Chris King pokazał nowe piasty na 2011

Roman_Maxx
Posty: 1499
Rejestracja: 30.08.2004 20:15:40
Lokalizacja: Somerwill
Kontakt:

Chris King pokazał nowe piasty na 2011

Post autor: Roman_Maxx »

Chris King odkrył co ma przygotowane na 2011. Nowa linia piast odarta z tajemnic, poniżej;

Ciekawy jest mechanizm zapadkowy umieszczony w głównym korpusie piasty oraz fakt oparcia całości tylko na 3 ceramicznych łożyskach maszynowych, pierścień kasety bazuje na łożysku wałeczkowym. I te słynne uszczelnienia... (dodawane, pomimo stosowania łożysk maszynowych)
Załączniki
ChrisKing 2011.JPG
ChrisKing 2011.JPG (56.54 KiB) Przejrzano 3031 razy
____________________________________
http://www.pinkbike.com/photo/6535488/
addyi
Posty: 398
Rejestracja: 24.09.2008 09:55:18
Lokalizacja: Hannyssy
Kontakt:

Post autor: addyi »

dzieło sztuki wygląda jak silnik tu-151 :shock: ..ale wolałbym I9 :wink:
troyo
Posty: 2601
Rejestracja: 19.04.2004 08:16:12
Kontakt:

Post autor: troyo »

eee co jest niby nowego w tej piascie wzgledem poprzednich ?
kasprzak
Posty: 131
Rejestracja: 01.09.2010 20:27:18
Lokalizacja: Wadowice
Kontakt:

Post autor: kasprzak »

piękna, szkoda tylko że mnie na taką nie stać
[url=http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=16350529/]good stuff[/url]
Roman_Maxx
Posty: 1499
Rejestracja: 30.08.2004 20:15:40
Lokalizacja: Somerwill
Kontakt:

Chris King pokazał nowe piasty na 2011

Post autor: Roman_Maxx »

addyi tyle tylko, że I9 waży 371gram (a CK obecnie tylko 226g) i nie ma takiego mechanizmu zapadkowego jak CK, gdzie nie ma klasycznych zapadek tylko mechanizm bębenkowy podobny do stosowanego w DT Swiss. Zobacz zdjęcia poniżej bębenek Chris Kinga;
Załączniki
Chris King 150x12 up.jpg
Chris King 150x12 up.jpg (65.62 KiB) Przejrzano 2558 razy
Chris King 150x12.jpg
Chris King 150x12.jpg (79.36 KiB) Przejrzano 2558 razy
____________________________________
http://www.pinkbike.com/photo/6535488/
ArthurGreen
Posty: 5817
Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
Lokalizacja: Kasina Wielka
Kontakt:

Post autor: ArthurGreen »

addyi pisze:wygląda jak silnik tu-151
A co to jest TU-151 ?
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl 

http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
LestatBiker
Posty: 2075
Rejestracja: 08.10.2008 14:49:06
Kontakt:

Post autor: LestatBiker »

ArthurGreen Samolot? bo tak ta piasta przypomina w przekroju przekrój silnika turbo-odrzutowego
Załączniki
silnik.jpg
silnik.jpg (92.87 KiB) Przejrzano 2471 razy
Roman_Maxx
Posty: 1499
Rejestracja: 30.08.2004 20:15:40
Lokalizacja: Somerwill
Kontakt:

Post autor: Roman_Maxx »

LestatBiker chyba się za bardzo przemęczasz na studiach, że wszystko co podłużne i obrotowe Ci się tak kojarzy - smutne.

A tak na serio, to czy wiesz że ten ruski cud stechnik silnikowych, to obecnie technologiczny dziadek!
____________________________________
http://www.pinkbike.com/photo/6535488/
ArthurGreen
Posty: 5817
Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
Lokalizacja: Kasina Wielka
Kontakt:

Post autor: ArthurGreen »

LestatBiker, po prostu troszkę sie awiacją interesuje ale nie słyszałem o tu 151
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl 

http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
EZrider
Posty: 2479
Rejestracja: 30.03.2010 21:20:39
Lokalizacja: Los Angeles
Kontakt:

Post autor: EZrider »

Fajne to jest, sprzęgła, bębenki super zapadki kiedy ja dobrze serwisowanego zwykłego bębenka nie potrafię zakatować. Przykre, że ludzie zamiast jeździć będą gonić za super bębenkiem (uprzedzając: tak, prawdopodobnie nie stać mnie na tą piastę).
LestatBiker
Posty: 2075
Rejestracja: 08.10.2008 14:49:06
Kontakt:

Post autor: LestatBiker »

ArthurGreen ej no własnie ja też, i też się zacząłem zastanawiać o co kaman z tu 151 i sądziłem ze o samolot chodzi, przeszukałem w necie i nie ma nic o tu 151 więc addyi'emu pewnie o samolot chodziło bo tu 154 to jest jak i inne modele
Back in black
GgG
moderator
Posty: 5213
Rejestracja: 27.12.2008 22:45:46
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GgG »

