysta.
Oczywiście merytoryczna dyskusja nie ma sensu, chyba że coś ciekawego powiesz na ten temat? Jeśli masz jakieś lepsze informacje niż ja to chętnie posłucham i myślę, że każdy skorzysta.
[url]http://www.proshox.com[/url]
Ty tego nie odczujesz ale tulejki tak ... wolniej beda sie zuzywac. W koncu tulejki polimerowe maja to do siebie ze odksztalcaja sie przy strzalach (zaslyszane od znajomych po inzynierii materialowej) - pochlaniaja jakies tam drgania. Wole zeby szlo to w nie, niz w sworzen, srube itd.EZrider pisze:-tłumią lepiej drgania o niskiej amplitudzie i wysokiej częstotliwości
A teraz - jesli kosztuja tyle samo co zwykle, nie scieraja sie, nie scieraja sworznia, sa lzejsze, to chyba oczywiste jest ze lepiej wziac polimerowe. Jest to w sumie mała pierdoła ale lubie jak wszystko jest dopieszczone w moim rowerze.
Co do tulejek Darexa - elegancko wykonane i z tego co wazylismy, schodzi sie na nich 46g przy dlugosci 52mm - to tyle ile wazy moja przednia zębatka! Ktoś powie, ze to nic a pozniej wyda kupe kasy zeby tyle zejsc na korbie, sztycy, siodelku. Tu doplacamy 40zł za komplet czegos co i tak wypada zmienic raz na jakis czas.
GBN CREW
http://www.pinkbike.com/u/czlenson/
http://www.pinkbike.com/u/czlenson/
-
- Posty: 2842
- Rejestracja: 13.09.2008 23:34:02
- Lokalizacja: Kraków/Ostrzeszów
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości