Yamaha 250

Creed
Posty: 190
Rejestracja: 24.02.2009 20:37:50
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Creed »

ok dzieki bardzo wszystkim za info :) wyglada na to chyba ze jednak wiecej jest zwolennikow 2t takze chyba bede szukal 2t.

Pytanie tylko czy jezeli jeszcze nigdy nie jezdzilem to szukac jedynie 125? czy 250 tez da sie ogarnac... jezeli by sie znalazla dobra okazja na 250-tke.
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=3959489

BLESS YA!
babolfr
Posty: 1394
Rejestracja: 03.04.2006 14:52:38
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: babolfr »

Creed Jesli to Twój pierwszy cross bierz 125. 250 Cie ostro sponiewiera i nauczy Cie złych nawyków, a jeśli będziesz miał pecha to krzywde sobie jeszcze zrobisz...
Pozdrawiam
tanie części, ciuchy, kaski, ochraniacze troya, foxa, thora itdi... 4920194
Creed
Posty: 190
Rejestracja: 24.02.2009 20:37:50
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Creed »

ok dzieki w takim razie szukam 125 w 2t :)
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=3959489

BLESS YA!
babolfr
Posty: 1394
Rejestracja: 03.04.2006 14:52:38
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: babolfr »

i lepiej weź kogoś kto sie zna na oględziny, bo teraz mnóstwo zakatowanego sprzętu po sezonie jest...;/
tanie części, ciuchy, kaski, ochraniacze troya, foxa, thora itdi... 4920194
BikerJG
Posty: 1875
Rejestracja: 30.08.2005 00:01:45
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: BikerJG »

Creed najlpeiej kup sobie skuterek, bo motor to nie rower... Smiechu warte, ja kupilem jako pierwsze moto 250kxf 2008 rok za smieszna kase w idealnym stanie bo po seoznie jest i po 2 tyg jazdy jezdzi sie jak na biku.

Takie bidolenie ze lepiej kupic 2t to sciema, po kilku godzinach jazdy bedzie ci malo. Poza tym 250 4t jest latwiejsze do opanowania bo nie trzeba go krecic, moto jest bardziej przewidywalne, nie musisz oleju wozic w plecaku jak jezdzisz w teren bo lejesz zwykla benzyne na stacji.

Podsumowujac, jestem w stanie zalozyc sie o dobre whisky ze jak juz kupisz 125, po tygodniu bedziesz tego zalowal.

A i jeszcze jedno, kosztu utrzymania motoru nie liczy sie rocznie, koszta ktore ktos wyzej wypisal sa kosztami jakie zawsze bedziesz ponosil, wymiany oleju etc, jednak statystycznie co 10mth cos popsujesz ;P Najwazniejsze jest trafic dobry moto - to jak w lotto, bo nikt przed zakupem nie pozwoli ci zdejmowac pokryw silnika.

Z 2 strony znam tez takich kt lubia 2t. Chcialem ci tylko uswiadomic ze w obu mtorach nie ma prawie roznicy mocy, nic cie nie sponiewiera, tylko bedziesz wiedzial ze jak dasz gazu motor jedzie jednostajnie, nie jak kosiarka spalinowa :)

Co do ceny, za 7000zl mozna kupic dobry 4t, ale trzeba super trafic, co w polsce jest bardzo trudne.
babolfr
Posty: 1394
Rejestracja: 03.04.2006 14:52:38
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: babolfr »

BikerJG pisze:Co do ceny, za 7000zl mozna kupic dobry 4t, ale trzeba super trafic, co w polsce jest bardzo trudne.
wręcz graniczące z cudem :P
tanie części, ciuchy, kaski, ochraniacze troya, foxa, thora itdi... 4920194
BikerJG
Posty: 1875
Rejestracja: 30.08.2005 00:01:45
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: BikerJG »

babolfr ja kupilem za niewiele wiecej :P
Rams
Posty: 91
Rejestracja: 14.07.2006 14:06:06
Kontakt:

Post autor: Rams »

BikerJG Ja wypisałem koszta jakie mniej więcej można ponieś jeśli się przejedzie 40mth w ciągu roku, mój kosztorys dotyczył tylko silnika, ponieważ łożyska w zawieszeniu czy amortyzator może paść nie w każdej chwili.
BikerJG
Posty: 1875
Rejestracja: 30.08.2005 00:01:45
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: BikerJG »

Rams no dobra a moj kupel 3mth po wymianie tloka go zatarl od jazdy na kole (woda spierniczala z przelewu i nie mial chlodzenia), ja znowu podarlem niemal nowa opone, powiedz mi jak wyliczysz tegotypu koszta :)

Tak czy siak kosztowny sport, ale osobiscie wydaje wiecej na rower.
mike007
Posty: 167
Rejestracja: 15.06.2004 05:38:14
Kontakt:

Post autor: mike007 »

BikerJG pisze:Takie bidolenie ze lepiej kupic 2t to sciema, po kilku godzinach jazdy bedzie ci malo. Poza tym 250 4t jest latwiejsze do opanowania bo nie trzeba go krecic, moto jest bardziej przewidywalne, nie musisz oleju wozic w plecaku jak jezdzisz w teren bo lejesz zwykla benzyne na stacji.

Podsumowujac, jestem w stanie zalozyc sie o dobre whisky ze jak juz kupisz 125, po tygodniu bedziesz tego zalowal.
jestem pewien ze nie jezdziles na 125 i 250 w 2t roznica jest dosc spora w mocy, wiadomo mozna sie przyzwyczaic ale na pierwszy motor nie jest to dobry wybor (250).

a roznica w mocy moze nie byc ale miedzy 125 2t a 250 4t, 250 w 2t jest mocniejsza.
BikerJG pisze:Takie bidolenie ze lepiej kupic 2t to sciema, po kilku godzinach jazdy bedzie ci malo.
jesli nie jezdzisz tak jak gosc na filmie ponizszym (125T 2T), to nie opowiadaj ze po kilku godzinach jazdy bedzie mało bo wprowadzasz ludzi w blad

http://www.youtube.com/watch?v=ISQpYz7s6sk
BikerJG pisze: nie musisz oleju wozic w plecaku jak jezdzisz w teren bo lejesz zwykla benzyne na stacji.
tylko ze crossowki nie sa do jezdzenia w teren tylko na torze, jak chce sie jezdzic w teren to sie bierze 4t 450. jesli sie jezdzi na 2t po lasach to sie szybko zarzyna silnik.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości