
Pytanie tylko czy jezeli jeszcze nigdy nie jezdzilem to szukac jedynie 125? czy 250 tez da sie ogarnac... jezeli by sie znalazla dobra okazja na 250-tke.
jestem pewien ze nie jezdziles na 125 i 250 w 2t roznica jest dosc spora w mocy, wiadomo mozna sie przyzwyczaic ale na pierwszy motor nie jest to dobry wybor (250).BikerJG pisze:Takie bidolenie ze lepiej kupic 2t to sciema, po kilku godzinach jazdy bedzie ci malo. Poza tym 250 4t jest latwiejsze do opanowania bo nie trzeba go krecic, moto jest bardziej przewidywalne, nie musisz oleju wozic w plecaku jak jezdzisz w teren bo lejesz zwykla benzyne na stacji.
Podsumowujac, jestem w stanie zalozyc sie o dobre whisky ze jak juz kupisz 125, po tygodniu bedziesz tego zalowal.
jesli nie jezdzisz tak jak gosc na filmie ponizszym (125T 2T), to nie opowiadaj ze po kilku godzinach jazdy bedzie mało bo wprowadzasz ludzi w bladBikerJG pisze:Takie bidolenie ze lepiej kupic 2t to sciema, po kilku godzinach jazdy bedzie ci malo.
tylko ze crossowki nie sa do jezdzenia w teren tylko na torze, jak chce sie jezdzic w teren to sie bierze 4t 450. jesli sie jezdzi na 2t po lasach to sie szybko zarzyna silnik.BikerJG pisze: nie musisz oleju wozic w plecaku jak jezdzisz w teren bo lejesz zwykla benzyne na stacji.
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 4 gości