Boxxer'y 2010 vs 888 RC3
Boxxer'y 2010 vs 888 RC3
Sezon juz za nami, dlatego prosiłbym użytkowników boxxerów race i team 2010 o opinie na ich temat. Rozważam zakup amortyzatora na przyszły sezon i biore pod uwage Boxxery 2010/2011. Udało mi się usłyszeć wiele sprzeczny ze sobą opini, dlatego chciałbym jednoznacznie stwierdzić, czy jest sens dokładać tysiąc złotych do teama? Czy może zamiast boxxera lepiej kupić 888 RC3?
Nadmienie jeszcze że preferuje amortyzatory o tzw "miodnej" pracy całym skokiem, jestem raczej hobbystą więc mnogość ustawień nie jest dla mnie priorytetem. Jeśli chodzi o kwestie wagi to prosiłbym o nie zwracanie na to uwagi, bo każdy zainteresowany wie co ile waży, interesuje mnie porównanie pracy tych trzech amortyzatorów, ewentualnie ich (bez)awaryjności.
Nadmienie jeszcze że preferuje amortyzatory o tzw "miodnej" pracy całym skokiem, jestem raczej hobbystą więc mnogość ustawień nie jest dla mnie priorytetem. Jeśli chodzi o kwestie wagi to prosiłbym o nie zwracanie na to uwagi, bo każdy zainteresowany wie co ile waży, interesuje mnie porównanie pracy tych trzech amortyzatorów, ewentualnie ich (bez)awaryjności.
w takich w jakich można je normalnie kupić w jakiś sklepach rowerowych, zakładam że z boxxerem 2010 będzie już problem wiec raczej modele 2011. Przypuszam zatem że po zniżkach na rowerowym race w okolicy 2000zł, team i rc3 drożej o około tysiąc. Co prawda są RC3 2009 na allegro za 2400 ale się narazie nie napalam.GgG pisze:W jakiej cenie możesz mieć te amortyzatory?
maxxis zdajesz sobie sprawe, ze to 2 rózne rzeczy i air kit protone zmienia wage i minimalnie prace kiedy tłumik avy totalnie zmienia prace i masz zupełnie inny amor w tej samej puszcze? W ogole nie wiem skąd to porównanie bo moim zdaniem jest delikatnie rzecz biorąc absurdalne.
To tak jakbys powiedział, nie kupuj DHXa kup spreżyne tytanowa
Cza.Ha W tym zestawieniu o rc3 przed 2010 nawet nie mysl. Team pracuje podobnie do mojego WC i to jest bardzo fajna praca. Jest inny tłumik i warto dopłacic, to co słyszales to o boxxerach przed 2010 rokiem kiedy wszystkie miały tłumiki motion control kiedy od 2010 Team i WC maja mission control. Ogólnie rocznik 2010 od nowosci wymagał zalania go (ale to jest na prawde chwila roboty i szympans by to ogarnał) ale pracował bardzo ladnie, nawet jesli parkingowi testerzy nie zawsze to odczuwali
Ja po przesiadce z 888 rc2x 07 odczuwam pozytywna zmiane. Amor minimalnie mniej czuły ale czuc to własnie na parkingu, a na trasie moim zdaniem znacznie mniej daje sie we znaki.
To tak jakbys powiedział, nie kupuj DHXa kup spreżyne tytanowa

Cza.Ha W tym zestawieniu o rc3 przed 2010 nawet nie mysl. Team pracuje podobnie do mojego WC i to jest bardzo fajna praca. Jest inny tłumik i warto dopłacic, to co słyszales to o boxxerach przed 2010 rokiem kiedy wszystkie miały tłumiki motion control kiedy od 2010 Team i WC maja mission control. Ogólnie rocznik 2010 od nowosci wymagał zalania go (ale to jest na prawde chwila roboty i szympans by to ogarnał) ale pracował bardzo ladnie, nawet jesli parkingowi testerzy nie zawsze to odczuwali

Tak jak piszesz, raczej sceptyczny byłem do rc3 2009, myślałem raczej o modelu 2010, warto?Spaced pisze:W tym zestawieniu o rc3 przed 2010 nawet nie mysl.
też miałem okazje jezdzić na 888 rc2x va i wc 07r. i charakterystyka pracy bardzo mi się podobała nawet 888 rc 05r. mi pasował. Kupiłbym więc 888 w ciemno gdyby nie rok 2008... Boxxery z kolei pasują mi bardzo wagą, designem, ale oczekuje od amora płynnego liniowego skoku w pełnym zakresie, czy pod tym wzgledem team 2010 bedzie lepszy od rc3 2010?Spaced pisze:Ja po przesiadce z 888 rc2x 07 odczuwam pozytywna zmiane.
Jeśli kupiłbym w dobrej cenie rc3 to może dokupiłbym też air kit protone bo zysk wagowy jest zdecydowanie lepszy niż w boxxerach. Zakup race(2k) + protone(0,5k) + tłumniki avy(300$) to +/- 3500zł, jak dla mnie troche za dużo, i kombinować mi się aż tak chyba nie chce.maxxis pisze: do tego air kit protone czy tam avy
-
- Posty: 407
- Rejestracja: 27.08.2009 17:56:07
- Kontakt:
http://www.avalanchedownhillracing.com/ ... %20Kit.htm
Czyli tuningowe tłumiki Avalanche dla większości amorów DC 200mm.
Czyli tuningowe tłumiki Avalanche dla większości amorów DC 200mm.
maxxis ale po co płacic za nowego boxxera wtedy? Kup puszke od jakiegos dzieciaka co kupil race, nie zalał i sie obraził na widła. Zaplacisz mało. Jak na glebie golenie byś połamal (w co wątpie) to i tak ci na gwarze nie uznali, a nowe bebechy masz od avy przeciez
W zime mysle ze koło 1300zł ogarnałbys + 350 (nie 300! bo jeszcze adapter trzeba do każdego amora kupić) to wychodzi ci cenowo jak team.

-
- Posty: 407
- Rejestracja: 27.08.2009 17:56:07
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 5 gości