
[Spaced] Banshee Legend + Boxxer WC Avalanche
-
- Posty: 138
- Rejestracja: 21.04.2009 22:02:32
- Lokalizacja: Chojnice
- Kontakt:
-
- Posty: 1499
- Rejestracja: 30.08.2004 20:15:40
- Lokalizacja: Somerwill
- Kontakt:
[Spaced] Banshee Legend + Boxxer WC
Schodek, czy Twoje nie najlepsze przygody z Saint'ami dotyczą modelu M810 ?
- Załączniki
-
- Saint M810.JPG (17.8 KiB) Przejrzano 2017 razy
____________________________________
http://www.pinkbike.com/photo/6535488/
http://www.pinkbike.com/photo/6535488/
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
Panie Romanie. Na bank Tata kolegi Spaced jest "zarobiony" i raczej nie zna sie na hamulcach tylko na bezsensownym wydawaniu kasy.. 
Tak poza tematem. Mialem Code-code5 teraz "swietoszki" 810 i jeszcze rewaelacja! Dostalem code '11 do testow..
Jak na razie BR810 wymiata i to bardzo!

Tak poza tematem. Mialem Code-code5 teraz "swietoszki" 810 i jeszcze rewaelacja! Dostalem code '11 do testow..
Jak na razie BR810 wymiata i to bardzo!
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
EZrider pisz pełnym zdaniem kolego bo z gwiazdek to można sobie na Andrzejki wróżby robić a nie dyskutować o konkretach...masz inne zdanie w temacie to je przedstaw a nie babola sadzisz z koziego zadu..bez ładu i składu
Nie jestem typem katalogowego znawcy tylko oceniam co dotykam lub posiadam...dla mnie Formule to ściema dekady,są lekkie,ładne ale nie dają rady...
Pozdro

Nie jestem typem katalogowego znawcy tylko oceniam co dotykam lub posiadam...dla mnie Formule to ściema dekady,są lekkie,ładne ale nie dają rady...
Pozdro
http://www.gravitycamp.pl
Gorczański Park Rowerowy - Koninki- Gravity Park już ruszył !!
Gorczański Park Rowerowy - Koninki- Gravity Park już ruszył !!
EDDIE K18 dwa komplety,jeden kupiony w gregorio a drugi z rowerem
K24 wymiana dota,klocków i nadal kłopoty z siłą hamowania..ładne,lekkie ale bezsilne przy mojej masie
( tak wiem jestem ci.pą grubą )
Jak już pisałem wiele razy do 80kg rajdera to bajera
K24 wymiana dota,klocków i nadal kłopoty z siłą hamowania..ładne,lekkie ale bezsilne przy mojej masie

Jak już pisałem wiele razy do 80kg rajdera to bajera

http://www.gravitycamp.pl
Gorczański Park Rowerowy - Koninki- Gravity Park już ruszył !!
Gorczański Park Rowerowy - Koninki- Gravity Park już ruszył !!
Każdy z was ciągle pisze to samo, ignorując argumenty innych. Każdy stara się być do tego super luzacko śmieszny. Co innego z kogoś pocisnąć a co innego prowadzić taką cwaniacko debilną dyskusję.
Schodek zrzucaj sadła albo kupuj rzeczy o jedną klasę zastosowania wyżej i nie narzekaj.
Spaced gdyby to nie miało sensu to wtedy hamulce do driftu nie opierałyby się na systemie 6-tłokowym. Więcej płynu + zróżnicowanie siły uruchamiania poszczególnych par tłoków ma wymierne korzyści. Do tego porównaj konstrukcję która musi ogarnąć jeden duży tłok i dwa małe tłoczki obok siebie.
mlynooo siła tarcia to współczynnik * siła nacisku więc średnio powierzchnia ma cokolwiek wspólnego, mocny docisk małymi tłokami jest lepszy bo mocniejszy.
V2, The One i inne powiększone dwutłoczki ogarniają do pewnej masy, ale dobry 4-tłok ma spory nadmiar w porównaniu do nich i lepszą modulację według mnie (a miałem okazję przewieźć dupsko na czymś takim).
Schodek zrzucaj sadła albo kupuj rzeczy o jedną klasę zastosowania wyżej i nie narzekaj.
Spaced gdyby to nie miało sensu to wtedy hamulce do driftu nie opierałyby się na systemie 6-tłokowym. Więcej płynu + zróżnicowanie siły uruchamiania poszczególnych par tłoków ma wymierne korzyści. Do tego porównaj konstrukcję która musi ogarnąć jeden duży tłok i dwa małe tłoczki obok siebie.
mlynooo siła tarcia to współczynnik * siła nacisku więc średnio powierzchnia ma cokolwiek wspólnego, mocny docisk małymi tłokami jest lepszy bo mocniejszy.
V2, The One i inne powiększone dwutłoczki ogarniają do pewnej masy, ale dobry 4-tłok ma spory nadmiar w porównaniu do nich i lepszą modulację według mnie (a miałem okazję przewieźć dupsko na czymś takim).
EZrider czytaj uwaznie co pisze. Nie mówie, ze wiecej tłoczków nie ma sensu tylko ze wiecej tłoczków nie daje wiekszej siły. One sa raczej dla modulacji.
A co do nadmiaru w stosunku do v2, to na czym ty jezdziles ? Na gatorbrake? Bo v2 silny jest jak gustav i smiem twierdzic, ze to najsilniejsze heble na rynku poza tamta kotwica bez modulacji.
A co do nadmiaru w stosunku do v2, to na czym ty jezdziles ? Na gatorbrake? Bo v2 silny jest jak gustav i smiem twierdzic, ze to najsilniejsze heble na rynku poza tamta kotwica bez modulacji.
-
- Posty: 2842
- Rejestracja: 13.09.2008 23:34:02
- Lokalizacja: Kraków/Ostrzeszów
- Kontakt:
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
Tutaj akurat się mylisz. Niestety w samochodach nie ma możliwości zamontowania zacisku 2-tłoczkowego z taką skutecznościa. Niestety felga ogranicza rozmiar zacisku, stad system wielo-tłoczkowy w racingu.EZrider pisze:gdyby to nie miało sensu to wtedy hamulce do driftu nie opierałyby się na systemie 6-tłokowym. Więcej płynu + zróżnicowanie siły uruchamiania poszczególnych par tłoków ma wymierne korzyści. Do tego porównaj konstrukcję która musi ogarnąć jeden duży tłok i dwa małe tłoczki obok siebie.
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 2 gości