Chris King pokazał nowe piasty na 2011
-
- Posty: 1499
- Rejestracja: 30.08.2004 20:15:40
- Lokalizacja: Somerwill
- Kontakt:
Chris King pokazał nowe piasty na 2011
Chris King odkrył co ma przygotowane na 2011. Nowa linia piast odarta z tajemnic, poniżej;
Ciekawy jest mechanizm zapadkowy umieszczony w głównym korpusie piasty oraz fakt oparcia całości tylko na 3 ceramicznych łożyskach maszynowych, pierścień kasety bazuje na łożysku wałeczkowym. I te słynne uszczelnienia... (dodawane, pomimo stosowania łożysk maszynowych)
Ciekawy jest mechanizm zapadkowy umieszczony w głównym korpusie piasty oraz fakt oparcia całości tylko na 3 ceramicznych łożyskach maszynowych, pierścień kasety bazuje na łożysku wałeczkowym. I te słynne uszczelnienia... (dodawane, pomimo stosowania łożysk maszynowych)
- Załączniki
-
- ChrisKing 2011.JPG (56.54 KiB) Przejrzano 3035 razy
____________________________________
http://www.pinkbike.com/photo/6535488/
http://www.pinkbike.com/photo/6535488/
-
- Posty: 1499
- Rejestracja: 30.08.2004 20:15:40
- Lokalizacja: Somerwill
- Kontakt:
Chris King pokazał nowe piasty na 2011
addyi tyle tylko, że I9 waży 371gram (a CK obecnie tylko 226g) i nie ma takiego mechanizmu zapadkowego jak CK, gdzie nie ma klasycznych zapadek tylko mechanizm bębenkowy podobny do stosowanego w DT Swiss. Zobacz zdjęcia poniżej bębenek Chris Kinga;
- Załączniki
-
- Chris King 150x12 up.jpg (65.62 KiB) Przejrzano 2562 razy
-
- Chris King 150x12.jpg (79.36 KiB) Przejrzano 2562 razy
____________________________________
http://www.pinkbike.com/photo/6535488/
http://www.pinkbike.com/photo/6535488/
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
-
- Posty: 2075
- Rejestracja: 08.10.2008 14:49:06
- Kontakt:
-
- Posty: 1499
- Rejestracja: 30.08.2004 20:15:40
- Lokalizacja: Somerwill
- Kontakt:
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
-
- Posty: 2075
- Rejestracja: 08.10.2008 14:49:06
- Kontakt:
EZrider Kiedyś rozmawiałem z kolegą który ścigał się w 4x (z wynikami). Miał taką samą piastę jak ja - na sprzęgle - i jego zdaniem plusem takiej piasty, jest to, że ma dużo punktów zazębienia i nie przeskoczy tak łatwo. Pamiętam z tej rozmowy zdanie - widziałem wiele zepsutych startów z powodu słabej piasty, która potrafiła źle zaskoczyć - czy jakoś tak..
A ludzie nie kupują CK dla samego systemu piasty
Na przykład taki deemax ma chyba zwykłe zapadki (dobrze wiem?), a nikt nie narzeka.
A ludzie nie kupują CK dla samego systemu piasty

-
- Posty: 1499
- Rejestracja: 30.08.2004 20:15:40
- Lokalizacja: Somerwill
- Kontakt:
Panowie wszyscy mają w pewnym stopniu rację ... Mechanizm zapadkowy taki jak w CK, czy DT ma dwa plusy - więcej pozycji zazębiania, czyli kilka razy więcej pozycji korby w których napęd ciągnie. Drugi temat to odporność mechanizmu zapadkowego na obciążenie, można to zrobić na dwa sposoby, ilość ząbków - czym większa liczba zapadek, tym więcej siły mogą przenieść ( a tym samym kopnięć) lub masywnością - przykład w piastach Hope zapadki są 4 krotnie szersze niż np w Novatecu. Obserwując tendencje w wyczynowym DH, gdzie coraz częściej trzeba mocno dokręcać aby zrobić dobry wynik, to temat zazębienia tylnej piasty jest równie ważny jak w 4X itp odmianach.
____________________________________
http://www.pinkbike.com/photo/6535488/
http://www.pinkbike.com/photo/6535488/
Ja kupiłem tylną piastę CK w 2005 używaną z USA za grubą kasęi powiem wam, że w 4x na bramce jest niezastąpiona. Nic nie przeskakuje i pozycję korby na bramce można ustawić idealnie.
W dh nie widzę aż takiej przewagi nad innymi piastami (bo sam strat z bramki nie jest taki ważny) poza niebywałą precyzją wykonania i brzęczeniem bębenka.
No i jeszcze jedna rzecz to serwis - a właściwie brak potrzeby serwisu:)
W dh nie widzę aż takiej przewagi nad innymi piastami (bo sam strat z bramki nie jest taki ważny) poza niebywałą precyzją wykonania i brzęczeniem bębenka.
No i jeszcze jedna rzecz to serwis - a właściwie brak potrzeby serwisu:)
http://www.totalbikes.pl -Profesjonalne Obozy Rowerowe
http://www.urgebike.pl -kaski Urge
http://www.urgebike.pl -kaski Urge
Jasne - czyli w hopie mamy zapadki o szerokości 4cm.Roman_Maxx pisze:przykład w piastach Hope zapadki są 4 krotnie szersze niż np w Novatecu
Poczytaj instrukcję. Swoje piasty krzysio każe serwisować raz na 3-6 miesięcy.diabeł pisze:a właściwie brak potrzeby serwisu:)
Blog: www.uzurpator.com.pl | Zębatki: www.trybo.pl
-
- Posty: 742
- Rejestracja: 18.04.2007 19:24:19
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
A Troy każe wyrzucić kask po każdej glebieuzurpator pisze:Poczytaj instrukcję. Swoje piasty krzysio każe serwisować raz na 3-6 miesięcy.

Instrukcja to jedno a życie to 2. Skoro Diabeł mówi ( zapewne lekko ironizując ) że CK właściwie nie potrzebuje serwisu to tłumaczył bym to tak: w porównaniu do innych piast CK jest lepiej uszczelniony/wykonany wiec mniej z nim zachodu.
Ufff, odetchnąłem z ulgą, dobrze że nie jeżdżę na jego kaskach, bo po sezonie bym już na kaski nie wyrabiałjasiek_krk pisze:A Troy każe wyrzucić kask po każdej glebie Wink wyrzucisz?

CK to zawsze był Rolls-Royce wśród piast i tak pozostanie.
Rajsing 2011 http://www.pinkbike.com/photo/7198816/
gg:1037908
gg:1037908
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 3 gości