------------------------------------------
Kupiłem kierownicę przez internet, pojeździłem kilka dni, przy czym wywróciłem się może z 2-3 razy jak to zazwyczaj bywa, jednak nie było ani jednej gleby po której sprawdzałbym stan sprzętu - wszystkie były niewielkie.
Po jednej z jazd zauważyłem, że jedna strona kierownicy wydaje się lekko niższa od drugiej, potwierdziłem to wyjmując kierownicę i mierząc jej parametry jak na zdjęciach:



Po tym fakcie odesłałem kierownicę prosto do dystrybutora. Kontakt od początku był szczątkowy. Najpierw po paru dniach od wysyłki zarzucono mi że kierownica nie jest krzywa, a krzywo ucięta (Kore ma znaczniki cięcia naniesione z dokładnością paru mm, także nie sugerowałem się nimi przy skracaniu kierownicy)

Wytłumaczyłem ten fakt dystrybutorowi, ale i tak miałem ubaw jak można wywnioskować ze 1cm obniżenia kierownicy może być spowodowany różnicą 1-2mm bo o tyle były przesunięte znaczniki na kierownicy :)
Potem nastąpiła długa cisza ze strony dystrybutora, a dni od wysłania kierownicy na gwarancję spokojnie mijały...
Po ponad miesiącu dostałem odpowiedź że gwarancja nie została uznana, ponieważ kierownica musiała przeżyć jakiś wypadek
Dla przypomnienie, uszkodzeń mechanicznych poza samym wygięciem nie było żadnych, nawet rys nie było - kierownica jeździła mniej niż tydzień.
"Wypadek", bardziej trafnie upadek/wywrotkę może i miała, ale nie taki którego dobry sprzęt do DH nie powinien wytrzymać.
Sklep w którym kupiłem kierownicę pomimo tego zaproponował mi wymianę na nową sztukę lub zwrot pieniędzy (dopłaciłem do Answera Protapera DH), niemniej uważam że dystrybutor sprzętu zachował się w tym wypadku niepoważnie, przede wszystkim w kontakcie z klientem i odwlekaniem decyzji.
Myślę że mój opis może pomóc komuś w dylematach przy wyborze sprzętu, ja już wyrobiłem sobie opinię i wiem że po takich problemach jakie napotkałem na pewno nie kupię już sprzętu od tego dystrybutora.
EDIT:
Dzwonił do mnie właściciel Goodbike'a i powiedział że jednak uznali mu tą gwarancję (ja sugerowałem się mailami z których zrozumiałem że to sklep zwraca mi pieniądze a nie dystrybutor kierownicę), tyle że kierę dostanie "kiedyś" jak będą dostępne.
Także tyle chciałem sprostować, reszta była jak w opisie.