EZrider Kiedyś rozmawiałem z kolegą który ścigał się w 4x (z wynikami). Miał taką samą piastę jak ja - na sprzęgle - i jego zdaniem plusem takiej piasty, jest to, że ma dużo punktów zazębienia i nie przeskoczy tak łatwo. Pamiętam z tej rozmowy zdanie - widziałem wiele zepsutych startów z powodu słabej piasty, która potrafiła źle zaskoczyć - czy jakoś tak..
A ludzie nie kupują CK dla samego systemu piasty :) Na przykład taki deemax ma chyba zwykłe zapadki (dobrze wiem?), a nikt nie narzeka.
EZrider
Posty: 2479
Rejestracja: 30.03.2010 21:20:39
Lokalizacja: Los Angeles
Kontakt:

Post autor: EZrider »

GgG wiesz ja na double blaście jadę a w żyłach mam rocket fuel to mi też czasem przeskoczy, ale raczej te słabsze Shimano.
Roman_Maxx
Posty: 1499
Rejestracja: 30.08.2004 20:15:40
Lokalizacja: Somerwill
Kontakt:

Post autor: Roman_Maxx »

Panowie wszyscy mają w pewnym stopniu rację ... Mechanizm zapadkowy taki jak w CK, czy DT ma dwa plusy - więcej pozycji zazębiania, czyli kilka razy więcej pozycji korby w których napęd ciągnie. Drugi temat to odporność mechanizmu zapadkowego na obciążenie, można to zrobić na dwa sposoby, ilość ząbków - czym większa liczba zapadek, tym więcej siły mogą przenieść ( a tym samym kopnięć) lub masywnością - przykład w piastach Hope zapadki są 4 krotnie szersze niż np w Novatecu. Obserwując tendencje w wyczynowym DH, gdzie coraz częściej trzeba mocno dokręcać aby zrobić dobry wynik, to temat zazębienia tylnej piasty jest równie ważny jak w 4X itp odmianach.
____________________________________
http://www.pinkbike.com/photo/6535488/
diabeł
Posty: 233
Rejestracja: 20.02.2005 17:02:10
Lokalizacja: Totalbikes
Kontakt:

Post autor: diabeł »

Ja kupiłem tylną piastę CK w 2005 używaną z USA za grubą kasęi powiem wam, że w 4x na bramce jest niezastąpiona. Nic nie przeskakuje i pozycję korby na bramce można ustawić idealnie.
W dh nie widzę aż takiej przewagi nad innymi piastami (bo sam strat z bramki nie jest taki ważny) poza niebywałą precyzją wykonania i brzęczeniem bębenka.

No i jeszcze jedna rzecz to serwis - a właściwie brak potrzeby serwisu:)
http://www.totalbikes.pl -Profesjonalne Obozy Rowerowe
http://www.urgebike.pl -kaski Urge
uzurpator
Posty: 576
Rejestracja: 17.07.2008 07:56:29
Kontakt:

Post autor: uzurpator »

Roman_Maxx pisze:przykład w piastach Hope zapadki są 4 krotnie szersze niż np w Novatecu
Jasne - czyli w hopie mamy zapadki o szerokości 4cm.

diabeł pisze:a właściwie brak potrzeby serwisu:)
Poczytaj instrukcję. Swoje piasty krzysio każe serwisować raz na 3-6 miesięcy.
jasiek_krk
Posty: 742
Rejestracja: 18.04.2007 19:24:19
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: jasiek_krk »

uzurpator pisze:Poczytaj instrukcję. Swoje piasty krzysio każe serwisować raz na 3-6 miesięcy.
A Troy każe wyrzucić kask po każdej glebie :wink: wyrzucisz?

Instrukcja to jedno a życie to 2. Skoro Diabeł mówi ( zapewne lekko ironizując ) że CK właściwie nie potrzebuje serwisu to tłumaczył bym to tak: w porównaniu do innych piast CK jest lepiej uszczelniony/wykonany wiec mniej z nim zachodu.
Cubus5
Posty: 1077
Rejestracja: 13.01.2008 19:17:42
Lokalizacja: Kalwaria Zeb.
Kontakt:

Post autor: Cubus5 »

jasiek_krk pisze:A Troy każe wyrzucić kask po każdej glebie Wink wyrzucisz?
Ufff, odetchnąłem z ulgą, dobrze że nie jeżdżę na jego kaskach, bo po sezonie bym już na kaski nie wyrabiał :|

CK to zawsze był Rolls-Royce wśród piast i tak pozostanie.
Rajsing 2011 http://www.pinkbike.com/photo/7198816/
gg:1037908
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości