Boxxer'y 2010 vs 888 RC3

Cza.Ha
Posty: 74
Rejestracja: 31.03.2009 17:32:14
Kontakt:

Boxxer'y 2010 vs 888 RC3

Post autor: Cza.Ha »

Sezon juz za nami, dlatego prosiłbym użytkowników boxxerów race i team 2010 o opinie na ich temat. Rozważam zakup amortyzatora na przyszły sezon i biore pod uwage Boxxery 2010/2011. Udało mi się usłyszeć wiele sprzeczny ze sobą opini, dlatego chciałbym jednoznacznie stwierdzić, czy jest sens dokładać tysiąc złotych do teama? Czy może zamiast boxxera lepiej kupić 888 RC3?

Nadmienie jeszcze że preferuje amortyzatory o tzw "miodnej" pracy całym skokiem, jestem raczej hobbystą więc mnogość ustawień nie jest dla mnie priorytetem. Jeśli chodzi o kwestie wagi to prosiłbym o nie zwracanie na to uwagi, bo każdy zainteresowany wie co ile waży, interesuje mnie porównanie pracy tych trzech amortyzatorów, ewentualnie ich (bez)awaryjności.
GgG
moderator
Posty: 5213
Rejestracja: 27.12.2008 22:45:46
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GgG »

boxxer ma całkiem inną charakterystykę pracy od 888, oba działają bardzo dobrze, do box'a skłaniała by waga, cena nówki z gwarancją (race). W jakiej cenie możesz mieć te amortyzatory?
Cza.Ha
Posty: 74
Rejestracja: 31.03.2009 17:32:14
Kontakt:

Post autor: Cza.Ha »

GgG pisze:W jakiej cenie możesz mieć te amortyzatory?
w takich w jakich można je normalnie kupić w jakiś sklepach rowerowych, zakładam że z boxxerem 2010 będzie już problem wiec raczej modele 2011. Przypuszam zatem że po zniżkach na rowerowym race w okolicy 2000zł, team i rc3 drożej o około tysiąc. Co prawda są RC3 2009 na allegro za 2400 ale się narazie nie napalam.
maxxis
Posty: 1132
Rejestracja: 24.11.2008 19:43:06
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: maxxis »

Kup boxxa 2010 race i do tego air kit protone :) czy tam avy
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

maxxis zdajesz sobie sprawe, ze to 2 rózne rzeczy i air kit protone zmienia wage i minimalnie prace kiedy tłumik avy totalnie zmienia prace i masz zupełnie inny amor w tej samej puszcze? W ogole nie wiem skąd to porównanie bo moim zdaniem jest delikatnie rzecz biorąc absurdalne.
To tak jakbys powiedział, nie kupuj DHXa kup spreżyne tytanowa ;)


Cza.Ha W tym zestawieniu o rc3 przed 2010 nawet nie mysl. Team pracuje podobnie do mojego WC i to jest bardzo fajna praca. Jest inny tłumik i warto dopłacic, to co słyszales to o boxxerach przed 2010 rokiem kiedy wszystkie miały tłumiki motion control kiedy od 2010 Team i WC maja mission control. Ogólnie rocznik 2010 od nowosci wymagał zalania go (ale to jest na prawde chwila roboty i szympans by to ogarnał) ale pracował bardzo ladnie, nawet jesli parkingowi testerzy nie zawsze to odczuwali ;) Ja po przesiadce z 888 rc2x 07 odczuwam pozytywna zmiane. Amor minimalnie mniej czuły ale czuc to własnie na parkingu, a na trasie moim zdaniem znacznie mniej daje sie we znaki.
maxxis
Posty: 1132
Rejestracja: 24.11.2008 19:43:06
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: maxxis »

Spaced masz racje pomieszało mi sie totalnie :roll:

Sorka za wprowadzenie w błąd
Cza.Ha
Posty: 74
Rejestracja: 31.03.2009 17:32:14
Kontakt:

Post autor: Cza.Ha »

Spaced pisze:W tym zestawieniu o rc3 przed 2010 nawet nie mysl.
Tak jak piszesz, raczej sceptyczny byłem do rc3 2009, myślałem raczej o modelu 2010, warto?
Spaced pisze:Ja po przesiadce z 888 rc2x 07 odczuwam pozytywna zmiane.
też miałem okazje jezdzić na 888 rc2x va i wc 07r. i charakterystyka pracy bardzo mi się podobała nawet 888 rc 05r. mi pasował. Kupiłbym więc 888 w ciemno gdyby nie rok 2008... Boxxery z kolei pasują mi bardzo wagą, designem, ale oczekuje od amora płynnego liniowego skoku w pełnym zakresie, czy pod tym wzgledem team 2010 bedzie lepszy od rc3 2010?
maxxis pisze: do tego air kit protone czy tam avy
Jeśli kupiłbym w dobrej cenie rc3 to może dokupiłbym też air kit protone bo zysk wagowy jest zdecydowanie lepszy niż w boxxerach. Zakup race(2k) + protone(0,5k) + tłumniki avy(300$) to +/- 3500zł, jak dla mnie troche za dużo, i kombinować mi się aż tak chyba nie chce.
maxxis
Posty: 1132
Rejestracja: 24.11.2008 19:43:06
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: maxxis »

Tłumiki avy 300 $ i wtedy bez protone , boxxera po zniżkach na rowerowym wychodzi chyba 1760 zł wiec w 3 k byś sie zmieścił .
mysticar
Posty: 744
Rejestracja: 18.05.2007 00:12:20
Lokalizacja: Zamość/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: mysticar »

...no i bebechy oryginalne nowe można sprzedać.
ciesz się z tego co masz, lub przynajmniej śmiej...
kasprzak
Posty: 131
Rejestracja: 01.09.2010 20:27:18
Lokalizacja: Wadowice
Kontakt:

Post autor: kasprzak »

Oświeci mnie ktoś co to tłumik avy?
[url=http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=16350529/]good stuff[/url]
Schokowafel
Posty: 407
Rejestracja: 27.08.2009 17:56:07
Kontakt:

Post autor: Schokowafel »

http://www.avalanchedownhillracing.com/ ... %20Kit.htm

Czyli tuningowe tłumiki Avalanche dla większości amorów DC 200mm.
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

maxxis ale po co płacic za nowego boxxera wtedy? Kup puszke od jakiegos dzieciaka co kupil race, nie zalał i sie obraził na widła. Zaplacisz mało. Jak na glebie golenie byś połamal (w co wątpie) to i tak ci na gwarze nie uznali, a nowe bebechy masz od avy przeciez ;) W zime mysle ze koło 1300zł ogarnałbys + 350 (nie 300! bo jeszcze adapter trzeba do każdego amora kupić) to wychodzi ci cenowo jak team.
inq
Posty: 349
Rejestracja: 15.05.2006 22:23:36
Kontakt:

Post autor: inq »

Podepne sie,

Czy kotos moze mi powiedzec, czy wprowadzono jakies poprawki do modelu boxxera 2011 race w stosunku do modelu 2010 ?
Schokowafel
Posty: 407
Rejestracja: 27.08.2009 17:56:07
Kontakt:

Post autor: Schokowafel »

Race bez zmian. Team i WC mają niby poprawione tłumiki, WC nowe solo air. No i była mowa o osi i pokrętełkach w Mission Control ale to już pomijalna sprawa.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości